طراحي اپليكيشن در مشهد جلوه هاي بصري موادسازنده اصلي يك كمپين قوي در شبكه هاي اجتماعي ميباشند و پيج بيزنس اينستاگرام گواه آن هست. از سپتامبر سال ۲۰۱۷، ۸۰۰ ميليون بازديد كننده ماهانه براي ديدن و اشتراك گذاري عكس ها از اينستاگرام استفاده مينمايند، اين آمار دو برابر ميزاني كه در سال ۲۰۱۵ به كار گيري مي كردند.
مخاطبان آنلاين از هر جهت با متن ها و تبليغات عكس العمل مينمايند. يك رسانه اجتماعي نا مرتب مثل داستانهاي تكه تكه گرديده بي پايان كار خويش را مقدمه ميكند. خوشبختانه، شما مي توانيد اين بخش غير قابل فهم از محتوا را با تصاويري كه يك داستان را براي لحظهاي ماجرا مينمايد، كاهش دهيد.
مشتريان قبلي از بازبيني بيشتر بايد ارزش فعاليت شما را ببينند. خبر خوب اين ميباشد كه اشخاصي كه مطالب شمارا دنبال مي نمايند، طولاني تر پذيراي فراخواني براي مبادرت ميباشند. در واقعيت، ۷۵ درصد از يوزرها بعداز دوست داشتن پستي در اينستاگرام، مبادرت به بازديد از يك وبسايت، خريد يا اين كه جستجوي آنلاين ميكنند.
يادگيري شيوه فعالسازي پيج بيزنس اينستاگرام براي تجارت آسان هست، به خصوص درحالتي كه تا قبل از اينً از صورت بوك به كارگيري كرده باشيد. از بينش تجاري، اينستاگرام معموليخيس است و مستلزم صرف دوره كمتري نسبت به بقيه تارنما هاست.
شما ميتوانيد از مطالب كوچك بصري به كارگيري كنيد تا دريابيد كه مخاطب شمارا چه موضوعي بيش تر سرگرم مينمايد و در منفعت دنبال كنندگان تختگاز رويش ميكنند. براي ساخت پروفايل و پيشگفتار به تبليغ كسب و فعاليت خويش در اينستاگرام، اين مراحل را انجام دهيد.
۱. نرم افزار را دانلود فرماييد
در حالتي كه هيچوقت از اينستاگرام استفاده نكرده ايد، با دانلود برنامه ابتدا نماييد. اينستاگرام از روش دكان هاي نرم افزار iOS، Google Play و Windows براي تلفنهاي هوشمند، تبلتها و رايانهها در دسترس است.
اين برنامه براي دستگاههاي گوشي مجهز شدهاست، و شما نيز احتمالاً براي بيش تر عمل هاي خويش از تلفن هوشمند يا اين كه تبلت استعمال خواهيد كرد.
در صورتيكه اين گزينهها براي شما مطلوبخيس باشد ميتوانيد به وبسايت اينستاگرام مراجعه كرده يا اين كه از برنامه اينستاگرام روي دسكتاپ كامپيوتر خويش استفاده نماييد. با اين درحال حاضر تني چند از خصوصيت هاي گوشي در دسترس نمي باشند يا اين كه براي فعاليت در دسك تاپ و مرورگرهاي اينترنت، به پلاگين هاي خاص نياز داراهستند.
به اين ترتيب، براي هدف ها اين راهنما، بياييد روي استفاده از اين برنامه تلفن همراه تمركز كنيم.
۲. يك اكانت براي پيج بيزنس اينستاگرام خويش بسازيد
برنامه را فعالسازي فرمائيد و از يكي دو طرز يك اكانت كاربري ايجاد نماييد:
مورد ۱: با نشاني نشاني اينترنتي يا اين كه شماره تلفن خويش وارد سيستم گرديد و آنگاه يك اسم كاربري وارد فرماييد.
گزينه ۲: چنانچه اكانت رخ بوك داريد، ميتوانيد با به عبارتي داده ها وارد گرديد و اكانت ها را پيوند دهيد.
آيا از قبلي اكانت داريد؟ صرفا وارد سيستم گرديد و مستقيماً به برگه پروفايل خويش برويد.
۳. به صورت بوك متصل گرديد
به صورت پيش فرض، شما با يك پروفايل فردي نخست ميكنيد. براي استعمال از اينستاگرام براي تجارت، مي بايست اكانت خويش را به كاغذ كسب و عمل چهره بوك متصل كنيد. روي آيكون پروفايل در جهت راست تحت كاغذ كليك فرماييد.
در كناره بالا سمت راست كاغذ، منوي پيكربندي را گشوده كنيد. اين منو به صورت يك بيضي عمودي در اندرويد يا اين كه يك چرخ دنده در iOS ظواهر ميشود.
در صفحه بعد، به سمت پايين برويد تا اين تيتر را ملاحظه كنيد “تغيير تحول به پروفايل كسب و فعاليت”. تاهنگاميكه پيامي براي اتصال به رخ بوك اخذ نمائيد، ميتوانيد روي پرده تبليغي كليك كنيد. “گزينش يك برگه” را انتخاب نماييد و صفحه را روي “همگاني” تهيه و تنظيم و”OK” را كليك فرماييد.
در مرحله آنگاه، اينستاگرام از شما اذن مي گيرد تا كاغذ صورت بوكتان را مدير نمايد، به ليست صفحه هاي كسب و فعاليت فيس بوك كه پيش از اينً توليد كردهايد، نگاه كنيد. برگه سمت راست را تعيين كرده و روي “بعدي” كليك فرمائيد. فقط يك رئيس در اكانت كاربري قادر است اين مرحله را انجام دهد. در صورتيكه تنها استفاده كننده مجاز مي باشيد اين صفحه را مشاهده نخواهيد كرد.
۴. پيكربندي پروفايل را بدون نقص كنيد
براي به انتها رساندن پروفايل خويش، يك پست الكرونيكي، شماره تلفن و نشاني كسب و فعاليت وارد فرمائيد. براي ادامه بايد دست كم يكي از اين نصيبهاي تماس را مالامال كنيد. در صورتيكه اين داده ها در ورقه چهره بوك شما ظواهر شود، برخي از داده ها به طور خود كار پر ميگردند.
روي “انجام شد” كليك كرده و به پروفايل خويش برويد. يك نماد گرافيكي نو بايستي در بالاي برنامه اينستاگرام ظواهر شود. اين ورقه اطلاعاتي شما ميباشد، جايي كه ميتوانيد تبليغات و آمار اشتغال را پيگيري كنيد. در هر عصر، ميتوانيد به صفحه پروفايل برگرديد و اكانت پيج بيزنس اينستاگرام خويش را به اكانت فردي بازگردانيد.
۵. يك اكانت كسب و كار نو بسازيد
در شرايطيكه قبلاً صفحه كسب و فعاليت فيس بوك خويش را ساخت نكرده ايد، ميتوانيد به طور همزمان اين فعاليت را انجام دهيد. زماني كه گزينه انتخاب ورقه را پيدا كرديد، “ايجاد ” را در تحت كاغذ انتخاب فرمائيد. عنواني را براي ورقه خويش انتخاب نماييد، و سيرتكامل اي را انتخاب نماييد كه به شايسته ترين وجه شغل شمارا تعريف و تمجيد نمايد. بعضا گزينهها عبارتند از:
كتابها و مجلات
برندها و توليد ها
موسيقي
ورزش
منابع اتفاق افتاد
كسب و شغل هاي محلي
سايتها و وب لاگها
براي ياري به اشخاص در يافتن صفحه شما در جستجوها، تحت تيم اي را گزينش فرماييد. به عنوان مثال، در صورتيكه از “شغل ها محلي” تحت عنوان زير شاخه به كار گيري ميكنيد، با گزينه هايي مانند بهسازي خانه يا اين كه هنرها و سرگرمي ها مواجه ميشويد. روي “بعدي” كليك نمائيد.
۶. پروفايل خويش را دستكاري نماييد
به برگه پروفايل خويش برگرديد و روي “بازنويسي پروفايل خويش” كليك كنيد. در اينجا، ميتوانيد لينك و پيوند عكس، بيوگرافي و وبسايت خويش اضافه كنيد. درصورتيكه از يك اكانت فردي سوييچ زدهايد، براي نشان دادن شغل ها خويش، تغييرو تحول عكس، اسم و اسم كاربري خويش را در لحاظ بگيريد. به كارگيري از آرم و اسم تجاري مارك شما، جستن شما در اينستاگرام را براي مشتريان آسانتر ميكند. در صورتي هنوز برنامه اي نداريد ميتوانيد در پهنا چندين دقيقه نماد صحيح فرمائيد.
بيوگرافي فرصتي براي قرار دادن گويش، لينكها يا اين كه هشتگهاي مارك در پروفايل شما هست.
در خصوص كارهايي كه كسب و عمل شما انجام ميدهد يا اين كه اينكه به مشتريان امداد ميكنيد، يك پاراگراف كوتاه مطرح نمائيد. به خيال داشته باشيد، حتي در شرايطيكه فن شما محافظه كارانه و سنتي باشد، گشوده هم مي توانيد از لحن محاوره اي در پيج بيزنس اينستاگرام استفاده نمائيد.
هر از گهگاه، اكثري از برندها براي اكران اطلاعيههاي مشغول كننده در صفحه اصلي، بيوگرافي خويش را تغيير و تحول ميدهند.
۷. از مخاطبين دعوت فرمائيد تا شمارا دنبال نمايند
از هر كاري كه انجام دادهايد براي آنلاين نگهداشتن مخاطبين بهره ببريد. در فهرست پيكربندي، از مورد “دعوت از دوستان خوب رخ بوك” استعمال نماييد تا يك اعلان براي كل كانال رخ بوك خويش ارسال نماييد.
ميتوانيد از گزينه “دعوت از دوستان خوب” براي دسترسي به مخاطبين كانال هاي ديگر، مانند Gmail، LinkedIn، Twitter يا اين كه Yahoo به كار گيري فرمائيد. هر چه دنبال كننده بيشتري داشته باشيد، اعتبار رسانه هاي اجتماعي تجاري خويش را بيشتر كردهايد.
برچسب:
طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
بازدید: