مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

در طراحی اپلیکیشن راجع به قیمت بحث نکنید

مشتری از شما طراحی اپلیکیشن در مشهد تقاضای رایا پارس تخفیف application ارزش و معدود کردن آن از 125 دلار به 90 دلار در ساعت را داراست. منطقی میباشد که به جهت اینکه شما مقطع هنگامی میباشد دارید با هم فعالیت می کنید، آنان تقاضای تخفیف نمایند. ولی چه چیزی سبب می گردد که آنها به اندیشه جستن فریلنسر دیگری با حقوق و دستمزد 60 یا این که 50 دلار در ساعت نباشند؟ این شغل را نکنید وگرنه به آنان دارید میگویید که یک فرآورده می باشید. بر راز چگونگی رقابت نمایید خیر ارزش. در شرایطی‌که مشتری شما حقیقتا میخواهد کمتر پرداخت نماید، به مکان آن، دامنه‌ی کاری خویش را کاهش دهید. یعنی پرداخت کمتر در عوض فعالیت کمتر.

3. پیشنهادهای بدون‌پول جاری ساختن ندهید

سفارش‌ها طولانی می باشند. شما بایستی ساعات وقت بگذارید تا متوجه هدف ها تجارت مشتری بشوید و به جزئییات توضیح دهید که چه‌طور به آن در طرح پیشنهادی دست پیدا می کنید. مشتری‌ها معمولا نمی‌دانند که پروژه در آجل شغل می‌نماید. آن ها از شما سفارش میخواهند تا بها اجرایی را تحقیق نمایند و بعد تصمیم بگیرند که آیا قیمت سپرده گذاری داراست. این حادثه برای شما به طور کامل نا عادلانه میباشد چرا‌که مشتری متوجه هنگامی که شما نهاده اید نمی شود.

4. از ایفا دادن هر کاری به طور بدون‌پول پرهیز کنید

مشتری‌ها در صدد ارتقاء سعی شما می‌باشند. صرفا کاری که آنان میخواهند افزودن یک دکمه‌ی "LIKE" میباشد؟ اصلاح کردن آن فقط 30 دقیقه وقت می برد، پس شما آن را رایگان اجرا می‌دهید. یقین فرمائید، آن ها صرفا یک توشه این درخواست را ندارند و به تعداد درخواست‌ها اضافه می‌گردد. آن ها از شما انتظار دارا‌هستند که‌این امور را بکنید و به وقت شما بها نمی‌گذارند.

5. تنها به پول التفات ندهید

هنگامی تنها به پول اعتنا میکنید، دیگر به مشتری و یا این که پروژه توجهی ندارید. مشتری هم به نوبه خودش تنها به پروژه التفات میدهد. آنان فکر‌می کنند که می توانند هر فریلنسری را برای جاری ساختن شغل استخدام نمایند. کاری که می خواهید ایفا دهید را نماد دهید. بگذارید آنها بدانند که چه‌طور تلاش دارید پروژه شان را در مسیر قابل قبولی قرار دهید. مطمئن گردید آنها بدانند که چرا شما شایسته ترین شخص برای اجرا این شغل می‌باشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۰:۴۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)