مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

Eclipse با JSDT

Eclipse یکی شناخته گردیده ترین ide ها میباشد، طراحی اپلیکیشن در مشهد شما میتوانید از آن برای لهجه های اپ نویسی دیگر نیز به کارگیری نمایید به این دلیل که این ide بخش اعظمی از لهجه های اساسی اپ نویسی را هواخواهی می نماید. Eclipse با به کار گیری از JSDT از جاوا اسکریپت حفاظت می نماید، JSDT مبنی بر JDT میباشد که یک ابزار توسعه و گسترش به گویش اپ نویسی جاوا است و تجهیزات متعددی را برای شما آماده می نماید. شما می‌توانید از این ابزار برای تایپ کردن نرم افزار های پایین اینترنت جاوا اسکریپت و یا این که حتی نرم افزار های معمولی جاوا اسکریپت نیز استعمال نمائید. Eclipse به خیال سرعتش شناخته گردیده وجود ندارد و برخلاف اکثری از ide های دیگر نماید میباشد، با این اکنون در زمان سالیان طولانی تکامل پیدا نموده است و سرعت آن نسبت به اکثری از کامپایلرها ارتقا پیدا نموده است.

 


بعضی از خصوصیت های Eclipse با JSDT
- این ابزار یک سینتکس هایلایتینگ مطلوب را به شما ارائه می‌دهد

- دارنده آپ تو دیت رسانی خود کار میباشد

- از ایجاد عنصر JSDoc حفاظت می نماید

- جریان اطلاعات را تجزیه و آنالیز می نماید

- دارنده مورد refactoring میباشد

 


شناخت با ide اتم
اتم یک ویرایشگر متن جاوا اسکریپت میباشد که در قرن 21 ایجاد شد‌ه‌است، این ویرایشگر مطلوب برای گسترش دهندگان میباشد که عشق به فردی سازی ویرایشگر خویش دارا‌هستند، این ابزار به راحتی از یک ویرایشگر متن معمولی تبدیل به یک ide برای لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت میگردد، شما میتوانید کلیه چیزهایی که اتم به شما ارائه میدهد را در پوسته یک پوشه تنظیمات سازی گردیده تغییر و تحول دهید.

نصب این ویرایشگر، دانلود آن و کد زدن با به کار گیری از آن بسیار معمولی میباشد، برای اینکه فرایند توسعه و گسترش دادن را شل خیس نمایید می‌توانید از پکیج منیجمنت اتم به کار گیری فرمائید و با به کارگیری از آن مبادرت به نصب پکیج های گوناگون در نرم افزار خویش نمائید و خصوصیت هایی را به آن بیفزایید.

در صورتی‌که شما یک بسط دهنده فرانت اند میباشید و می‌خواهید بیشترین به کارگیری را از اتم ببرید می‌توانید با به کار گیری از آن مبادرت به نصب افزونه های متفاوت با به کارگیری از این پکیج منیجمنت نمائید. بعضا از افزونه های دارای اسم و رسم اتم که می‌توانید برای شل خیس کردن فعالیت خویش در اپلیکیشن نویسی از آن ها استعمال فرمائید عبارت اند از Atom Beautify، Atom TernJS، Auto-update packages، Autocomplete modules، Editor Config، DocBlocker و ... .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۷:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)