مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

ارائه معماری برای آینده در طراحی اپلیکیشن

پیاده سازی معماری یک سیستم قابل انعطاف‌افزاری یک طراحی اپلیکیشن در مشهد همت فرصت‌بر میباشد. صحیح مانند نرم افزار‌نویسی، ممکن میباشد هنگامی با معماری روبه‌رو می شوید فرصت متعددی را صرف نمائید.

پندار کردن در ارتباط توسعه و گسترش‌پذیری و مراقبت معماری بخشی از شغل میباشد. ما قادر خواهیم بود فرصت متعددی را برای ایجاد کرد معماری که به صورت بدیهی همگانی باشد، با آرزو به ارائه آن در آجل، صرف کنیم.

زمانی در یک دسته بر روی مفاهیم شغل می کنیم، یک رویه سهل و آسان برای کشف ارائه غیرضروی آجل گوش کردن به مکالمات مداوم میباشد. عباراتی مثل "چه گونه چنانچه ما بخواهیم..." یا این که "اینجانب فرض می کنم که مدیر فرآورده بعدا می خواهد..." نماد‌های نیکی می باشند که برخی تمایلات ارائه برنامه برای آتی را نشانه میدهند.

ما به آسانی نمی‌توانیم آتی را ببینیم. ملزومات بعدی میتواند تحت عنوان سود‌ای از برخورد بازار یا این که تغییر و تحول در استراتژی رئیس متاع تغییر‌و تحول نماید.

راه حل:

هنگام پیاده سازی معماری بر برآورده ساختن لازمات فعلی تمرکز فرمایید و خیر بر لازمات احتمالی بعدی.

ما نمی‌گوییم که کورکورانه بر عمل فعلی تمرکز کرده و آتی را نادیده بگیرید. شما بایستی با رئیس فرآورده چهت نیل به نگرش کلی مسیر جنس رای زنی نمائید. حتی در شرایطی که داده ها هنوز اصولی نشده‌اند، این دستور از پیش‌فرض‌های بی‌محور خیلی خوب میباشد.

ما بایستی تمایز روشنی میان مدیر مفاد مرزی و موردها بعدی برقرار کنیم. اکثر اوقات این دو با یکدیگر نادرست گرفته می شوند. این فرمان یک روش بهتر برای مجددا حساب کردن لازمات خاص میباشد.

آیتم مرزی یک احتمال حقیقی میباشد که قادر است در پارامترهای ما یحتاج فعلی صورت دهد. آیتم بعدی فرضیه‌ای میباشد که ممکن میباشد صورت دهد.

تله 3. مرسومات جاری ساختن امور

فرآیندها به دلایل نیکی تمجید گردیده‌اند. آنها تولید گردیده‌اند چون ما متوجه می‌شویم چه‌طور قادر خواهیم بود کاری را به طور اثرگذار اعمال دهیم و تصمیم بگیریم چاره‌ها را استاندارد کنیم.

در چرخه قدمت گسترش اپ کمپانی‌های فناوری، ما امکان تحویل را برای هر مرحله از گسترش به صورت بدیهی تعریف و تمجید می کنیم. این تحویل دربرگیرنده متاع تصنعی و مصنوعی اپ، سندها یا این که ارسال تحقیق‌های خاص میباشد.

بعضی وقت ها فرآیندها قیمت‌هایی که از قبلی رقم خورده میباشد را ارائه نمی‌دهند. دلایل ممکن میتواند تغییرات در استراتژی مال، تغییرات در صلاحیت یا این که تغییرات سازمانی باشد. تعقیب کردن کورکورانه این فرآیندها به جهت اینکه مرسوم گردیده‌اند، اتلاف منابع میباشد.

جلسات ناکارآمد یا این که غیرضروری میتوانند سود "مرسومات" باشند. عموم هنگام سازماندهی و اجرای جلسات، به راحتی می توانند گرفتار شوند.

راه حل:

برای حذف مرسوماتی که مارا در باتلاق می‌اندازند، آغاز بایستی آن‌ها‌را شناسایی کنیم. یک کدام از شیوه های سریع شناسایی فرآیندهایی که دیگر بها ارائه ندارند، گوش دادن به مکالمات دور‌وبری ها‌مان میباشد.

به همیاران‌تان زمانی در باب فرایند گلایه می‌نمایند گوش دهید. آیا آنها از اینکه گرفتار یک روند بیهوده گردیده‌اند ناراضی میباشند؟ آیا آن ها اظهار می‌نمایند که‌این پروسه ارتفاع می کشد؟

هنگام گوش دادن به شکایات اساسی میباشد که در میان حقیقت‌ها و ایده ها غیرواقع‌بینانه تمایز قائل گردید. برخی‌ها گلایه می‌نمایند زیرا وضعیت نا مطلوب میباشد. این ورودی ارزشمندی میباشد و شما می توانید از آن به کار گیری فرمایید. برخی‌ها گلایه می‌نمایند زیرا آنان کلا شاکی می باشند. این‌‌ها را نادیده بگیرید.

از باصرفه‌سازی فرایند به جهت باصرفه‌سازی اجتناب فرمائید. این فرمان غیرضروری میباشد و خویش یک تله وقتی محسوب میشود!


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۱۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)