مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ابزار برتر توسعه اندروید


۱) Android Studio
Android Studio با‌یقین اولی گزینه در میان ابزارهای توسعه و گسترش دهندi اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد. این ابزاریک فضا قانونی و یک دست برای بسط اپلیکیشن ی اندروید میباشد که به شما قابلیت و امکان دستکاری کد ، انواع زدایی و تست را نیز می‌دهد. این اپ در سال 2013 تولید شد. این نرم‌افزار مجانی میباشد و بوسیله جامعه توسعه و گسترش دهندگان اندروید پشتیبانی می‌شود.

 

۲) AIDE
Android IDE اذن میدهد یک اپ بسط Androidرا در دستگاه Android خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید. AIDE راهی را برای تایپ کردن کد روی موبایل می باشد.این نرم افزار برای ، تست و انواع زدایی آماده می نماید. این گوشه و کنار در مقایسه با Android Studio یا این که IntelliJ IDEA آیتم خیر و خوبی برای بسط دهندگان مبتدی و تازه کار میباشد.

 

 

۳) Stetho
Stetho یک کتابخانه منبع گشوده میباشد که به وسیله رخ بوک پیشرفته و برای رفع انواع سریع نرم‌افزار پباده سازی گردیده است. استتو با ساخت اذن دسترسی به خصوصیت Chrome Developer Tools ، مرورگر دسک تاپ ، یک نرم افزار تجربه تارنما میباشد.
با به کار گیری از Chrome DevTools ، میتوانید سلسله مراتب یک اپلیکیشن را ببینید ، شغل کانال را ارزیابی نمایید ، یک مقر داده SQLite را رئیس نمایید ، SharedPreferences به اشتراک گذارده گردیده و مفاد دیگر را در دست گرفتن نمایید.

۴) Gradle
Gradle یک سیستم اتوماسیون ایجاد کرد منبع گشوده میباشد که در سال 2013 ظواهر شد. با مخلوط شایسته ترین های Apache Maven و Apache Ant ، این سیستم برای پروژه های والا و حتی یک‌سری پروژه ایده آل میباشد. Gradle قابلیت و امکان اضافه کردن کتابخانه فرد ثالث با یک خط کد را نیز راحت می نماید. Gradle عمدتا برای بسط نرم‌افزار اندروید با استعمال از جاوا استعمال می‌گردد ، ولی افزونه های Groovy و Scala نیز وجود دارااست.

 

۵) Android Asset Studio
این شرکت ای خوب از ابزارهای آسوده برای استعمال و ساخت گونه های متفاوت آیکون میباشد که هنگام پباده سازی و گسترش اپ ها به آن نیاز خواهید داشت.

لیک کاناری

ابزار حاذق تشخیص نشت یاد که به وسیله Square ایجاد شده است. بعد از نصب ، به صورت خود کار هر سیرتکامل نشت یاد در نرم افزار شمارا فعال‌ساز‌ی کرده و به شما استحضار می‌دهد. برای تصحیح خطاها ، ردیابی پشته داخلی برای به کارگیری جان دار میباشد.

 

۶) IntelliJ IDEA
JetBrains یک Java IDE با پشتیبانی از Android ساخت. این یک جایگزین عالی برای Android Studio میباشد که عمدتا برای نرم‌افزار های بی آلایش خیس به کار گیری می گردد. IntelliJIDEA سریع میباشد و با گونه های ابزارهای بسط صحیح بیرون از باکس ارائه می‌گردد کاری که‌این ابزار می نماید کامل شدن کد هوشمند ، تجزیه و ارزیابی فوری کد ، نوسازی و افزونه های JetBrains. میباشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۵:۱۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)