مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

پلتفرم Node.js در مقابل NET Core.

.NET core یک مخزن متساوی از اجزای قابل طراحی اپلیکیشن در مشهد انعطاف افزاری شناخته گردیده تحت عنوان .NuGet میباشد. با این هم اکنون، تحت عنوان پلتفرم نسبتا جوانی شناخته میشود، بسته های متعددی برای این کانال ارتباطی نیست. از سوی دیگر، Node.js به صورت قابل توجهی مسن خیس میباشد. براین اساس، برای این پلتفرم بسته های اکثری وجود داراست، نسبتاً هر سیرتکامل قابلیت و امکان هایی را که میتوانید تصور کنید را پوشش میدهد.

گسترش دهندگان مایکروسافت این را متوجه شدند. به همین استدلال آنان NodeServices را ساخت و ساز کردند، که یک کتابخانه برای .NET Core میباشد و اذن می‌دهد کد کامپایل گردیده با اپلیکیشن های Node.js همیاری نماید. تعدادی بسته صوتی مربوطوجود دارااست و با امداد Node Servicesهر یک از آن ها قادر است به صورت بدون واسطه از کانال ارتباطیNET Core. گزینه به کارگیری قرار گیرد.

طرز شغل NodeServices

رفتن به جزئیات طریق شغل NodeServices بالاتر از محدوده این نوشته‌ی‌علمی میباشد، به دلیل آنکه بخش اعظمی صفحه های درین مورد منتشر گردیده است. یکی‌از نکات جذاب در ارتباط به کار گیری از NodeServices این میباشد که لزوما نمی تواند کارآمدترین راه‌حل باشد. این کتابخانه به اجزای ASP.NET Core بستگی داراست که شما معمولا برای ساختن نرم‌افزار های میزبانی اینترنت از آن به کار گیری میکنید.

در صورتی اپلیکیشن شما فقط برای انجام بر روی یک ماشین خاص و خیر در کانال صاحب خانه در لحاظ گرفته گردیده باشد، شما این پوشه های نسبتا قابل قبول را در نرم افزار خویش دارید که برای فعال کردن امکان آن‌ها از روش همیاری با Node.js هیچ دلیلی ندارید. همینطور کد شما صرفا بر روی یک دستگاه یا این که باطن یک کاسه که Node.js نصب گردیده است انجام شود که این بیشتر از مخارج محاسباتی میباشد. بدین ترتیب اینگونه خط مش حلی برای تمامی اوضاع مطلوب نخواهد بود.

کتابخانه صوتی خویش را بنویسید

خوشبختانه، روند تایپ کردن کد و کامپایل کردن آن به یک کتابخانه صوتی فارغ از تعلق، یک فرآیند غامض وجود ندارد. یک کدام از اینگونه کتابخانه هایی، NetCoreAudio، میباشد که درج شده میباشد. این نسبتا یک مراحل محور میباشد و صرفا مشمول اصلی ترین اقدامات صوتی پخش، می گردد. با این اکنون، این یک منبع گشوده میباشد که از کد آن می قدرت برای مثال برای تایپ کردن کتابخانه های غامض خیس به کار گرفت. قاعده کلی آن معمولی میباشد و بایستی به وسیله هر که که آشنا با نرم‌افزار نویسی شی گرا میباشد در باطن گویش C # شعور خواهد شد. در صورتی خیر، مستندات مرجع قانونی مایکروسافت مفاهیم "رابط کاربری" و "طراحی" را که در تحت استعمال می‌گردد توضیح می‌دهد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۴:۰۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)