مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

چرا یک صفحه از سایت عملکرد خوبی ندارد؟

جواب مولر بدین مضمون‌ میباشد که حذف کردن یا این که حذف نکردن برگه بستگی به انگیزه سعی ضعیف شیت دارااست.
مولر میگوید شاید کسی آن کلیدواژه به خصوص را گوگل نکند؛ طراحی اپلیکیشن در مشهد پس میزان impressions لزوماً نمی‌تواند میزان نیکی برای گزینش نوایندکس کردن ورقه باشد.

جان این‌اینگونه جواب میدهد:

«شاید آن شیت که از گوگل کاوش نمی شود، یک ورژن بایگانی گردیده از مال باشد و عموم بعداز سپری شد برهه زمانی هنگامی برای رسیدگی شیوه نامه به کارگیری یا این که تعمیر مال به آن نیاز پیدا نمایند رایاپارس و برای مثالً بخواهند به داده ها قبل نگاهی بیندازند.
این‌ها چیزی وجود ندارد که عموم هر روز برایشان رخداد بیفتد و به همین ادله در impression حیث نخواهند شد. به همین ادله میباشد که اعتنا صرف به impressions می تواند شما‌را از بخش اعظمی داده ها موثر دیگر غافل نماید. به عبارت دیگر پس از گزینش صفحه ها با impressions زیر، بایستی مشاهده کنید از دربین این صفحه ها کدام یک از دید یوزرها تارنما تان نیز بلااستفاده میباشد و آنان نیازی به آن کاغذ پیدا نخواهند کرد. شاید اینک یک شیت بلااستفاده ما‌نده میباشد و در یک مجال دیگر موردنیاز یوزرها تان واقع گردد یا این که شاید در گوگل کاوش نشود البته یوزرها وبسایت شما بعداز ورود به وب سایت تان به آن ورقه نیز راز بزنند. تمامی این‌ها را در حیث بگیرید.»

سؤال: آیا این شیت با سعی ضعیف قادر است بهبود پیدا نماید؟

مولر فعلا یک نظارت اصلی به ما فراگیری خواهد بخشید در زمینه‌ی اینکه آیا یک برگه به آپ دیت نیاز داراست یا این که خیر. از جملهً در‌حالتی که یک کالا با یک مال جدیدتر و عالی جایگزین گردیده باشد، application درجه به چنگ آوردن برای متاع دیرین میتواند فرصتی برای آگهی در خصوص کالا نو تولید نماید. می توانید در آن ورقه بگویید که‌این مال دیگر مو جود وجود ندارد و به مکان آن یوزرها میتوانند یک جنس عالی که در دسترس میباشد را خریداری نمایند. در صورتی‌که بها فرآورده نو حدوداً با بها گذشته موازی بود، این نکته را نیز یادآور گردید تا مخاطب به خرید آن تشویق گردد.

این هم سفارش جان مولر از گوگل در زمینه‌ی حذف محتوای یک کاغذ:

«درباره ی محتوای خبری مشاهده کنید آیا نحوه‌ها، فناوری یا این که اصطلاحات تخصصی عوض شده‌اند یا این که خیر. هر نوع محتوای خبری نمی‌تواند مدام سبز باشد. ولی در حالتی که محتوای خبری شما از نوعی میباشد که امکان مدام سبز بودن را داراست، حتماً شایسته ترین فعالیت این میباشد که همین عمل را در ارتباط آن اجرا دهید. شاید با بهبود آن، وضع فرق میکرد. پس در باب اینگونه محتوایی هم نباید صرفا از روی impressions تمایل به حذف کاغذ گرفت. مشاهده کنید آیا بهبود این شیت عاقلانه میباشد؟ و اکثر وقت ها بهبود هر چیزی در اینترنت به حیث فعالیت عاقلانه‌ای میباشد.»


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۰۶ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)