مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

دیباگینگ Redux State و اکشن‌ها

به عبارتی‌طور که در مستندات طراحی اپلیکیشن در مشهد قانونی React Native Debugger مذکور میباشد، این ابزار از پیشین دارنده ابزار داخلی شگفت‌انگیز و قادر Redux Dev میباشد. با این حالا، تا وقتی که redux devtools را صریحا در نرم افزار‌ خویش فعال نکنیم، redux devtools به صحت شغل نخواهد کرد. برای استعمال از redux devtools در React Native Debugger، می بایست با به کارگیری از اضافه کردن یک‌سری پیکربندی به پوشه App.js یا این که تابع اساسی redux، redux را در اپلیکیشن فعال کنیم، به عبارتی‌طور که در قطعه کد تحت مشاهده می کنید:

const composeEnhancers = window.__REDUX_DEVTOOLS_EXTENSION_COMPOSE__ || compose;
const store = createStore(reducers, /* preloadedState, */ composeEnhancers(middlewares));
اینک در حالتی که ابزار RN Debugger را مجدد بارگیری کنیم و بعضا اکشن‌ها را ایفا کنیم، فیض تحت را در کنسول دیباگر خویش اخذ می کنیم:


به عبارتی‌طور که مشاهده میکنید، React Native Debugger آحاد وضعیت Redux را در شرایط اکران قرار می دهد، به این ترتیب نیازی به اضافه کردن برک‌پوینت‌ها یا این که کنسول لاگ‌ها برای ادراک طرز جریان داده‌ها در اکوسیستم redux وجود ندارد. یکی خصوصیت‌های شگفت‌انگیز این میباشد که شما میتوانید مستقیما از مجال دیباگینگ به عقب برگردید، تا اقدامات Redux را معکوس فرمائید و مجدد آنها‌را اعمال فرمایید. یکی از دیگر از خصوصیت‌های تبارک این میباشد که میتوانید تفاوت ظریف میان دو موقعیت جابجایی را تجسم نمایید، که برای اپلیکیشن‌های دارنده موقعیت غامض Redux بسیار اثرگذار میباشد.

UI Inspector (تحقیق کننده UI) در React Native Debugger

ابزار React Native Debugger همینطور یک UI Inspector حاذق ارائه می دهد. میتوانیم از آن برای تحقیق طرح‌های UI اپلیکیشن استعمال کنیم که به خیر در فهم ساختار UI نرم افزار به ما یاری می‌نماید. میتوانیم تنها با تحقیق طرح‌ها استایل عنصرها UI را اصلاح کنیم.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۸:۱۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)