50
آمار در زمينه طراحي اپليكيشن كه بايد قبل از شروع به طراحي اپ موبايل بدانيد پباده سازي اپليكيشن موبايل يك سرمايه گذاري گران قدر هست . به دست آوردن كاربران ارزان نيست . ورود به بازار گوشي تلفن همپا يك فرايند تكرارپذير هست كه مستضعف تحقيق جامع، برنامه ريزي گسترده و تعهد بي نظير دارد . پيروزي در بازار پباده سازي نرم افزار تلفن همراه امروزه يك فعاليت سهل نمي باشد . اما حقيقت اين ميباشد كه داشتن يك نرم افزار تلفن همراه اجتناب ناپذير است .
طراحي اپليكيشن در مشهد
قبلي از اينكه شزوع به پباده سازي نرم افزار گوشي كنيد، حياتي هست كه با اكوسيستم تلفن همراه به طور بدون نقص آشنا شويد . پس از آن مي توانيد در موضوع راهكار موبايل خود به طور مناسب و متناسب با نيازها تصميم گيري آگاهانه داشته باشيد .
در تحت ليست كاملي از 50 آمار گوشي را آورده ايم كه چرخ دنده ها را چرخانده و داده ها بيشتري در زمينه بازار مسئله حيث در اختيار شما قرار مي دهد . اين امار ها در 5 حوزه آمار به كارگيري از موبايل، همت موبايل، بازاريابي موبايل، فرايند توسط بر شالوده صنف ها و شغل ها و پيش بيني هاي سال 2019 است .
آمار
به كار گيري از موبايل در صورتيكه شما در مسئله اهميت حضور تلفن يار شك وترديد و شك وترديد داريد، مي بايست منش اي را كه جامعه براي كار هاي تلفن همپا حق تقدم مي دهد، در نظر بگيريد .
1- تا سال 2020، تقريبا 6 ميليارد استفاده كننده تلفن همپا وجود خواهد داشت .
2- در سال 2018، 194 ميليارد بار دانلود نرم افزار وجود داشت .
3- در دو سال گذشته، يوزرها اپ استور 75 درصد اكثر خرج كرده و به مبلغ 101 ميليارد دلار در سراسر جهان رسيد .
4- دسته عضويت باطن نرم افزار با ارتقا 120 درصدي رو به رو شد كه اين ميزان جدا از نرم افزار هاي بازي هست .
5- در سال 2018، يوزرها به طور ميانگين به بازه سه ساعت در گوشي هوشمند خود صرف كردند .
6- يوزرها گوشي تلفن هم پا در ايالات متحده بيش از 100 نرم افزار نصب شده بر روي گوشي هوشمند خويش دارا هستند .
7- به طور متوسط كاربران گوشي تلفن همراه گوشي هوشمند خود را 47 توشه در روز نظارت مي نمايند .
8- حدود80 درصد از كاربران، دستكم يك ساعت قبل از خواب، گوشي تلفن خويش را چك مي نمايند و 35 درصد از اين كاربران، تلفنشان را در 5 دقيقه قبل از خواب نظارت مي كنند .
9- سنين ميان 16 تا 24 سال 20 درصد بازه زماني بيشتري را در نرم افزار هاي خويش صرف مي كنند .
10- برنامه هاي گوشي 57 درصد از كل رسانه هاي ديجيتال را در سال 2018 به خويش اختصاص دادند .
شواهد آشكار است، مردمان به گوشي هاي هوشمند خود متعلق ميباشند . در شراي اكثريت مخاطبان شما mobile-first يا اين كه mobile-only هستند، كسب و عمل شما نياز به برقراري ارتباط با آنها بر شالوده حق تقدم هاي آنها دارد .
سعي
موبايل كاربران در هنگان به كار گيري از گوشي استانداردهاي فوق العاده بالا براي كارايي دارا هستند . واجب ميباشد محتواي ديجيتالي خويش در اندازه هاي مختلف برگه و دستگاه هاي مختلف نظارت نماييد .
هر نرم افزار گوشي بايستي كاملا موضوع تست قرار گيرد . عامل ها سعي نظير بازه لود، هنگ كردن نرم افزار و فرم هاي ثبت نام پيچيده باعث به وجود وارد شدن تجربه كاربري ضعيف شود و بخت موفقيت در بازار را حاد نمايد .
11- 71 درصد از حذف نرم افزار ها بدليل هنگ كردن نرم افزار مي باشد .
12- 67 درصد از اشكالات از دستگاه هاي iOS گزارش گرديده ميباشد .
13- 44 درصد از نقص در برنامه بر پايه كاربر پيدا گرديده مي باشد .
14- 47 درصد از نرم افزار ها به برهه زماني بيشتري براي آزمايش نياز دارند .
15- 58 درصد از كاربران ناسازگار ميباشند .
16- 52 درصد كاربران از عملكرد كلي نرم افزار نااميد مي شوند .
17- 29 درصد از يوزرها نرم افزار را فورا ترك مي نمايند درصورتي كه آن را باارزش نبينند .
18- 70 درصد از يوزرها يك اپليكيشن را رها مي كنند چون براي دانلود آن ارتفاع مي كشد .
19- 43 درصد از كاربران در شراي شروع دانلود نرم افزار شما بيش از سه ثانيه ارتفاع بكشد آن را لغو مي كنند .
20- 65 درصد از يوزرها مي گويند كه يك تجربه كاربري ضعيف، بر نظرات آنها در مسئله برند تاثير منفي مي گذارد .
در صورتيكه نرم افزار شما به خير و خوبي قضيه آزمايش قرار نگيرد، آماده روانه شدن به بازار نيست . يك پروسه آزمايش مستند يك عنصر با اهميت در هر استراتژي گوشي تلفن همراه است .
بازاريابي
موبايل تحقق بخشيدن به ترقي در بازار نرم افزار تلفن همراه حتي براي موسسات معتبرنيز ايراد هست . تهيه و تنظيم پيش نويس يك برنامه بازاريابي گوشي تلفن همراه، سنگ بناي راه و روش اندازي كالا پيروز ميباشد .
21- تنها 54 درصد از بازاريابان مي گويند كه در حالا حاضر از پلت فرم نرم افزار موبايل براي فروش و جذب مشتريان به كارگيري مي كنند .
22- هزينه جذب يك استفاده كننده در طي چند سال از 29 .9 درصد به 2 .89 دلار كاهش يافته هست .
23- هزينه به دست آوردن يك كاربر كه فرم تصويب نام را كامل شدن كرده باشد 4 .58 دلار در سال 2018 بود، كه 44 .2 درصد كاهش يافته ميباشد .
24- استعمال از يك استراتژي تعامل يك سري كانالي، يك رويه محافظت قادر هست . اندازه محافظت كاربران 62 درصد عمده از نرم افزار هايي ميباشد كه فقط با يك كانال ارتباط برقرار مي نمايند .
25- دوستداشتني ترين خط مش بهينه سازي مغازه هاي اپ استور (ASO) به شكل به روز رساني توضيحات مي باشد كه 46 درصد آمار را به خود اختصاص داده ميباشد .
26- به روز رساني آيكون اپليكيشن دومي شيوه ASO و در حدود 30 درصد بود، كه 24 درصد اكثر از سال هاي گذشته مي باشد .
27- در سال گذشته، 65 درصد از هزينه هاي تبليغاتي ديجيتال در ايالات متحده به هزينه گوشي تلفن همپا اختصاص يافته بود .
28- حجم كل دانلود اپليكيشن هاي برتر مبلغي 10 درصد ارتقاء يافته هست .
29- دكان اپ استور اپل هر ساله بيش از 25 درصد از پلتفرهام هاي تبليغاتي منفعت مي پيروزي .
30- در طول سال، دكان Google Play حدود 20 درصد از پلتفرهام هاي تبليغاتي منفعت مي پيروزي .
برچسب:
طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
بازدید: