مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

تبلیغات پرداختی به ازای هر کلیک CPC

این طرز تشابه بسیار متعددی به PPC داراست و مخفف غیر مجاز می باشدt Per Click میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد و برای تبلیغات بنری استعمال می شود. درین طریق پرداختی، بابت تعداد کلیک‌های هر بنر، هزینه پرداخت میشود.

تفاوت CPC و PPC

تمایز قائل شدن دربین این دو طریق بسیار دشوار میباشد و اکثر زمان ها یه مکان یکدیگر به کار گیری می گردند. رایاپارس وقتی که شما قصد فعال سازی یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال را دارید، در صورتی هزینه را بر پایه ی تعداد کلیک روی لغت ها کلیدی، بنرها و... پرداخت فرمائید، طریق پرداختی شما PPC خواهد بود؛ application ولی در‌حالتی که به تبلیغ‌کنندگان متعدد هزینه‌های مختلفی را بابت لغت ها کلیدی متعدد پرداخت فرمایید، هر کلیک هزینه مستقل‌ای داراست. این طرز CPC اسم دارااست. PPC همت پرداخت در کمپین تبلیغاتی میباشد و CPC معیاری برای هزینه هر کلیک در کمپین تبلیغاتی شماست.

• تبلیغات بازاریابی موتورهای کاوش مبنی بر هر هزار اکران CPM
گاهی می توانید عدد والا‌تری را تحت عنوان غرض خویش در لحاظ بگیرید، از جمله هزار کلیک برای یک بنر را به صاحبان وبسایت‌های تبلیغی، پیشنهاد بدهید. در‌این‌صورت‌، شما طرز غیر مجاز می باشدet Per Thousand را از دربین شیوه‌های SEM برای تبلیغات به کارگیری کرده‌اید. مثال پر استفاده این طرز را قطعا در تبلیغات کانال‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام و تلگرام چشم‌اید. از جمله شما میتوانید ویدیوی خویش را در یکی‌از اکانت‌های کاربری پرمخاطب اینستاگرام قرار دهید یا این که از اینفلوئنسرها بخواهید برای شما تبلیغ نمایند و بابت هر هزار بازدید، هزینه را به آن ها پرداخت نمایید.

• تبلیغات بازاریابی موتورهای کاوش به طرز CPA
فکر کنید شما صاحب و مالک یک نرم افزار می باشید و میخواهید حدود ۳۰۰۰ مشتری داشته باشید. می توانید مطابق تعداد نصب، تفاهم نامه خویش را تهیه و تنظیم کنید. یعنی هر تعداد نصب، برای شما هزینه‌ای در بر خواهد داشت. به‌این نحوه Cash Per Action می گویند که یک میزان تبلیغتی مطابق کوشش میباشد. این شیوه نسبتاً سوای ریسک میباشد و موجب رجوع و برگشت سرمایه شما می گردد.

• بازاریابی موتورهای کاوش به نحوه CTR
در‌این شیوه، تعداد یوزرها بازدیدکننده وب سایت بر تعداد کلیک‌های یک اطلاع رسانی تقسیم می گردد و بابت هر کلیک، پولی پرداخت میشود. این طریق پر استفاده میباشد و ترازو توفیق کمپین‌های تبلیغی را آرم می‌دهد. برای مثال در صورتی‌که یک ویدیوی تبلیغی ۱۰۰ توشه چشم گردد و یک نفر روی آن کلیک نماید، نرخ CTR یک درصد بوده میباشد. در واقع هر توشه که ویدیوی شما چشم گردد، Impression ویدئوی شما بیشتر میگردد البته نرخ CTR با Impression تفاوت داراست.

مزیت استعمال از طریق‌های SEM برای بازاریابی :
1. هزینه نادر و بازدهی زیاد دارااست
2. مشتری در کمترین فرصت ممکن می تواند جنس متبوع خویش را پیدا نماید
3. موجب اسم‌شناخت مارک (Brand awarness) شما در فضای مجازی می گردد
4. نوعی بازاریابی فی مابین‌المللی میباشد و به‌روز میباشد
5. به نسبت seo زودتر سود میدهد و موردنیاز وجود ندارد چند ماه شکیبایی نمایید
6. برای استحصال‌وکارهای جدید فعال سازی گردیده مطمئن‌ترین منش هزینه تبلیغات میباشد
معایب به کار گیری از طریق‌های SEM برای بازاریابی :
1. ممکن میباشد بازدید شما‌را بالا چیره شود ولی توصیه‌ها یا این که خرید از سایتتان را زیاد نکند
2. در شرایطی که تارنما شما مهیا ارائه داده ها کافی و به‌دردبخور به بازدیدکنندگان نباشد، مشتری‌های متعددی را از دست می‌دهید
3. اثربخشی SEM کوتاه‌زمان میباشد و یک منش وقتگیر‌بازه وجود ندارد


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۵۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)