مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

نکاتی دیگر برای اضافه کردن ویژگی های جدید به api

این مورد که یک روی داد از آخر شب آغاز گردد طراحی اپلیکیشن در مشهد میتواند برای شعبده بازان خسارت داشته باشد، یک اپلیکیشن نویس ظریف که اطلاعاتی درباره این مسئله دارااست میتواند این فعالیت را به شایسته ترین صورت ممکن ایفا دهد.

def create_event(day,

start_time=None,

end_time=None):

if end_time is not None and start_time is None:

raise ValueError
("فرصت نقطه پایان تابع را نمی تواند فارغ از پی بردن فرصت استارت ارسال نماید")

ولی این نازکی می‌تواند نگران کننده باشد، در‌صورتی‌که تولید کننده یک کتابخانه بخواهد که یک api تولید نماید که یوزرها را آیتم حمله قرار میدهد یک متغیر بولین آخر شب میتواند برای این عمل بسیار موثر باشد.

با این وجود غرض پایانی یک آفریننده کتابخانه و یا این که api این میباشد که بتواند کتابخانه ای ریلکس برای به کار گیری شما ساخت نماید.

این خصوصیت به وسیله Tim Peters هنگامی که اولی ماژول datetime را در سال 2002 ساخت مندرج میباشد، حتی برنامه نویس ها پایتون مانند Tim نیز اشتباهاتی را جاری ساختن می‌دهند، حالات تکراری حذف شد و الان همگی متغیرهای فرصت true می‌باشند.

Python 3.5 and later.

bool(datetime.time(9, 30)) == True

bool(datetime.time(0, 0)) == True
اپ نویسانی که درباره خیره کننده و غریب بودن آخر شب نمی دانند از اشتباهاتی که ممکن میباشد در این مورد شکل گیرد مصون می باشند، البته تفکر کردن درباره کدهایی که فقط بر مبنا برخی از خصوصیت های سابق مندرج اند و در آن‌ها توجهی به تغییرات به وجود آمده نشده میباشد منرا نگران می نماید. با این وجود به لحاظ اینجانب عالی میباشد یک خصوصیت بد به هیچ عنوان ایفا نشود و به عبارتی خصوصیت های کهن باقی بمانند. این قضیه ما‌را به وعده اولیه نگهدارنده api ها و کتابخانه ها می‌رساند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۷:۴۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)