مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

وجود مشکلات در معماری پروژه نرم افزاری

Sweeton از Stout Systems می‌گوید: در طراحی اپلیکیشن در مشهد اینگونه سناریوهایی می اقتدار مقصران بسیار متعددی را پیدا کرد. در اینگونه مواقعی معمولا نقص‌ مهم در معماری نرم‌افزار میباشد و به همین استدلال قاب ورکی که شما آیتم استعمال قرار داده اید از آن چیزی که می‌خواهید بسازید دفاع نمی نماید. این قاب ورک قادر است یا این که برای شما خیلی خرد باشد و یا این که کادر ورک بزرگی برای کاری که می‌خواهید اجرا دهید باشد. بدین ترتیب او‌لین گام این میباشد که قاب ورک قابل قبولی را برای ایجاد کرد پروژه قابل انعطاف افزاری خویش تعیین نمایید.

در صورتیکه شما خوش شانس باشید و پشتکار نیکی را نیز داشته باشید احتمالا ناچار نخواهید بود در شکل بروز مشکلی در پروژه قابل انعطاف افزاری خویش مبادرت به ایجاد کرد دوباره پروژه نمائید و میتوانید به راحتی آن را احیا فرمایید.


مرحله ابتدایی برای حل اشتباهات پروژه قابل انعطاف افزاری
Sweeton می‌گوید در اینگونه مواقعی شما بایستی مبادرت به refactoring پروژه خویش فرمایید و این او‌لین قدم برای حل ایرادات قابل انعطاف افزاری شما میباشد.

Sweeton همینطور ادامه میدهد: اینجانب نیازمندی های پروژه خویش را شعور می‌کنم بعد از آن سپس کوشش می‌کنم کد خویش را مرور کنم تا ببینم آیا این نیازمندی ها در پروژه اینجانب برطرف گردیده اند یا این که نه؟ ( ولی به مواقعی همانند طریق مراقبت از کدها و چگونگی کدها نیز اعتنا می‌کنم). در‌صورتی‌که که در پروژه قابل انعطاف افزاری اینجانب اشتباهات مرتبط با معماری برنامه وجود داشته باشد فرصت آن میباشد که در پروژه خویش معماری صدق را گزینش نمایید و منش استخراج به اینگونه معماری را نیز بیابید و مبادرت به پیاده سازی آن نمائید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۵۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)