مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

آشنایی با فریم ورک های جاوا اسکریپت

کادر ورک های جاوا اسکریپت بسیار کارامد و کاربردی طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌باشند، درین مقاله قصد داریم نکاتی تازه و تازه را درباره قاب ورک های جاوا اسکریپت برای شما ذکر کنیم.


از وقتی که وب پیشرفت پیدا نموده است گسترش وبسایت ها نیز توسعه و گسترش پیدا نموده است، پیشرفت دهندگان برای آن که بتوانند فعالیت خویش را برای توسعه و گسترش سایت ریلکس خیس نمایند به قاب ورک های جاوا اسکریپت و بقیه لهجه های نرم‌افزار نویسی روی آورده اند، آنان برای راحتی شغل خویش قاب ورک های گران قدر و خرد بسیار متعددی را ایجاد کرده اند، این حادثه برای برنامه نویس ها بسیار عالی بوده میباشد به روزرسانی مرورگرها و فرگمنتیشن آنان و به کارگیری از API های گوناگون برای برنامه نویس ها بسیار ریلکس خیس میباشد، به همین انگیزه میباشد که بخش اعظمی از برنامه نویس ها امروزه از قاب ورک های متن گشوده استعمال می نمایند. امروزه به دلیل آن که اکثری از مشکلاتی که در قبل وجود داشت حل گردیده اند ما خواهیم توانست به کارگیری های خویش از قاب ورک های متفاوت را کاهش دهیم، در واقع صرفا چیزی که می بایست به آن اعتنا داشته باشیم هزینه ای میباشد که به کار گیری از یک کادر ورک برای ما برای ایفا یک کار خواهد داشت.
کارهایی که ما برای خویش می بایست اعمال دهیم

یک درخواست humble HTTP را در حیث بگیرید، این درخواست یک تابع پنجاه خطی بهتر برای یک درخواست بی آلایش GET میباشد که هم در وب اکسپلورر و هم در مرورگر فایرفاکس عمل می نماید. به عنوان مثال دراین مکان یک تابع بی آلایش را آورده ایم که عملیات POST را به خیر ایفا می‌دهد، ما بیشتراز 1‌سال میباشد که از این تابع در محصول ها خویش در React data pump به کار گیری می‌کنیم.

function postMe(name, data, callback, onError) {

var request = new XMLHttpRequest();

request.onreadystatechange = function() {

if (request.readyState != 4 || request.status != 200) { return; }

var body = JSON.parse(request.responseText);

if (body.error) {

onError(body.error);

}

else {

callback.(body);

}

};

request.open("POST", '/api/' + name, true);

request.setRequestHeader("Content-type", "application/json");

request.send(JSON.stringify(data));

}


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۵۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)