مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

طراحي اپليكيشن


9.جواب به سوالهاي
كانال هاي متعددي وجود دارا‌هستند كه شما ميتوانيد در آنجا سوال هاي طراحي اپليكيشن در مشهد خويش را بپرسيد يا اين كه سوال هاي آن ها را پاسخ دهيد. ولي در فروم ها و شبكه هاي مردمي هم شما ميتوانيد اين فعاليت را اعمال دهيد، صرفا كافي ميباشد فروم يا اين كه تيم مربوط به سوال و جواب را كاوش فرماييد و به سوال ها آن‌ها جواب بدون نقص بدهيد.در پايان براي اينكه يك منبعي براي جواب خويش ارائه دهيد ميتوانيد لينك و پيوند تارنما خويش را قرار دهيد. اما اين تعدادي گزينه مشابه به هم مي باشند ولي اين نكته را مي بايست بدانيد كه غرض هر كدام گوناگون ميباشد و استراتژي خاص خويش را دنبال مي نمايد.

10.محافظت هاي لينك و پيوند هاي ناقص باشيد
اما اين يك نحوه نمي‌باشد، بيشتر هشدار ميباشد . مطالب شما پس از مدتي ديرين مي گردند و ممكن ميباشد از في مابين بروند يا اين كه در گير ايراداتي شوند. در مطالب نو ممكن ميباشد شما از روش واژه و كلمه اي به آن بلاگ لينك و پيوند دهيد. ولي چونكه لينك و پيوند آن ورقه يا اين كه وبلاگ مبتلا خلل گرديده است، يك شيت ارور نشان داده مي شود كه‌اين يك نمره منفي براي سايت تلقي ميگردد. شما نبايد پيوند آن كاغذ را از در ميان ببريد زيرا اين پيوند به وسيله گوگل ايندكس گرديده است، در واقع شما بايستي يك مقاله تازه بجاي مقاله ديرين جايگزين فرمائيد. پس قطعا پيوند هاي كهن جانور در تارنما خويش را پيش از لينك و پيوند سازي در بين صفحه ها محاسبه نماييد.

11.بازاريابي اثرگذارها
هر صنعتي تاثيرگذارهاي خودشو دارااست. اين تاثيرگذارها، كساني مي‌باشند كه آن صنعت را در همگي كانال ها و پروسه آن را دنبال مي نمايند. بازاريابي اثر گذار بيشتر مرتبط با همين اشخاص ميشود. يك مهم در بازاريابي وجود داراست و اين ميباشد :" شايسته ترين واولين مشتري، اهالي شما ميباشد." در وبسايت هم همچنين. شايسته ترين مشتريها همين اشخاص تاثيرگذار ميباشند. كساني كه در همگي مكانها شما‌را دنبال مي نمايند.در نظرخواهي محتويات شما كمپاني مي نمايند، مطالب شما‌را به اشتراك مي‌گذارند و در برندسازي و لينك و پيوند سازي تارنما شما نقش غيرمستقيم دارا‌هستند. شما بايستي اين اشخاص را پيدا نمائيد و به آن‌ها امتيازات مثبتي بدهيد. يافت كردن اين اشخاص شغل رنج وجود ندارد صرفا كافي يك چك معمولي اعمال دهيد و مشاهده كنيد كه چه كساني در حيث خواهي، مسابقات و غيره بيشتر كمپاني مي نمايند و به آنان امتيازات ويژه بدهيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۹:۱۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)