مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

معرفی اشخاصی که ما در این مطلب نظر آنها را بیان می کنیم

اولی نفر Daniel Jacobson است که نائب رئیس طراحی اپلیکیشن در مشهد گروه مهندسی Netflix میباشد و مسئولیت گروه api این مجموعه بر عهده وی میباشد.

نفر دوم Stefan Estrada میباشد که سرپرست یک دسته پنج نفره از مهندسان کامپیوتر میباشد که در خدمت تلویزیونی OnCue فعالیت می نمایند.

سو‌مین نفر از کسانی که ما درین مقاله با آن ها سخن میکنیم Dave Sweeton تکنسین ارشد Stout Systems میباشد که مشورت های مختلفی را در موضوع تعمیر پروژه های قابل انعطاف افزاری ارائه میدهد.

وظیفه وصله کردن قسمت های یک پروژه قابل انعطاف افزاری
هر پروژه قابل انعطاف افزاری دارنده یک اپلیکیشن بسیار اساسی میباشد و آن وصل کردن قسمت های متعدد به یکدیگر میباشد که به تیمی که‌این وظیفه را بر عهده میگیرد و آن را انجام می نماید گسترش دهندگان 10x گفته می گردد. بعضی اوقات شما در اعمال یک پروژه قابل انعطاف افزاری با مسائلی رو برو میشوید که می بایست بتوانید خودتان با به کارگیری از مهارت هایی که دارید قسمت های گوناگون آن را حل نمائید. در اینگونه مواقعی توفیق می‌تواند کاری بسیار طاقت فرسا باشد. با سپری شد مجال این کارایی شما که امروزه برای هدف ها تجاری ضروری میباشد به سر و صدا های بسیار بزرگی تبدیل میشود و کدها و قاب ورک های تودر تو و بغرنج ای را در چنگ شما قرار می‌دهد و بدین ترتیب صرفا روش حلی که برای شما باقی می‌ماند این میباشد که به یک شخص مجرب رجوع کنید و امیدوار باشید که‌این وضعیت را بهبود دهد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۲۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)