مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چند راه آسان برای افزایش سرعت بارگذاری وب‌ سایت تا 350 درصد

چرا سرعت لود کاغذ اینترنت اساسی طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌باشد.

یوزرها انتظار یک اینترنت‌وبسایت سریع را دارا هستند؛ ولی چرا؟

این با یک معنی مهم در UX یار و همدم میباشد: در اختیار گرفتن.

تحت عنوان آدم، ما دوست نداریم هر نوع کنترلی را در دور و اطراف خویش از دست بدهیم.

سرعت بالای لود ورقه به یوزرها دیده‌اندازی را می دهد که در اختیار گرفتن بیشتری بر اینترنت‌وب سایت داشته باشند. بدین ترتیب لود سریع‌ تارنما به معنای داشتن یوزرها شادتر میباشد.

علاوه‌براین، بر مرتبه‌بندی موتور کاوش اثر میگذارد. گوگل از سال 2010 گفته میباشد سرعت بارگذاری کاغذ یک سیگنال تبارک در الگوریتم سکو‌بندی میباشد.

تحت عنوان طراح ما بعضی وقتها به جهت تصمیم به زیبایی، بار گذاری سریع صفحه های را قربانی زیبایی می کنیم. ولی هنگامی 80% مجال ورقه اینترنت صرف دانلود مواقعی مثل تصاویر، استایل‌ها و اسکریپت‌ها (که کلیه این‌ها ابزاری برای پیاده سازی ما می باشند) می شود، مسئولیت بهبود فرصت بارگیری شیت و تجربیات کاربری از میان می‌رود، صراحت دارد؟

فعلا طراحان تصمیم به خط مش جامع‌تری دارا هستند.

این‌ها صرفا مواقعی نیستند که ما می بایست برای بهبود سرعت اینترنت‌وبسایت بر آن ها تمرکز کنیم، این مجموع پروسه پیاده سازی میباشد. در اینجا نکاتی در باب کیفیت سرعت بخشیدن سهل به اینترنت‌وبسایت را ذکر می کنیم:

1. با پندار در زمینه‌ی مقصود اینترنت‌تارنما استارت فرمایید

مقصود برگه شما چیست؟

آیا می خواهید بازدیدکنندگان اینترنت‌وب سایت‌تان یک آزمون بدون‌پول بدهند و یا این که برای ارسال نشانی نشانی اینترنتی میباشد؟

با آغاز در زمینه ی سود‌ای که میخواهید در آن شیت به دست آورید، می توانید در شایسته ترین جای تغییرات را ساخت و ساز نمایید.

حتی پیش از اینکه آغاز به دست‌کاری تصاویر، فشرده‌سازی تصاویر، برداشتن HTML، یا این که تایپ کردن اسکریپت نمایید، اساسی میباشد فرصت کافی برای شعور هدف ها ذینفعان و یوزرها پایانی صرف نمائید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۱:۰۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)