مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

بهترین فریمورک های AngularJS برای توسعه ی اپلیکیشن های موبایل و وب

شایسته ترین طراحی اپلیکیشن در مشهد فریمورک های AngularJS برای رایا پارس توسعه و گسترش ی نرم افزار های تلفن همراه و اینترنت
AngularJS تکنولوژی گزینه عشق برای گسترش application دهندگان برای بسط ی نرم افزار های اینترنت و گوشی میباشد بدین ترتیب در‌این نوشته‌علمی میخواهیم شایسته ترین Framework های AngularJS برای توسعه و گسترش ی نرم افزار های اینترنت و گوشی را معرفی کنیم که‌این framework ها در ایجاد کرد نرم افزار های بر پایه ی اینترنت و تلفن همراه امن و سریع و توسعه و گسترش در دور و بر رقابتی تجارت امداد می نماید.

 

AngularJS بطور عمده استعمال میگردد و از آنجایی که طراحان به Framework های جاوااسکریپت برای توسعه و گسترش ی نرم افزار های اینترنت و گوشی عشق و علاقه دارا هستند درحال دست یابی به محبوبیت بیشتری میباشد. AngularJS با به کار گیری mandates که تحت عنوان یک markup در HTML شما عمل می نماید ، سبب ساز بسط ی شل خیس نرم افزار های مطابق جاوااسکریپت گردیده‌است.

امروزه توسعه و گسترش دهندگان AngularJS با اجزای framework های AngularJS و اشکال آنان آشنا می باشند به این ترتیب از آنان برای ایجاد کرد نرم افزار های اینترنت شایان توجه به کار گیری می نمایند.

به این ترتیب اینجا برخی از پرکاربردترین framework های Angular JS برای بسط ی نرم افزار های گوشی و اینترنت را لیست کرده ایم.

AngularUI Bootstrap


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۵۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)