مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

پنجمین ترند داغ وب، گله مندی توسعه دهندگان از وب می باشد

در پیشین این سیرتکامل بود که هر فردی اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن در مشهد متبوع خویش را در لهجه نرم‌افزار نویسی گزینه عشق خویش می نوشت و منتشر می‌کرد در حالی که اکنون با روی شغل داخل شدن HTML5 تمامی گویش های نرم افزار نویسی کنار رفته میباشد و حتی جاوا اسکریپت نیز کنار زده گردیده‌است. هرچند که نظر ها بر این میباشد که در غایت توسعه و گسترش دهندگان متوجه خواهند شد که مفاهیم اساسی این لهجه های اپ نویسی تماما قابل جابجایی به یکدیگر میباشد.

همینطور انتظار می رود در سال نو اپلیکیشن های NativeScript و React Native نقش بزرگی در خریداری نمودن پیشرفت دهندگان بیشتر به رشته آوری های اینترنت داشته باشند، چون آن ها یک مقر واحد برای اینترنت و اپلیکیشن های موبایل عرضه میکنند. اسمبلی اینترنت یک تکنولوژی دیگر میباشد که گسترش دهندگان اکثری را گرد هم میاورد. به عنوان مثال پروژه هایی که Blazer ارائه میدهد، به وبسایت ها اذن میدهد ضمن C ++، C #و Rust لهجه های بیشتری را نیز به اکران بگذارد. این بدان معنا میباشد که در بعدی، همگی گسترش دهندگان، فارغ از حدس گویش نرم افزار نویسی، می‌توانند بسط دهندگان اینترنت باشند.

ششمی ترند داغ اینترنت، اعتنا مجدد گسترش دهندگان به وسعت است

در پیشین همواره پیشرفت دهندگان بر روی ساخت‌و‌ساز قابل انعطاف افزارهای کاربردی تا حد قابلیت خرد تمرکز داشتند. در واقع قابل انعطاف افزارهای کاربردی با وسعت معدود حق تقدم گسترش دهندگان بود. امروزه از این موضع یه خرده عقب نشسته و بر روی قضیه متعدد تری تمرکز کرده اند و آن مورد پهنای باند میباشد. امروزه با اینکه کوشش های متعددی بر مبنای ارتقا پهنای باند انجام شده میباشد، البته فقط برخی از اشخاص و بخش ها از آن منتفع میباشند. در‌این راستا گسترش دهندگان مجددا بدین فیض رسیدند که برای بالا بردن سرعت وب و همینطور معدود کردن مجال به کارگیری از وب برای دانلود و به کار گیری قابل انعطاف افزارها، به طبع می بایست وسعت قابل انعطاف افزارها را تا حد قابلیت کوچکتر نمایند. انتظار می رود الزاما این مسئله ترند داغ اینترنت 2019 باشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۲:۳۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)