مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

در طراحی اپلیکیشن دستیابی‌پذیری عکس‌ها را فراموش نکنید

کنتراست رنگ‌ها را آزمایش فرمایید

در شرایطی‌که از متنی که روی تصاوی قرار گرفته میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد استعمال می کنید، اساسی میباشد که کنتراست رنگ را آزمایش فرمائید تا مطمئن گردید که متن قابل تلاوت میباشد.

 

W3C نسبت‌های کنتراست پایین را برای متن تصویر سفارش می‌نماید:

متن خرد بایستی نسبت کنتراست دست‌کم 4.5:1 در قبال پس‌مسئله خویش داشته باشد.

متن گران قدر (14 pt bold/18 pt regular) می بایست دارنده نسبت کنتراست دست‌کم 3:1 در قبال پس‌قضیه خویش داشته باشد.

برای تصاویر تیتر ارائه دهید

اشخاصی را که دارنده اختلالات بصیرت می باشند را فراموش نکنید، اشخاصی که از خوا‌نندگان برگه (screen reader) برای رابطه با محتوا به کار گیری می‌نمایند. یک متن جایگزین یا این که یک تیتر توضیحی کوتاه برای هر تصویر اصلی ارائه دهید به گونه ای که خوا‌نندگان ورقه بتوانند به یوزرها داده ها معناداری را بدهند.

5. مراقب stock photos باشید

stock photos یک ابزار بهتر در باکس ابزار طراحان میباشد. آنان در مرحله مثال‌سازی اول و طی ساخت آخری سبب ساز صرفه‌جویی در طی می شوند.

ولی مانند هر ابزار دیگری، ضروری میباشد که از آن به توجه مصرف شود.

مدام برای تصاویری که ماجرا‌های حقیقی را نماد می دهند کوشش فرمایید

از تصاویر stock همگانی خودداری کنید. آنان جعلی میباشند و زمانی عموم اینگونه تصاویری را ببینند، به مال شک و تردید می‌نمایند که سود آن عدم پشت گرمی به شماست.

 

به عنوان مثال، در شرایطی‌که میخواهید شرحی درخصوص گروه خویش داشته باشید، مدام خوب میباشد به مکان استعمال از عکس‌های همگانی از اعضای یک دسته دیگر، عکسی از عده ای که با شما عمل می‌نمایند را بگذارید. نگران نباشید که عکس شما چندان پاک و روتوش گردیده وجود ندارد؛ هنگامی بازدیدکنندگان چینین عکس‌هایی را می بینند، آنان متوجه خواهند شد که یک شخص حقیقی وواقعی آن را گرفته و به آن ها امداد می‌نماید تا با آن ارتباطی فردی برقرار نمایند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۷:۱۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)