مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

هزینه لازم برای طراحی سایت چند زبانه

یکی مواقعی که در هنگام یک سری زبانه کردن وب سایت بایستی به آن توجه کنیم، طراحی اپلیکیشن در مشهد هزینه اجرایی آن میباشد. امروزه تارنما‌ها توسط سیستم های مدیر محتوا و یا این که از روش اپلیکیشن نویسی ساخت و ساز می شوند و بسته به نوع سایتی که دارید، هزینه اجرایی چندین زبانه کردن تارنما گوناگون خواهد بود. دلیل دیگری که در هزینه اجرایی یکسری زبانه کردن تارنما اصلی میباشد، چپ چین بودن یا این که راست چین بودن گویش میباشد. رایاپارس از جمله در‌حالتی که گویش مد حیث شما به فارسی مجاورت باشد، هزینه آن کمتر خواهد بود. قابل ذکر میباشد که لهجه عربی نسبت به لهجه انگلیسی برای وبسایت‌های فارسی گویش، هزینه کمتری تولید می‌نماید.

حرف آخری

همانگونه که تحقیق کردید، درین نوشته‌ی علمی حافظه گرفتیم که یکسری زبانه شدن یکی‌از لازمات وبسایت‌های وردپرسی میباشد و برای این فعالیت، خواهیم توانست از پلاگین‌های مختلفی به کارگیری کنیم که جهت سهولت بیشتر، application ما از پلاگین wpml استعمال کرده و فراگیری یک سری زبانه شدن سایت را به واسطه این پلاگین تماما در دسترس شما قرار دادیم.

وقتی که پلاگین wpml را خریداری کردید، فولدر zip این پلاگین در دسترس شما قرار گرفته میگردد! آغاز این فولدر را unzip کرده و آنگاه همچون دیگر پلاگین‌هایی که در وردپرس خویش نصب کرده‌اید، آن را نصب و فعال نمائید. بعداز نصب این پلاگین، در پیشخوان وردپرس منویی به عنوان " پلاگین چندین زبانه " تولید میشود که بایستی بر روی ذیل منو‌ها کلیک نمائید.

مرحله نخستین

در اولی گام از یک سری زبانه کردن تارنما، پلاگین wpml از شما می خواهد که گویش فعلی تارنما را معین کرده و بعد از آن روی مورد " آتی " کلیک نمایید تا به مرحله آینده منتقل گردید. در اینجا شما بایستی در صدر گویش فارسی را تحت عنوان لهجه فعلی وبسایت تعیین فرمائید.

مرحله دوم

در مرحله آتی با لیستی از یک سری گویش گوناگون روبرو می شوید. هر مورد از این گویش‌ها را که میخواهید وب سایت شما از آن‌ها حمایت نماید گزینش کرده و بعد بر روی دکمه " آنگاه " که در ذیل شیت قرار گرفته گردیده است کلیک نمائید.

مرحله سوم

در مرحله سوم بایستی یک سوئیچ کننده لهجه به تارنما اضافه نمایید! در اینجا ممکن میباشد برایتان پرسش تولید خواهد شد که سوئیچ کننده چیست؟ برای جواب بدین پرسش بایستی اذعان کرد سوئیچ ابزاری میباشد که به واسطه آن، استفاده کننده قادر است لهجه وبسایت را عوض کرده و لهجه مد لحاظ خویش را تعیین نماید. همان وجود سوئیچ کننده گویش جهت تغییر تحول لهجه فعلی تارنما الزامی میباشد.

در پلاگین wpml، شما میتوانید سوئیچر لهجه را در نصیب ناوبری وبسایت قرار دهید تا یوزرها از آن به کار گیری نمایند. بعداز اتمام، روی مورد " سپس " در بخش ذیل کاغذ کلیک نمایید.

مرحله چهارم

مرحله آجل از یکسری زبانه کردن وبسایت به واسطه پلاگین wmpl، به نقل از سازش تخصیص داراست که برای عبور از این مرحله، بایستی مورد Don’t send this information and skip compatibility alerts تعیین کرده و روی آیتم " بعد از آن " کلیک نمایید.

مرحله انتها

در مرحله انتها می بایست کلید وبسایت را وارد نمایید ولی از آنجایی که شما این پلاگین را از وب سایت‌های فرنگی اخذ نکرده‌اید، با تعیین مورد Remind me later، از این مرحله عبور نمائید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۱۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)