مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

راهنمای PyCharm برای مبتدیان

روزمره بخش اعظمی از اشخاص سوالاتی طراحی اپلیکیشن در مشهد از قبیل 'شایسته ترین ابزار ویرایشگر در پایتون چیست ؟' را از ما می‌پرسند. جواب برای یوزرها گوناگون گوناگون میباشد ولی اکثر زمان ها اشخاص از PyCharm به کارگیری می‌نمایند که دلایل آن در پایین اورده شده میباشد.

راهنمای PyCharm برای مبتدیان
● PyCharm عمیقا پروژه شمارا فهم و شعور می نماید، خیر تنها یک پوشه خاص را.

Refactoring ● (بهبود پیوسته چگونگی کدهای مندرج در زمان فرصت؛ فارغ از تولید تغییری در تلاش اساسی نرم افزار) خصوصیت مهم سرتاسر پروژه میباشد.

● ابزار داخلی SQL که آن را شگفت‌انگیز می نماید.

PyCharm یک IDE بسیار دوستداشتنی پایتون میباشد که به وسیله JetBrains برای گسترش پایتون تاسیس شده است. پایتون شایسته ترین زبانی میباشد که یوزرها میتوانند با تایپ کردن کدهای منزه و قابل قرائت نرم افزار های قابل انعطاف افزاری بسازند. پایتون لهجه بسیار مشهوری در Data Science و Machine Learning میباشد. وسیع ترین شرکتهای مانند رخ بوک، توییتر، آمازون از PyCharm تحت عنوان IDE خویش برای تایپ کردن کد در پایتون استعمال می نمایند.

این نوشته‌ی‌علمی کلیه چیز را در زمینه ی PyCharm با جزئیات ذکر می نماید و به شما امداد می نماید تا کدهای خویش را با استعمال از این IDE در پایتون بنویسید.

پایتون چیست؟

پایتون یک لهجه اپلیکیشن نویسی تمامی کاره میباشد. می‌تواند برای اشکال دیگر نرم افزار نویسی، برنامه و گسترش اینترنت مصرف شود. از پایتون می اقتدار درین مورد ها استفاده نمود:

● توسعه و گسترش Back end اپلیکیشن های اینترنت و گوشی (سمت سرور)

● نرم افزار های ذیل دسکتاپ

● برای اعمال محاسبات ریاضی داده های تبارک

● برای تایپ کردن system script

یادگیری پایتون آسوده میباشد. پایتون یک گویش اپ نویسی پرطرفدار میباشد که شانس شمارا برای استخدام در شایسته ترین موسسات ارتقا می‌دهد و همینطور پکیج‌های خیر به شما ارائه میدهد. امروزه پایتون یک ستاره در حالا ظهور در دنیای نرم افزار نویسی میباشد. پایتون قادر است طیف وسیعی از وظایف را در اختیار گرفتن نماید. سینتکس پایتون از یک واژه و کلمه کلیدی انگلیسی به کار گیری می نماید و ادراک آن را سهل وآسان می‌سازد. نمونه پایین را ملاحظه کنید تا متوجه آسوده بودن کدنویسی در پایتون گردید:

مثلا ما میخواهیم "Hello World" را روی برگه چاپ کنیم.
درصورتی که از جاوا به کارگیری میکنیم، می بایست کدهای پایین را بنویسیم:

Class HelloWorld {
Public static void main(String[] args) {
System.out, printIn("Hello World!");
}
}
چنانچه از پایتون استعمال کنیم:

Print("Hello, World!")
درحال حاضر متوجه شدید که چرا پایتون برای یادگیری و اعمال سهل وآسان میباشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۶:۵۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)