مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چگونه تابع Azure را در یک اپلیکیشن ASP.NET Core MVC فراخوانی کنیم؟

درین فراگیری طریق ی طراحی اپلیکیشن در مشهد فراخوانی رایا پارس یک تابع Azure از یک application نرم افزار ASP.NET Core MVC را حافظه خوا هیم گرفت. بدین ترتیب گام به گام از روش ی ساختن یک پروژه ی تازه تا به آخر را نظارت خوا‌هیم کرد و کد های ما یحتاج را در چنگ شما قرار خوا‌هیم اعطا کرد.


دقت

این نوشته ی علمی خلاصه ای از کتاب C# 7 and .NET Core Blueprints درج شده به وسیله Dirk Strauss و Jas Rademeyer میباشد. این کتاب یک راهنمای مرحله به مرحله میباشد که مفاهیم ضروری NET Core. و C# را به شما با امداد پروژه های حقیقی یادگرفتن میدهد.

ما با تشکیل داد یک نرم افزار ASP.NET Core MVC که تابع Azure را برای اعتبارسنجی نشانی آدرس اینترنتی وارداتی در برگه ی login نرم افزار فراخوانی می نماید، استارت خوا‌هیم کرد:

این نرم افزار هیچ احراز هویتی ندارد. کل کاری که‌این اپلیکشین اعمال میدهد اعتبارسنجی نشانی پست الکترونیک وارداتی میباشد.

1. در ویژوال استدیو 2017 یک پروژه ی تازه بسازید و از template های پروژه ASP.NET Core Web Application را گزینش نمائید روی دکمه ی OK برای ایجاد کرد پروژه کلیک نمائید. این فعالیت در تصویر تحت نشانه داده گردیده است:

 

2. در برگه ی آجل باور نتایج فرمایید که NET Core. و ASP.NET Core 2.0 از مورد های drop-down هیبت گزینش گردیده‌است. از نصیب نوع ایجاد کرد نرم افزار Web Application (Model-View-Controller) را تعیین نمائید.

با هر نوع تاییدیه یا این که فعال سازی دفاع Docker نگران نشوید. برای تشکیل داد پروژه تنها روی دکمه ی OK کلیک فرمایید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۶:۲۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)