مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

۵+۱ اصل مهم در طراحي UI


بدين شش اصل اعتنا فرمائيد. ۵+۱ يادآور برجام ميباشد! براي فرجام بهتر در طراحي اپليكيشن در مشهد مقوله UI ، به اصول ۵+۱ دقت داشته باشيد و كارايي نمائيد در فاز UI به آن متعهد بمانيد:

اصل پباده سازي استراكچر
رابط كاربري شما بايد مضمون‌ پذير باشد. يعني مفهومي را القا نمايد. پيامي را جابجايي دهد. پاك و غرض مدار بوده و و اما قابل شعور. نبايد كليه چيز مرتبا از روي شيت اكران نهفته خواهد شد و مجدد به اكران در آيد! رابط كاربري يك نرم افزار بازي با نرم‌افزار اموزشي يا اين كه دائرالمعارف، متعدد ميباشد. استراكچر و ساختار نرم افزار شما بايدبه سيرتكامل اي باشد كه كليه چيز به يكديگر، ربط داشته و اين رابطه، معني دار وقابل فهم و شعور باشد. پس در پباده سازي UI ، به اصل STRUCTURE DESIGN مناسب، داراي مسئوليت باشيد. نياز به مطالعه و نظارت داراست.

اصل سهولت
او‌لين انتظار از رابط كاربري آن ميباشد كه بغرنج نباشد. حتي رابط كاربري براي اپليكيشني كه پباده سازي پايپينگ نيروگاه ها را يادگرفتن ميدهد و بحثي تخصصي ميباشد، مي بايست آن قدر معمولي باشد كه دانشجو يان و جديد امور با اين UI بتوانند PIPING DESIGN را حافظه بگيرند.

حالا UI براي برنامه هاي همگاني و لايف استايل كه بماند. به آساني، در هر كاري، داراي مسئوليت باشيد. از پباده سازي خرقه (FASHION DESIGN) گرفته تا پباده سازي نرم افزار تجاري (BIUSINESS PLAN). آساني، گاها برگ پيروز مي‌گردد و امتياز رقابتي. خط مش هاي دربين بر مي بايست در برنامه ها معمولي و سريع باشد. مشقت بار نباشد. اكران ها مي بايست استفاده كننده را كاسه يكسري كليك به مقصود برساند.

 

اصل ضروريات
اصل ضروريات در UI بدين قضيه اشاره دارااست كه بايد كليه چيز كه مايحتاج مخاطب ميباشد، اوليه به اكران درآيد. در حالتي‌كه اپليكيشن مشورت داريد، مورد مشورت با داراي تخصص و كارشناسان، بايد آيتم نخستين در پباده سازي UI باشد. بعد از آن دسترسي به ENCYCLOPEDIA و خزانه داده ها و غيره. در حالتي‌كه قرار باشد در نرم‌افزار مشورت، تمامي گيزينه ها نخستين به اكران درآمده و آيتم تماس با مشاور، نياز به يك‌سري كليك داشته باشد، اين يعني اصل آساني و اصل ضروريات، آيتم دقت طراح UI قرار نگرفته ميباشد.

اصل يادگرفتن
رابط كاربري مي بايست به طوري باشد كه تمامي چيز براي يوزرها در هر سن و تخصص و جنسيتي، قابل شعور و قابل فهم و شعور باشد. هيچ چيز مجهول نبايد در APP DESIGN مو جود باشد. اعتنا نمائيد كه يوزرها، معمولا مجال متعددي براي ور رفتن با يك نرم افزار، آن هم APP تازه ندارند. به حقيقت «معدود تحمل» بودن اكثريت، اعتنا فرمائيد. برخورد هاي يوزرها در پباده سازي UI و تكامل آن، اهميت بسزا داراست. پس به COMPREHENSIVE بودن دقت فرمائيد.

اصل انعطاف پذيري
هنگامي قابليت و امكان تغير فونت و رنگ و اندازه و رنگ موضوع براي مخاطب در به كارگيري از APP شما آماده باشد، يعني برنامه شما، اصول FLEXIBILITY را به خير رعايت نموده است. اين يك قضيه اصلي در پباده سازي APP هاي پيروز با ضريب دانلود بالا در نرم افزار استورهاي داخلي (كافه بازار-اناردوني و ..) و در ميان المللي (گوگل پلي، اپل استور و . . .) ميباشد. تلاش فرماييد در پباده سازي UI ، به اصل انعطاف پذيري، داراي مسئوليت باشيد. براي اين شغل بايد اصول CUSTOMIZATION را در فضاي ديجيتالي، در لحاظ داشته باشيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۵:۰۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

طراحي رابط كاربري اختصاصي اپليكيشن


پباده سازي رابط كاربري از مورد ها بسيار طراحي اپليكيشن در مشهد اساسي در پباده سازي نرم افزار و طراحي وب است هم اكنون ممكن ميباشد اين پرسش پيش آيد كه پباده سازي رابط كاربري براي چه مي باشد؟ پباده سازي رابط كاربري مشخص و معلوم مي نمايد كه چه المان ها در كجا بايستي قرار بگيرند تا مشتري بيشتري را جذب نمايند . سه سوت اينترنت با بررسي يوزرها شما و طرح هاي آپ تو ديت ، پباده سازي ايفا ميدهد و عملكرد مي نمايد با پباده سازي هاي تازه و خلاقيت و اختراع ، رابطه استفاده كننده با نرم افزار و وب سايت را seo نمايد. با پباده سازي رابط كاربري منحصربه‌فرد نرم افزار مي‌توانيد در جذب و مراقبت مشتريانتان غالب خيس فعاليت فرماييد با توليد نرم افزار منحصر پرورش تجارت خويش را يكسري برابر فرمائيد.

روند پباده سازي نرم افزار
نخست مي بايست غرض خويش را براي اينكه متوجه شويم چه اپليكيشني براي پباده سازي نياز داريم معلوم كنيم آيا مقصود

ما يك بازي ميباشد يا اين كه اپ آموزشي يا اين كه يك ابزار؟ پس از اينكه مقصود معلوم شد قادر خواهيم بود سازه به نياز از آنان

به كارگيري كنيم.چه مراحلي بايستي در پياده سازي نرم افزار دنبال گردد :

انتخاب كردن توفيق: خواسته از توفيق چه مي‌باشد؟ تعداد معلوم دانلود،

تعداد يوزرها فعال يا اين كه يا اين كه واحد سنجش پول پرداختي

انتخاب واحد سنجش دارايي: دارايي با دقت به غرض متبوع بايستي به اعتنا معين خواهد شد.

پلتفرم نرم افزار:محاسبه نماييد كدام پلت فرم حالت بهتري را براي شما ساخت مي نمايد.

خصوصيت هاي نرم افزار: بايستي ماهر باشد تا يوزرها تشويق به به كار گيري از آن شوند

همينطور كيفيت واسط كاربري آن اساسي ميباشد.

مقصود نرم افزار پس از تكثير :متاع بايستي بازاريابي و تبليغ براي معرفي داشته باشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۸:۲۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

7 نكته مهم براي طراحي يك اپليكيشن فروشگاهي برتر


از آن‌جا كه امروزه دكان هاي مجازي رويش خير و خوبي داشته اند و اكنون ميليون ها طراحي اپليكيشن در مشهد مشتري بالقوه نيز از اين دكان ها خريد ميكنند، داشتن يك نرم افزار فروشگاهي يك ابزار بسيار توانمند براي بيزنس هاي متفاوت به حساب مي‌آيد.

با اعتنا به تاريخچه تكنولوژي نخست مغازه هاي مجازي در بستر وب به طور سايت پديد آمدند

بعد با پيشرفت تكنولوژي و به كار گيري از دستگاه هاي گوشي بيزنس هايي كه نخست صرفا از روش سايت خدماتشان را ارائه مي‌داند و محصولاتشان را به فروش ميرساندند با پباده سازي نرم افزار فروشگاهي تلفن همراه توانستند سرويس ها خويش را براي مشتريان سئو كرده و پروسه خريد آنلاين را معمولي و سريع نمايند.

در حالتي‌كه شما هم مغازه مجازي داريد يا اين كه قصد ورود به‌اين موضوع را داريد مي بايست نكاتي را براي پباده سازي نرم افزار تلفن همراه خويش در حيث بگيريد.

1-معرفي بدون نقص جنس

او‌لين خصوصيت يك فروشگاه اينترنتي عالي اين ميباشد كه توضيح مختصر ومناسبي از جنس ارايه دهد به ياروهمدم

تكثير تصاوير بديهي و كيفيت بالا از زواياي گوناگون فرآورده

2- جستجوي سريع و سهل وآسان و مجموعه بندي توليدها

يك نرم افزار فروشگاهي عالي مي بايست قابليت دست يابي سريع و سهل وآسان به جنس را در دسترس مشتري قرار دهد. يعني اين نصيب بتواند به سادگي كالاي متبوع مشتريان را در مغازه جست و جو نمايد و داده ها بدون نقص مال به عنوان مثال ارزش و كيفيت و قابليت و امكان انتخاب خصوصيت متبوع به وسيله مشتري براي مال مانند تعيين سايز، رنگ و... را در دست مشتريان قرار دهد.

3-كيفيت فني و سرعت بالاي نرم افزار

يك دكان هاي آنلاين بايستي از حيث فني از پشتيباني بهتر و كيفيت عالي برخوردار باشد و كوشش و سرعت شغل بالايي داشته باشد تا مشتريان با خاطر آسان خريد خويش را ايفا دهند. در غير اين شكل در حالتي كه از نگاه فني فروشگاه اينترنتي دائما مبتلا نقص و خطاها فني باشد مشتريان كمتر از آن استقبال ميكنند.

4-تنوع متاع

يك مغازه الكترونيكي عالي فروشگاهي ميباشد كه كالاهايش متنوع بوده يعني تنها در يك طيف محصولي نباشد بلكه در تعدادي طيف ارائه شود و چنانچه دكان توليدات گوناگوني داراست قطعاً آنان را طبقه بندي كرده، تا خريدي شل براي مشتريان مهيا نمايد. براي مثالً طيف توليد ها آرايشي و بهداشتي را از مواد غذايي و آن را از اثاثيه خانه جداگانه نمايد و در طبقات متفاوت مكان دهد.

5-درگاه پرداخت سريع و سهل

مغازه الكترونيكي ايده آل علاوه بر اينكه بايستي امنيت وب سايت خويش را ضمانت نمايد بايستي براي مشتري ها يك سيستم پرداخت سهل و ريلكس را مهيا نمايد تا همگي اشخاص با هر معيار تحصيلات بتوانند از سرويس ها مغازه فايده مند شوند

6-قابليت و امكان نام نويسي سريع

بصورتي كه مشتري بعداز وارد كردن اسم و نشاني خويش يك پيغام دربردارنده كد پيگيري براي هر خريد اخذ نمايد و بواسطه آن بتواند وارد پنل كاربري خويش گرديده و خريدش را پيگيري نمايد

7-داشتن فيلترهاي بهتر مانند ارزانترين ها، پرفروش ها، جديدترين ها...


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۳:۲۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

چگونه نياز مخاطبان را در طراحي اپ تشخيص بدهيم؟


اولي قدم در شروع آپ هاي ديجيتالي و ايجاد اشتغال ديجيتالي و كسب و شغل هاي اينترنتي، آشنايي طراحي اپليكيشن در مشهد نياز مخاطبان ميباشد. بايستي بدين پرسش جواب بدهيد: اپليكيشن شما، چه دردي از جامعه را دوا مي نمايد؟

براي جواب بدين پرسش، نخستين مي بايست «درد» ها را بدانيد و «درد» شناس خير و خوبي باشيد. آشنايي درد، خودش نصف حل مساله ميباشد. تا طبيب، دردشناش نيكي نباشد،‌ معالجه گر خير و خوبي هم نخواهد بود! مغازه دار بهتر، درد شناس خير ميباشد. كالايي مياورد كه دردي را دوا نمايد و مريض (مشتري) را در بلند بازه، دلداده كاسبي خويش (جنس يا اين كه سرويس ها) نمايد.

 

(پروفايل سازي يوزرها در نرم‌افزار شما، راهي براي حضور فعال آن‌ها خواهد بود)

درد امروز عموم كشور ايران چه است كه با برنامه شما، تا حدي معالجه مي پذيرد؟

براي آشنايي نياز مخاطبان در بازار نرم‌افزار امروز كشور‌ايران، مي بايست ببينيم كه عموم ، به خصوص نسل نوجوان و برنا و ميانسال كه اكثريت جامعه كشور ايران را تشكيل ميدهند (خير ۱۲ ميليون جامعه بيسواد جمهوري اسلامي ايران)، با چه نيازهاي بالقوه و بالفعلي روبرو ميباشند كه دنياي اپليكيشن ها، قادر است بخشي از مشكلاتشان را رفع نمايد؟

نيازسنجي، نياز به مطالعات بازار (market study) دارااست. نياز به بازاريابي و مشورت كردن با خبرگان و نخبگان داراست. براي همين ميباشد كه مقوله پباده سازي نرم افزار، نياز به نرم‌افزار تجاري (business plan) دارااست تا صفر تا ۱۰۰ عمل معلوم خواهد شد. تشخيص صحيح نياز مخاطبان/يوزرها/مشتريان، بخشي از توفيق ميباشد. نياز مخاطبان چه مي باشد؟

۸ نمونه عالي براي طراحان نرم افزار بهتر
به يكسري مورد اعتنا نمائيد تا ملاحظه كنيد دردها چه مي باشد و به چه شكل پباده سازي نرم افزار كاربردي، مي‌تواند بخشي از درد هاي ده ها ميليون مخاطب وب در جمهوري اسلامي ايران را رفع كرده و به نياز هاي آنان در حوزه سايبر، جواب دهد:

كشور‌ايران با لشكري از مجردهاي ذيل ۴۰ سال روبرو ميباشد كه بزودي به سن تجرد قطعي مي رسند. (اپي دوست داستني مجردها بزنيد. مسلما ديدني ميباشد. دنيايي از موضوعات جالب در دسترس شما ميباشد)
۱۲ ميليون علم آموز داريم از كلاس اولين تا كلاس دوازدهمي! (هنوز هيچ نرم‌افزار به درد بخوري براي علم آموزان نداريم كه به پدر و مادر و علم اموزان و مديران مكتب و معلمان، داده ها آپ ديت يك دست بدهد!)
۴ ميليون دانشجو از كارداني تا فوق دكترا داريم در صدها راءس آموزشي در ۳۱ ا ستان مرزوبوم. هنوز اپي نداريم كه بشود فلان جزوه، فلان كتاب، فلان مساله، فلان نقطه نهايي طومار، فلان مشورت كردن از مهندسي تا پزشكي را اخذ و به اشتراك گذاشت و با هم دانشگاهي ها و يا اين كه هم فن اي ها راجع به بود (نرم افزار جامع دانشجويي ايرانم آرزوست !)
۱۸۰ هزار دكتر و دندان دكتر معالج داريم در ده ها تخصص در ۳۱ استان سرزمين. اين متخصصان علاقمند مي‌باشند تا در محيطي تخصصي و حرفه‌اي با هم صنف هاي خويش در تعامل باشند و نوپا مكتب اي ها و بانوان منزل دار و اشخاص غير ماهر، در جامعه مجازي آنها حضور نداشته باشند. (اپي با همياري نهادهاي صنفي پزشكان براي به دست آوردن اينگونه بستر تخصصي، مسلما جالب و سودآور خواهد بود)


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۱:۴۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

مزاياي سئو خارجي براي كسب و كارهاي اينترنتي


سئو آف پيج مزاياي مختلفي براي اينترنت‌وبسايت‌ها و كسب طراحي اپليكيشن در مشهد و شغل هاي اينترنتي داراست. پيرو اين نصيب از نوشته‌ي علمي تصميم داريم به يك‌سري گزينه از مهم ترين مزاياي سئوي آف پيج براي بيزينس‌هاي آنلاين بپردازيم:


مزاياي سئو آف پيج براي كسب و شغل هاي اينترنتي
1. بهبود مرتبه تارنما در موتورهاي كاوش
به هيچ وجهً مقصود مديران و صاحبان كسب و شغل هاي اينترنتي از seo چه ميباشد؟ چرا اينقدر بهينه سازي براي آن ها اهميت داراست؟ در جواب به‌اين سوالهاي مي بايست اظهار كرد كه seo سبب ساز مي‌گردد كه وبسايت ما از لحاظ موتورهاي كاوش و خصوصاً گوگل، داراي اعتبار و گران بها شناخته خواهد شد. زماني موتورهاي كاوش تارنما ما‌را پر ارزش بدانند، به آن دقت مي‌نمايند و نتيجه ها اين اعتنا، قرار تصاحب كردن تارنما ما در شايسته ترين حاصل كاوش خواهد بود. به اين ترتيب در حالتي كه كه مي خواهيد صفحه ها وب سايت خويش را بين شايسته ترين نتيجه ها جستجوي گوگل مشاهده كنيد، بهينه سازي و خصوصاً سئو خارجي را بدون شوخي بگيريد.

2. ارتقا ترافيك وب سايت
زماني درجه صفحه ها وب سايت ما در موتورهاي كاوش و خصوصاً گوگل عالي گردد، حتماً يوزرها بيشتري وارد تارنما ما ميگردند و با اين فعاليت ترافيك وب سايت ما به معيار قابل توجهي ارتقا مييابد. هر چه تعداد يوزرها ورودي به وب سايت ما بيشتر گردد، مطلقاً احتمال خريد كردن آنان از تارنما ما هم بيشتر مي‌گردد و در سود فروش تجارت ما ارتقاء خواهد يافت.

3. ورود يوزرها رسانه هاي گوناگون به وب سايت ما
زماني ما روي بهينه سازي داخلي تارنما خودكار ميكنيم، در واقع داريم تمركز خويش را روي جلب رضايت موتورهاي كاوش مي گذاريم و كوشش مي كنيم كه يوزرها متعددي را از سوي موتورهاي كاوش جذب كنيم. اين در حالي ميباشد كه زماني عملكرد ميكنيم روي سئوي آف پيج شغل كنيم داريم تمركز خويش را روي رسانه‌هاي متفاوت از قبيل رسانه‌هاي اجتماعي، وبسايت‌هاي پرطرفدار و غيره مي گذاريم. در سود قادر خواهيم بود از فضاهاي مختلفي كاربر جذب كنيم.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۵:۳۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

مزاياي طراحي اپليكيشن فروشگاهي


يك طريق بي آلايش وجود داراست كه با آن مي توانيد فروش خويش را ارتقا دهيد، طراحي اپليكيشن در مشهد مشتريان خويش را زياد كرده و مارك خويش را بااعتبار نماييد. كليه اينها با ايجاد كرد نرم افزار فروشگاهي قابليت پذير ميباشد. درحال حاضر چرا مي بايست يك نرم افزار فروشگاهي اندرويد بسازيد؟

مسلما براي شما هم پرسش اتفاق افتاده كه چرا مشتريان براي خريد به نرم افزار هاي گوشي روي مياورند؟ چه چيزي تجربه خريد از نرم افزار را از خريد از وبسايت و مرورگر موبايل متمايز ميكند؟ در‌پي به تحليل مواقعي كه يوزرها را به سمت نرم افزار ها مي‌كشاند و اينكه چرا مي بايست يك نرم افزار فروشگاهي بسازيم مي پردازيم.

خريداران نرم افزار ها را به مرورگرها ترجيح مي دهند: 78٪ از خريداران گفته اند كه ترجيح مي‌دهند از يك نرم افزار گوشي به كار گيري نمايند تا اينكه از روش مرورگر موبايل به دكان متبوع خويش دسترسي داشته باشند. فراموش نكنيد كه استعمال نرم افزار ها هنگام خريد بسيار شل خيس ميباشد.
نرم افزار هاي تلفن همراه وفاداري مشتري را ارتقا ميدهند: اشخاصي كه قصد به دانلود نرم افزار مغازه شما ميگيرند سطح بالاتري از سپرده گذاري را در مارك شما علامت ميدهند. آن ها براي خريد مهيا ميشوند، در حالي كه بازديد كنندگان تارنما، بيشتر براي نظارت جزئيات يا اين كه جستجوي داده ها تماس به دكان شما دسترسي پيدا مي نمايند.
صرفه جويي در طول يوزرها: يكي نگراني هاي عمده براي هر مخاطب سرعت تلاش يك نرم افزار يا اين كه تارنما ميباشد. فرصت ما يحتاج براي به كارگيري از نرم افزار به صورت قابل توجهي كمتر از وبسايت ميباشد. نرم افزار ها اطلاعات را خيلي سريعتر بازيابي مي‌نمايند.
تجربه كاربري توسعه يافته: هنگام دسترسي به يك وبسايت ، يوزرها انتظار پيمايش سهل دارا هستند تا بتوانند آنچه را كه ميخواهند به راحتي پيدا نمايند. نرم افزار ها از حيث پيمايش و چينش محصور خيس و شل خيس مي‌باشند. اين حقيقت كه صفحه ها تلفن همراه اذن دكمه ها و بنرهاي نامربوط در نرم افزار مغازه شمارا نمي دهند، ميتواند تجربه كاربري رضايت نصيب تري را به همدم داشته باشد. عدم حواس پرتي به مشتريان شما ياري مي نمايد تا سريعتر از شما خريد نمايند و بيشتر زمان ها از نرم افزار شما توليد ها خويش را توصيه دهند چون ميدانند كه خريد از برنامه شما آسوده ميباشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۲:۲۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

تكنولوژي ساخت اپليكيشن موبايل


تكنولوژي هاي آيتم به كار گيري در ايجاد كرد و پباده سازي نرم افزار تلفن همراه طراحي اپليكيشن در مشهد را نمي اقتدار در يك نوشته‌ي علمي كوتاه توضيح بخشيد، البته اشاره به آن ها خالي از لطف نخواهد بود. نرم افزار گوشي محصولي تركيبي از دانش hardware و برنامه است. پيشرفت هاي مشقت بار افزاري در سال هاي اخير منجر مدل خيس و كوچكتر شدن موبايل هاي ياور گرديده در حالي كه از لحاظ قابل انعطاف افزاري، توان پردازش و ارتباطي آنان‌را بسيار تقويت كرده است. به همين عامل متخصصان حوزه IT چيره به پباده سازي و گسترش نرم افزار هاي بغرنج اي گرديده اند كه با استعمال از هوش تصنعي ميتوانند مرزهاي دانش را جابجا نمايند.

 

سيستم دليل هاي ايجاد كرد نرم افزار
سيستم برهان را مي قدرت رابطي في مابين استفاده كننده و نرم افزار تلفن همراه دانست. سيستم ادله هاي اندرويد و iOS و Windows phone از پيروز ترين مثال هاي سيستم ادله نرم افزار گوشي مي‌باشند كه موسسات بزرگي مانند Apple و Microsoft به توسعه و گسترش و سئو آنان درگير مي‌باشند.


گويش اپ نويسي نرم افزار اندوريد و iOS
براي شناخت با كليات يك زمينه خوب ميباشد نخست با الفبا و گويش علمي آن آشنا گرديد. در دنياي پباده سازي نرم افزار تلفن همراه لهجه هاي اپليكيشن نويسي متفاوتي وجود دارا هستند كه برنامه نويس ها بر مبناي سيستم استدلال، از آن ها براي بسط يك خدمت به كار گيري مي نمايند. از پركاربردترين گويش هاي اپ نويسي مي شود به JAVA,C,C++,KOTLIN اشاره كرد. در‌اين بين براي پباده سازي نرم افزار اندرويد از لهجه Java و Kotlin و در تشكيل داد نرم افزار iOS از گويش Swift به كار گيري ميشود.


فرآيند پباده سازي نرم افزار تلفن همراه
ايجاد كرد ماهر نرم افزار روند اي بغرنج، حساس و تخصصي ميباشد كه نياز به همياري مدوام در بين صاحبان كسب و امور و متخصصان IT دارااست تا پباده سازي نرم افزار به فيض مناسب و غالب دست پيدا نمايد. بي دقتي و بروز غلط در هر مورد از فرايند مي‌تواند حاصل مخربي بر بازدهي و تلاش نرم افزار تحت عنوان فرآورده آخرين داشته باشد. بازبيني هاي مختلف در هر مرحله از تشكيل داد نرم افزار گوشي و تحويل ورژن پاياني نرم افزار تلفن همراه سواي هيچ باگ و ايرادي به صاحبكار، از رموز توفيق شركت ها برتر تشكيل داد نرم افزار محسوب ميشود.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۸:۲۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

نكات معهم در طراحي اپليكيشن


گزارش گيري بي نقص از پباده سازي اپليكيشن فروشگاه آنلاين
گزارش گيري و آمار ظريف يك كدام از نكات بسيار اصلي در طراحي اپليكيشن در مشهد دكان هاي اينترنتي ميباشد كه از روش آن ميتوانيد نقاط ضعف و قوت خويش را به خير شناسايي فرماييد . فقط با آمارگيري ظريف قدرتمند خواهيد بود عمل فروش خويش را با صرفه خيس نمائيد . گزارش پرفروش ترين توليدها ، پرسودترين محصول ها ، يوزرها با بيشترين پيشنهاد ، شايسته ترين فرصت هاي فروش ، گزارش ظريف روز ، هفته ، ماهانه و زمان هاي وقتي متفاوت و ….
داده ها يوزرها و عضويت
. پذيرش عضويت و ورود با احراز نام‌و‌نشان پيامكي
. قابليت و امكان ساخت نشاني‌هاي گوناگون و معين كردن شرايط روي نقشه
. امكان كامل شدن پروفايل استفاده كننده( جنسيت ، تاريخ ميلاد ، شغل ، تحصيلات و … )
. تعريف و تمجيد شماره بانكي
. قابليت و امكان ساخت و ساز ليست خريد
. امكان قرار دادن تصوير پروفايل فردي
. كيف پول منحصر به همدم قابليت جابجايي مبلغ كيف پول
. قابليت و امكان دعوت و زيرمجموعه گيري با قابليت ارائه پورسانت به يوزرها معرف
. گزارش بي نقص سوابق سفارشات و سوابق كيف پول
. قابليت تصويب حيث و امتياز دادن استفاده كننده به پيك و سفارشات
پباده سازي نرم افزار فروشگاه آنلاين

ساخت و ساز آلبوم تصاوير و بنرهاي تبليغاتي
. قابليت ساخت اشكال بنر هاي تبليغاتي در بخش هاي متعدد پباده سازي نرم افزار فروشگاه آنلاين
. امكان لينك و پيوند كردن بنر به فروشنده خاص ، مجموعه بندي خاص ، كالا خاص يا اين كه شيت اينترنت
. ساخت و ساز بنر هاي عمودي و افقي
. ساخت‌و‌ساز آلبوم و اسلايد شو تصاوير


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۲:۵۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

استراتژي ساخت اپليكيشن موبايل


براي پباده سازي استراتژي مي بايست در قدم ابتدا «مقصود» از ايجاد كرد طراحي اپليكيشن در مشهد نرم افزار و «كاركرد» آن را مشخص و معلوم نمائيد. آنگاه بايستي «مشتري غرض» و نيازها و انتظارات وي، و نيز موقعيت بازار و «رقبا» را معلوم نماييد. در غايت مشخص و معلوم نمائيد كه «پلتفرم» نرم‌افزار شما چه چيزي است و بايستي چه تجهيزات و خصوصيت هاي داشته باشد.

 

غرض از تشكيل داد نرم افزار

به‌اين پرسش جواب دهيد: مقصود از تشكيل داد نرم افزار چه مي‌باشد و قرار ميباشد چه مشكلي را حل نمايد؟ در واقعيت، نرم افزار شما قرار ميباشد منجر بي آلايش خيس شدن «چه كاري» گردد؟ هرچه ايراد بزرگتري را برطرف نماييد و به خير به نيازهاي كاربر جواب دهيد، برنده خيس خواهيد بود.

 

مشتريان مقصود

برخي از نرم افزار هاي تلفن همراه وقف عام عموم قابل به كارگيري ميباشند و برخي ديگر فقط براي مجموعه خاصي از جامعه. از جمله، همگي عموم مي‌توانند مشتري نرم افزار هاي تحويل طعام يا اين كه آژانس خدمت شوند و از سرويس ها آن ها به كارگيري نمايند. البته نرم افزار موبايلي كه از جمله در موضوع يادگرفتن موسيقي شغل ميكند معمولا صرفا بوسيله اشخاصي گزينه به كار گيري قرار مي‌گيرد كه به موسيقي عشق و علاقه دارا هستند. براين اساس درفرآيند تشكيل داد نرم افزار گوشي، بعداز گزينش مقصود و كاركرد نرم افزار، بايستي مشخص و معلوم فرمائيد كه استفاده كننده آن كه مي باشد. آيا عامه مردم استفاده كننده آن مي باشند؟ يا اين كه دسته خاصي از عموم؟ آيا اشخاص براي استعمال از سرويس ها شما مي بايست تخصص يا اين كه مهارت خاصي داشته باشند؟ آيا شركت هاي و سازمان ها نيز مي توانند از سرويس ها شما به كارگيري نمايند؟ جواب اين سوال هاي به شما در آشنايي خوب «مشتري غرض» ياري ميكند، و مي‌توانيد با دقت به نوع مشتري و نيازهاي وي پيام و سرويس ها خويش را پباده سازي فرمائيد و براي آن بازاريابي نمائيد.

 

نظارت بازار نرم افزار

هنگام آغاز به پباده سازي و تشكيل داد نرم افزار گوشي، مي بايست نرم‌افزار هاي شبيه جان دار در بازارهاي اندوريد و iOS را به توجه نظارت نمائيد، تا هم رقباي احتمالي خويش را بشناسيد، و هم از فرآيند بازار، علايق يوزرها، و جديدترين امكانت و خصوصيت اپليكيشن هاي گوشي با خبر گرديد. براين اساس، مطلقا خويش را در جريان پاياني تحولات بازار نرم افزار قرار دهيد.

 

پلتفرم نرم افزار

پلتفرم متبوع خويش براي تشكيل داد نرم افزار تلفن همراه را تعيين فرمائيد. براي اين شغل مي بايست تجهيزات، خصوصيات، مزايا و معايب هر كدام از پلتفرم هاي اندرويد گوگل و iOS اپل را غيروابسته آيتم تحليل قرار دهيد. اما اكثري از نرم افزار هاي غالب از هر دوي اين پلتفرم ها به كارگيري ميكنند. همينطور، معين نماييد كه نرم افزار شما بايستي دارنده چه تجهيزات و خصوصيت هايي باشد تا به خير و خوبي نيازهاي مشتري را برآورده سازد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۴:۳۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

موارد مهم در طراحي اپليكيشن


داشتن كاربرد مطلوب:
امروزه سطح رقابت در حوزه هاي متفاوت شدت بيشتري به خويش گرفته طراحي اپليكيشن در مشهد ميباشد.با اعتنا به توسعه و گسترش بازار كسب و كار الكترونيك در سال هاي اخير اكثري از سرمايه گذاران ميل متعددي به حضور درين بازار دارا هستند .همين دستور منجر ارتقاء كيفيت نرم افزار هاي متعدد گرديده‌است.مثال اي از رقابت در حوزه كسب و كار الكترونيك دربين نرم افزار هاي باربري آنلاين را مي‌توانيد مطالعه نماييد.

قابليت و امكان نظارت:
قابليت محاسبه و چك مخاطبان يكي‌از مهم‌ترين خصوصيت هاي حوزه بيزنس الكترونيك ميباشد كه آشنايي خير از مخاطبان را در مشت داراي نرم افزار قرار مي‌دهد .در اتخاذ تصميم هاي آينده بسيار امداد كننده خواهند بود.اپ هاي متعددي مي باشند كه‌اين فعاليت را ايفا ميدهند.

به روزرساني نرم افزار:
داشتن نرم‌افزار منظم براي به روزرساني كردن نرم افزار ها مخصوصا وقتي كه نرم افزار محتوا محور باشد .يكي مهم‌ترين عوارض محبوبيت آن‌ها است.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۷:۳۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)