مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

پشتیبانی بهتر از SQL یکی دیگر از ویژگی های MySQL

MySQL 8.0 عبارت همگانی جدول ها(CTES)، Windowing Function ها، طراحی اپلیکیشن در مشهد جدول های مشتق گردیده جانبی و تامین خوب از عملگرهای مرتبط با جدول ها را در مشت شما قرار می‌دهد که منجر می‌شوند تا مقر داده شما بسیار قدرتمندتر خواهد شد و شما بتوانید عالی از آن به کارگیری فرمایید.

 

دیکشنری اطلاعات
وسیع ترین تغییری که در MySQL فیس داده میباشد مرتبط با دیکشنری تازه اطلاعات است. در‌حالتی که شما هم تا قبل از این و در ورژن قبل از استعمال از under /var/lib/mysql منحرف گردیده اید و مشکلاتی را با فولدر ها و داده های خرد داشته اید پس می بایست بدانید که برای شغل با ابرداده ها فعالیت رنج را در پیش دارید. یکی جدیدترین و شایسته ترین خصوصیت های MySQL این میباشد که شما میتوانید این ابرداده ها را یک دیکشنری داده داخل مقر داده خویش ذخیره نمایید. به این ترتیب با این خصوصیت شما میتوانید میلیون ها جدول را در یک شما داشته باشید و به راحتی از آن‌ها به کار گیری نمائید.

 

Shell تازه MySQL
MySQL shell تازه که با اسم Mysqlsh نیز شناخته میشود یک CLI تازه و بسیار قوی است. این وا رفته دارنده سه شرایط است که‌این سه موقعیت دربرگیرنده SQL، جاوا اسکریپت و پایتون می‌باشند. براین اساس در شرایطی‌که شما یک کتابخانه دارید که در دو لهجه فعالیت می نماید میتوانید به طور بی واسطه از روش shell از آن استعمال فرمایید. ضمن این میتوانید اسکریپت های خویش را برای استعمال در آجل نیز ذخیره فرمایید.

یک bulk loader برابر نیز وجود دارااست که میتواند داده های CSV، TSV و JSON را با گاز ایمپورت نماید که قادر است در ابزارهای داخلی بسیار موثر واقع گردد. ضمن این یک پژوهش کننده upgrade نیز وجود داراست که به شما امداد می نماید تا MySQL 5.7 خویش را به ورژن 8.0 به روزرسانی نمایید. تحت عنوان نکته نهایی می بایست بدانید که یکی مهمترین خصوصیت های MySQL تازه این میباشد که دارنده یک شیوه نامه و راهنما نیز میباشد که می‌توانید از آن نیز استعمال نمایید.

حرف آخری
ما درین مقاله کوشش کردیم داده ها جامعی را درباره خصوصیت های MySQL در چنگ شما در اختیار بگذاریم و شمارا بیشتر با این خصوصیات آشنا کنیم. امید‌واریم استیناف این مقاله برای شما اثر گذار بوده باشد و داده ها موردنیاز خویش را از آن بدست آورده باشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۸:۱۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)