مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

عامل سوم: پلتفرم اندروید یا ios؟


دیدنی میباشد بدانید با وود اینکه نرم افزار های ios هیچ کار متمایز و بیشتری نسبت طراحی اپلیکیشن در مشهد به ورژن های اندرویدی خویش ندارند البته همواره پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار های اندروید از ورژن های ios آن ارزان‌خیس میباشد. چرا؟ زیرا عده ای که بضاعت و توان ساخت آنها‌را دارا هستند کمتر می باشند. بیشتر نرم‌افزار‌ نویس‌های تلفن همراه برای سیستم دلیل اندرید نرم افزار گسترش می‌دهند. ولی همان گونه که میدانید کمپانی اپل کل تولیدها خویش را در یک اکوسیستم بسه پباده سازی کرده و اذن نمی دهد از سیستم های دیگر برای بسط نرم افزار برای مشقت بار افزارهای خودش استعمال شود یعنی شما با یک لب تاپ بی آلایش نمی توانید برای سیستم برهان های ios نرم‌افزار توسعه و گسترش دهید. آری، شما نخست بایستی مبادرت به خرید یک رایانه مثل مک بوک اپل نمائید و آن‌گاه استارت نمایید به توسعه و گسترش نرم افزار های ios. همان گونه که میدانید هزینه تنظیم رایانه های اپل بمراتب بیشتر از ورژن های معمولی یا این که ویندوزی میباشد. این یک کدام از انگیزه های اساسی میباشد که کمتر نرم‌افزار نویسی به سمت یادگیری و توسعه و گسترش نرم افزار های ios می نماید.
و با اعتنا بدین که حدود 90 در صدسیستم عاملگوشی‌های هوشمند مخاطبان اهل ایران اندروید و تنها حدود 10 در صد ios میباشد حق تقدم پباده سازی نرم افزار اندروید میباشد.


اندروید یا این که IOS

استدلال چهارم: پروفایل های فردی
وجود پروفایل فردی که استفاده کننده بتواند داده ها و عکس خویش را درون آن وارد نماید سبب ساز می گردد نرم‌افزار بغرنج خیس گردد و نیاز به نرم افزار نوسی بیشتری داشته باشد به همین انگیزه با عث ارتقاء ارزش نرم افزار می شود.

استدلال پنجم: پرداخت باطن اپلیکیشن
یکی‌از بخش های اساسی اپیلیکیشن مغازه‌های اینترنتی باطن نرم افزار میباشد.


پرداخت باطن نرم افزار

در‌این نرم افزار‌ها معمولا نیاز به، آپدیت رسانی داده ها و تولیدات میباشد.
همدم پرداخت باطن نرم‌افزار یکی مفاد رایجی که استعمال میگردد گذاشتن قابلیت و امکان نام نویسی و ورود یوزرها در نرم افزار است.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۱:۳۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)