مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

معروف ترین موتورهای جستجوگر

ششمی موتور جستجو گر دارای طراحی اپلیکیشن در مشهد شهرت رایا پارس در application میان اشخاص، Baidu اسم داراست. این موتور جستجو گر از سال 2000 تأسیس گردیده است و حالت تأسیس آن به صورتی میباشد که سهم بزرگی از بازار را به سمت خویش کشیده میباشد. به صورت معدل یک میلیارد کاوش در ماه را به خویش تخصیص میدهد.

موتور کاوشگر DuckDuckGo مزایای بخش اعظمی نسبت به بقیه موتورهای کاوش داراست، مثلا دارنده رابط کاربری بسیار زیبایی میباشد و چیزی تحت عنوان ردیابی یوزرها برای آن تیتر نشده میباشد. در بنا شده در این موتور کاوش شما میتوانید با یک ورقه حاصل به طور بی واسطه به بقیه سایت ها دسترسی داشته باشید. این مورد دارنده درجه هفتم در فهرست موتورهای جستجو گر به حساب آورده می شود.

Archive یک موتور جستجوی اینترنتی میباشد که به طور بایگانی پیاده سازی گردیده‌است. این ابزار برای کشف کردن یک دامنه ردیابی بسیار مطلوب میباشد از طرفی نیز برای مواقعی که به‌دنبال تایخچه مشخصی می باشید نیز این آیتم گزینش نیکی به حساب آورده می شود.

چاچا نهمی موتور جستجو گر به حساب آورده می شود که محبوبیت آن بیش تر از آمریکا به چشم می خورد. این موتور نیز دارنده پوسته سوال و جواب میباشد. درین موتور تعدادی امتحان ها اجرا می شود که باعث می‌شود در تصمیم گیری خویش دقیق تر شغل فرمائید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۶:۰۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)