مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

استراکچر دیتا بدون استفاده از کدنویسی

برای اینکه از ایرادات مرتبط با کدنویسی بدور بمانید وب سایت‌های اکثری میباشند طراحی اپلیکیشن در مشهد که به صورت اتوماتیک این داده‌ها را برای شما ایجاد می‌نمایند، سه عدد از دارای شهرت‌ترین تولیدکنندگان مشمول مورد ها تحت میباشند:

Google Structured Data Markup Helper
Google Data Highlighter
Schema Markup Generator (JSON-LD) by Merkle
استراکچر دیتا در وب سایت‌های وردپرسی
یکی‌از شایسته ترین طرز‌ها برای ایجاد کرد داده‌های ساختاریافته، به کارگیری از افزونه‌های متفاوت میباشد. رایاپارس اگرچه این افزونه‌ها که بیشتر در مجموعه افزونه‌های seo قرار میگیرند application محدودیت‌های خاص خودشان را دارا هستند و معمولا روی اسکیماهایی تمرکز می‌نمایند که برای Rich Result کاربردی‌ست (خیر برای هر دادۀ دیگری که در Schema.org از آن خاطر گردیده).
برای مثال این افزونه‌ها می‌اقتدار بدین مورد ها اشاره نمود:

Yoast سئو
Yoast WooCommerce سئو
Schema App
در غایت بایستی در حیث داشته باشید که از هر روشی که از داده‌های ساختاریافته به کار گیری کردید، می توانید آن را آزمایش نمایید تا ملاحظه کنید که صحیح به اکران درمی‌آیند یا این که نه. برای اینکار می توانید از ابزار Rich Result Test، Schema Markup Validator یا این که URL Inspection Tool استعمال نمائید.

در تارنما‌های کدنویسی گردیده شما میتوانید از Schema.org الهام بگیرید و اسکریپت منحصر به فرد خودتان را بنویسید.

اگرچه که ایجاد کرد اسکیمای مخصوص برای خودتان مستلزم داشتن تجارب در کدنویسی میباشد البته به شما این انعطاف‌پذیری را می دهد که هر چیزی که دلتان می خواهد را برای اکران، نشان‌گذاری فرمائید و بغرنج‌ترین نوع داده‌های ساختاریافته را بسازید که دربرگیرنده داده ها متعددی برای موتورهای جست‌وجو میباشد.

این شیوه مجال‌برگزیدگان و در شرایطی که ندانید که دارید چه فعالیت می کنید احتمالا خطرناک‌ترین روشی میباشد که می توانید از دیتا استراکچر به کارگیری نمایید. این کدها را در صورتی‌که برای مثال در فرمت JSON-LD باشند می بایست در قطعه کد HTML آن ورقه مربوطه در بین تگ یا این که قرار دهید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۳۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)