مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

شرکت بازاریابی دیجیتالی در برابر بازاریاب های داخلی شرکت

مرحله سوم: هزینه ها
خب دیگه به اندازه کافی درمورد طراحی اپلیکیشن در مشهد مسائل رایا پارس دیگه application حرف کردیم، حال بذارید ببینیم مجموعه داخلی در مقایسه با کمپانی فرنگی چقدر هزینه برمیداره و کدومشون در وقتگیر مقطع رجوع و برگشت سرمایه بیشتری داره.
1- انعطاف پذیری
همگی هزینه هایی رو که با استخدام بازاریابهای محتوا بهتون برمیگردن رو اکانت فرمائید. یه هزینه استخدام میباشد، حقوق و دستمزد اثبات، مزایا (حدود 30% از بها کلی کارمند)، خرید قابل انعطاف افزارها، هواخواهی شبانه روزی و فراگیری مداوم. در کنار اینها، مدام احتمال این هم می باشد که کارمندتون نتونه عمل کنه و می بایست برای اون وقتها یه جایگزینی داشته باشید. در مقایسه، مخارج شرکتی عموما به یک کدام از این سه سبک میشه: تفاهم نامه ماهیانه (70% از رابطه ها مشتری/کمپانی)، پروژه ای یا این که ساعتی. این نحوه پرداخت سبب میشه شرکتها انعطاف پذیری بیشتری برای طریق خرج کردنشون داشته باشن و میتونید سطح ظریف پناه و خدماتی که نیاز دارید رو انتخاب فرمائید.
کمپانی نسبت به شخص برتری دارااست.
2- تناسب
گروههای درون کمپانی نمیتونن تناسب موردنیاز رویش کمپانی رو بوجود بیارن. اگه می‌خواهید تأثیرگذار باشید، بازاریابی محتوا می بایست بتونه خیلی سریع نیازهای شغل و مشتری رو تأمین کنه. دسترسی به یه دسته دیگه از طراح ها و تالیف کننده ها برای محصولاتی که نو به تولیدات قبلیتون اضافه کردید خیلی ریلکس جاری ساختن میشه، صرفا می بایست ساعتهای ماهانه رو زیاد نمایید. البته اگه خودتون بخواهید کسی رو استخدام نمایید می بایست برای یادگرفتن و استخدامش کلی وقت و هزینه بذارید.
کمپانی نسبت به شخص برتری داراست.
3- طرز ترکیبی
این وضعیت طوری وجود ندارد که بدون چاره باشید یا این که اینو تعیین فرمایید یا این که اونو. به هیچ عنوان هم نمیشه برای همگی موقعیت متعدد یه چاره ارائه اعطا کرد. هر کمپانی و هر استحصال و کاری خاصه و نیازهای خاص خودشو داره. خیلی از شرکتها هم میباشند که هم باطن کمپانی خودشون گروه بازاریاب دارن و هم با موسسات بازاریابی همیاری میکنن. به عنوان مثال پایین این نحوه ترکیبی ممکنه مجموعه داخلیتون استراتژی و تبلیغات رو رئیس کنه و ساخت از روش کمپانی بازاریابی در اختیار گرفتن شه.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۳:۰۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)