مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چند مورد از بهترین شبیه سازهای اندروید

ANDROID STUDIO

Android Studio مشابه ساز بسط دهنده طراحی اپلیکیشن در مشهد مرکزی میباشد که بوسیله گوگل معرفی گردیده است. این مشابه ساز با تیم ای از ابزارها همدم میباشد که به توسعه و گسترش دهندگان اذن می‌دهد نرم‌افزار ها و بازی ها را برای اندروید تست نمایند. این مشابه سازبرای کاربارن پایانی پباده سازی نشده میباشد و پروسه نصب آن قادر است غامض باشد.

یک کدام از اصلی ترین دلایلی که شما می بایست از Android Studio استعمال نمایید، جانبداری قانونی آن بوسیله گوگل میباشد. Patche ها به صورت مداوم به نرم‌افزار میایند تا اعتقاد نتایج گردد که توسعه و گسترش دهندگان اپ تجارب مطلوبی را دارا هستند. براساس IntelliJ IDEA و مدد به روزرسانی کد زنده (live)، Android Studio توانمند و دارنده خصوصیت های بی نیاز میباشد.

در صورتی‌که میخواهید اپلیکیشن های خویش را تست فرمایید، Android studio شایسته ترین ابزاری میباشد که برای شما در لحاظ گرفته گردیده است. این مشابه ساز همینطور از Kotlin هواخواهی می نماید که یک مزیت والا برای پیشرفت دهندگان آشنا با سیستم استدلال میباشد. Android Studio به طور کاملً مجانی میباشد و از روش پلتفرم قانونی گسترش دهنده Android Google در دسترس میباشد. برای دانلود اپ می بایست در حساب Android developer نام نویسی فرمائید یا این که از اکانت گوگل جانور استعمال نمائید.

BLUESTACKS

 


Bluestacks دوستداشتنی ترین اسم بین مشابه سازهای اندروید میباشد. این اپلیکیشن با هر دو سیستم استدلال ویندوز و سیستم ادله Mac سازگار میباشد و هنگامی که گوگل سیستم دلیل موبایل خویش را منتشر کرد، یک کدام از اولی emulator هایی بود که کارکشته به مشابه سازی نرم‌افزار‌های اندروید بود.

ورژن بدون‌پول شمارا موظف می نماید تا نرم افزار های تصادفی را از روش Bluestacks تحت عنوان بخشی از جانبداری مالی، نصب نمایید تا سیستم برهان را فعال نگه دارید. این سیستم بازدارنده تجارب کاربری شما نمیشود البته در شرایطی که می‌خواهید از پلتفرم پناه نمائید، یک آپشن از روی اراده با هزینه 2 دلار درماه نیز وجود دارااست.

برای دسترسی به میلیون ها اپ قابل انجام در رایانه، میتوانید به App Store ، Play Store یا این که Amazon Appstore متصل گردید. روند نصب بسیار معمولی میباشد البته بعد از نصب Bluestacks، ایفا روند اول تا 20 دقیقه ارتفاع می‌کشد. Bluestacks نسبتاً فشرده میباشد و در هنگام اجرای بازیهای با منابع هنگفت ، به حداکثر 2 گیگابایت خاطر RAM نیاز داراست.

شما به key mappingدستی وسایر ویژگیهای consumer-oriented دسترسی دارید که مشابه سازی را سهل می نماید وهمچنین ورژن بدون پول و آیتم اشتراک ماهانه با سعی مضاعف را ارائه میدهد.


برچسب: طراحی اپلیکشین در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۴:۵۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)