مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

محتوای ستونی یا پیلار کانتنت چیست؟

تدوین استراتژی مطلوب برای محتواهای وبسایت از گرفتاری‌های مهم اینترنت‌مسترها میباشد؛ استراتژی که بتواند کلیه موضوعات محتوایی را پوشش دهد، سبب ساز به حصول سکو‌های بالا برای تارنما خواهد شد و ساختار قابل قبولی هم برای صفحه های تارنما ساخت و ساز نماید. نظر‌ کردن همگی این نکات معمولا شغل معمولی‌ای وجود ندارد ولی با امداد محتوای ستونی یا این که پیلار کانتنت این عمل ابدا طاقت فرسا وجود ندارد. محتوای ستونی در کنار صفحه ها خوشه‌ای میتوانند اثر مثبت متعددی روی سئوی وب سایت شما بگذارند. درین نوشته‌علمی به تحقیق صفحه ها پیلار و کلاستر پرداخته‌ایم. طراحی اپلیکیشن در مشهد در حالتی که شما هم میخواهید بدانید Pillar content چیست، با ما یار و همدم باشید.

محتوای ستونی یا این که پیلار کانتنت چیست؟
محتوای ستونی یا این که پیلار کانتنت، محتواهایی زمان بر می‌باشند که به موضوعات کلی می پردازند و همگی چیز را درباره آنان پوشش میدهند. صحیح مثل یک درخت که از یک ساقه اساسی و شاخه‌های فرعی ساخته شده میباشد، رایاپارس محتوای ستونی هم می بایست در کنار مطالب دیگری که تحت عنوان محتوای خوشه‌ای شناخته می گردند، قرار گیرد. application محتوای ستونی، یک مسئله کلی و جامع را تماما پوشش می دهد. این نوع محتوا مشمول تمامی موضوعات فرعی زیرمجموعه زمینه کلی می‌گردد ولی موضوعات فرعی را به شکلی زود گذر تحقیق می‌نماید. در کنار هر محتوای ستونی، چندین مقاله به طور جدا از هم موضوعات فرعی را بدون نقص و عمیق پوشش می دهند.

محتوای ستونی بایستی به همگی محتواهای خوشه‌ای که حول آن صورت گرفته‌اند، لینک و پیوند بدهد. همینطور همگی محتواهای خوشه‌ای می بایست به محتوای ستونی پیوند بدهند. براین اساس، ساختاری تولید میگردد که به خوشه موضوعی مشهور میباشد. مثلا فرض نمائید شما یک ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینگ دارید که می خواهید برای وبسایت آن براساس صفحه های ستونی و خوشه‌ای ساخت‌و‌ساز محتوا فرمائید. در حالتی‌که دیجیتال مارکتینگ را تحت عنوان یک مورد کلی برای محتوای ستونی در حیث بگیرید، بایستی در مقاله آن به موضوعاتی مثل بازاریابی کانال‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی درونگرا، بهینه سازی، ساخت‌و‌ساز محتوا، بازاریابی ویدئویی و ... اشاره نمائید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۷:۱۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)