مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

الگوریتم MUM و نتایج جستجوی مفهومی

جواب هایی که MUM به ما میدهد دارنده عکس، طراحی اپلیکیشن در مشهد کلیپ و حتی نقشه زنده میباشند که به آن multi modal میگوییم و استدلال آن هم ارایه داده ها کاربردی میباشد که به کلمه و معنی بسیار مهمی به اسم حاصل بی نیاز مربوط می‌گردد. یک فیض بی نیاز با ساخت‌و‌ساز پاسخی گوناگون سعی بر ارایه صورت جدیدی به اسم ارشادوراهنمایی و مشورت می نماید و با اتصال به خدمت لنز، با دوربین خویش عکسی از دستکش، کفش و یا این که وسیله ای می‌گیرید تا MUM به شما بگوید آیا این امکانات مطلوب مقصود شما می‌باشد یا این که نه و در پی به شما پیشنهاداتی می‌دهد که هم جنبه اطلاعاتی دارااست و هم ارایه محصولاتی برای فروش. پس در نصیب دکان های اینترنتی، بدون نقص بودن آلبوم عکس، خصوصیت های فرآورده و محصول ها مرتبط نقش برجسته تری به خویش می‌گیرند.

رابطه الگوریتم MoSE با هوش تصنعی
در اینجا الگوریتم MoSE را معرفی میکنیم که کلیک متواتر یوزرها بر روی المان های متعدد رایاپارس و مرور اطلاعات به وسیله آن ها را میاموزد. این داده ها به وی اذن میدهد تا مسیر جستجوی استفاده کننده را چک و برای ایجاد جواب های رضایت نصیب، مدلسازی نماید. اینکه چطور یک جواب بغرنج برای یک سوال مشقت بار فراهم میگردد، در ادراک خلق مخاطب از آغاز کاوش، ورود به وبسایت، کلیک بر روی هرچیزی و بعد صفحاتی را نفیس خیس می بیند application که استفاده کننده توانسته به سود رسد. بعد از آن با گردآوری اوری و پردازش گونه های نتیجه ها و صفحه های، به ادراک سوال ها و خواسته از عنوان کردن شان نشسته، کارایی می نماید سوال های اساسی و اصلی بسازد که هزاران سوال دیگر، همین مراد را می‌رسانند.

الگوریتمMultitask Mixture of Sequential Experts for User Activity Streams یک فناوری مطابق داده ها ماشین میباشد که برای حدس الگوهای بغرنج جستجوی یکسری مرحله ای، از یکسری منبع داده برای مثال لاگ کاوش، میاموزد. هرچند خصوصیت های MoSE به صورت بسیار جالبی با الگوریتم MUM همخوانی داراست، البته به صورت خاص این MUM میباشد که قادر است به سوال های غامض، جواب دهد و 1000 موازی قدرتی بیشتر از رشته آوری هایی مانند برت BERT دارااست.

داده ها بیشتر، جستجوی کمتر؛ این یک کدام از هدف ها مهم MUM میباشد که غرض پایانی همگی اینها یاری به اخذ بدون نقص ترین داده ها از متنوع ترین مجموعه بندی ها میباشد. زمانی نگاهی به فضای نتیجه ها کاوش می اندازیم، مشاهده خواهیم کرد که گوگل در حالا ارایه اطلاعاتی از جانب خویش و فارغ از اشاره بی واسطه به پیوند خاصی میباشد و با برجسته ترشدن جواب های سریع و اضافه شدن قسمت های جدیدی که یک توشه دیگر مقام نتیجه ها بی نیاز را لبریز التفات می نماید، تصویری از موتور جستجویی را تداعی می نماید که میخواهد جواب سوال های را خویش ارایه کند.

گوگل تست و گسترش MUM را خیلی وقت پیش شروع نموده است و تا‌زمانی‌که برای اضافه کردن به سیستم کاوش یقین بدون نقص نتیجه ها نکند، فرآیند ادامه خواهد داشت. هرچند فرصت مشخصی برای پیاده شدن بی نقص MUM معلوم نشده میباشد، ولی در ارتباط BERT بازه زمانی متعددی ارتفاع نکشید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۴:۲۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)