مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

بهبود دائمي و سرعت بالا اپليكيش

بهبود
دائمي و سرعت بالا
اپليكيش خود را به روز نگه داريد . خدمت رساني با كيفيت بالا هنگامي معني پيدا مي كند كه شما بتوانيد در كمترين مقطع ممكن استفاده كننده را به خواسته اش برسانيد . در صورتي‌كه در طول مدت مار با اپليكيشن اپديت هايي را ارائه دهيد كه يوزرها بتوانند تغييرات را حس نمايند متوجه ميشوند پلتفرم شما پويا و زنده مي‌باشد و مي توانند با آن ارتباط بهتري برقرار نمايند . همينطور سرعت لود اپليكيشن يك فاكتور بسيار حساس در موفق بودن آن است كه بايد به آن در حين طراحي و برنامه نويسي اپليكيشن و مديريت آن اعتنا ويژه اي شود .

 

طراحي اپليكيشن در مشهد
برخورداري
از ابزار بازخورد
بازخورد كاربران مي توانند شايسته ترين اطلاعات از نحوه كار آينده اپليكيشن را به شما بدهد . اينكه شما بدانيد كاربرانتان چه نيازي دارا‌هستند صد رد صد خوب تر قادر خواهيد بود نياز آن ها را رفع نماييد . بدين ترتيب تنظيم بخش هايي مثل تماس با پشتيباني يا اين كه ارسال پيام به بخش پشتيباني به شما كمك مي كند خوبتر بتوانيد رضايت كاربران را نسبت به اپلكيشن خود جلب كنيد .


مورد
هايي براي شخصي سازي
نرم افزار مي‌تواند شم خير به كاربر منتقل كند زمانيكه استفاده كننده بتواند با انجام يك خصوصي از پيكربندي تجهيزات اپليكيشن را براي خود شخصي سازي نمايد . وجود اين مدل تجهيزات تا حد قابليت و امكان مي‌تواند جذابيت اپليكيشن را دو چندان كند .

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۱:۲۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

تفاوت وب سايت عكس العمل گرا و نرم افزار موبايل

تارنما
برخورد گرا مناسب تر ميباشد يا اين كه نرم افزار موبايل؟ ممكن است در نگاه اول تفاوت زيادي في مابين تارنما عكس العمل گرا و اپليكيشن تلفن همراه مشاهده نكنيد اما در اصل با هم تفاوت زيادي دارند . انگيزه از اين مقاله تعيين يك عدد از اين دو مورد نيست بلكه مي خواهيم تفاوت داراي اهميت نرم افزار تلفن همراه و وبسايت واكنش گرا را مطرح نماييم تا بسته به نياز كسب و كارتان يكي را تعيين فرمائيد .

در اين مطلب ويژگي هاي و مختصات وب سايت واكنش گرا مطرح و در مقاله ها آتي در زمينه پباده سازي نرم افزار صحبت خواهيم كرد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

ويژگي
هاي وبسايت واكنش گرا اينترنت وبسايت برخورد گرا درست مثل هر سايت ديگري از صفحه هاي HTML استفاده مي كند طوري كه بوسيله هر مرورگري قابل دسترسي است . مهم ترين هدف از ساخت اينترنت سايت واكنش گرا اين است كه بتوان يك وبسايت عادي (قابل مشاهده روي دسكتاپ) را در ورقه سناريو هاي كوچكتر نظير موبايل و تبلت و با رزولوشن هاي مختلف بدرستي سناريو داد . در وبسايت هاي واكنش گرا كاربران فارغ از نياز به تغيير تحول اندازه صفحه سناريو در دستگاه هاي كوچك وب سايت مي توانند وبسايت را به رخ بدون نقص تحليل نمايند .

يك وب سايت عكس العمل گرا با استفاده از اوامر css ساخته مي شود . اين اوامر سبب ساز مي شود كه محتواي وب وبسايت با هرنوع برگه نمايش از ۳اينچ تلفن همراه تا ۱۷اينچ لپ تاپ سازگار باشد و به خير و خوبي نمايش داده شود .


به وب وبسايت ريسپانسيو نياز داريم؟ آيا مي دانيد كه تعداد كاربران تلفن همپا در سراسر دنيا از ۴٫۰۱ در سال ۲۰۱۳ به ۵٫۰۷ ميليون در سال ۲۰۱۹ ارتقا خواهد يافت؟ در سال ۲۰۱۶، تقريباً ۶۳درصد از جمعيت زمين يك گوشي تلفن يار داشتندو اين آمار رو به افزايش مي‌باشد .

امروزه بخش اعظمي از كمپاني ها وب‌سايت هاي ريسپانسيو را براي سناريو اطلاعات، محصول يا اين كه سرويس ها خويش در سيستم برهان ها و دستگاه هاي متعدد به فعاليت مي مارك . اين عمل بويژه در‌صورتي‌كه خواهان جذب مشتري نو مي‌باشيد اهميت داراست .

مثال هايي از طراحي وب سايت اصفهان كه واكنش گرا هستند را در پيوند نمونه كارها مشاهده نمائيد .

هنگامي كه افراد به دنبال محصول يا سرويس ها موردنظر خود مي گردند، به احتمال فراوان به سراغ اپليكيشن دكان نمي روند و اكثر احتمال داراست كه با مرورگرهاي اينترنت كاوش نمايند . چه بسا در شراي كسي در App store به دنبال يك اپليكيشن فروشگاهي عالي بگردد آشكار است كه امكان ناكامي دادن رقبا در في مابين حجم دوچندان بالاي نرم افزار ها مضاعف ناچيز ميباشد . شايان ذكر هست كه گوگل به وب وبسايت هاي ريسپانسيو علاقه مند بوده و جايگاه SERP بالاتري به آنان مي دهد .

تفاوت
وب سايت عكس العمل گرا و نرم افزار موبايل در
ادامه چند تفاوت اساسي و حياتي وب سايت عكس العمل گرا و نرم افزار گوشي مطرح شده است:
يك وب تارنما واكنش گرا براي كليه كاربران قابل دسترسي است . اين وب وب سايت نيازي به دانلود يا اين كه نصب نداشته و نيز رايگان مي‌باشند . صرف لحاظ از سيستم برهان به راحتي مي بضاعت از يك وب تارنما برخورد گرا بر روي موبايل هوشمند به كارگيري نمود . اما فراموش نكنيد كه به اينترنت وابسته ميباشد .
اين سايت ها قابليت به روز رساني پشتيباني و رفع خلل ها را به سهل و آسان دارند . برخلاف اپليكيشن هاي موبايل، استفاده كننده نيازي به نصب ورژن جديد براي مشاهده تغييرات اينترنت سايت ندارد . در بخش اعظم موردها كاربران حتي متوجه روند بروز رساني سايت ها نيز نشده و به سادگي مي توانند از سايت به روز رساني شده لذت ببرند . بروز رساني يك سايت براي صاحب و مالك آن بي آلايش خيس و ارزان خيس مي‌باشد .
اينترنت سايت عكس العمل گرا به صرفه تر از نرم افزار موبايل هست چرا كه حتمي نمي باشد برنامه هاي سازگار با هر مدل موبايل و تبلتي را توليد كرد . همچنين هزينه هاي پشتيباني و محافظت آن پايين تر و ارتقاء رتبه سئو آن هم معمولي خيس هست . با اين وجود اينترنت وب سايت واكنش گرا نمي تواند كليه نيازهاي شما را براورده سازد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۳:۳۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

گسترش دهندگان اپليكيشن هاي اندرويد

به طور معمول اكثر گسترش دهندگان اپليكيشن هاي اندرويد، بيشترين تمركز خويش را بر روي كارايي نرم افزار هاي خويش مي گذارد، البته مي بايست به اين نكته اعتنا داشت كه سعي به تنهايي كفايت نمي كند . گوگل پلي بيش از يك ميليون اپليكيشن را ميزباني مي نمايد و ظواهر نرم افزار ها در اين استور به ميزان عملكرد آنها اهميت دارا‌هستند . با نگاهي به نرم افزار هاي برتر گوگل پلي به وضوح بر اهميت و رده پباده سازي و ظواهر پي مي بريد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

دو راه و روش جهت تغيير تحول ظاهر اپليكيشن هاي اندرويدي وجود دارد، اولي از روش تغيير‌و تحول خصوصيت هاي ويوها در فولدر هاي XML لي اوت ميباشد . اين منش صرفا در صورتي عملي هست كه در اكنون عمل بر روي يك نرم افزار معمولي باشيد كه ويوها و اكتيويتي هاي بسيار يه خرده داشته باشد . اما راه دوم مشتمل بر ايجاد و به كارگيري از استايل ها و تم هاي كاستوم مي باشد . چنانچه با بسط وب آشنايي داريد، روش در آغاز وابسته به استعمال از استايل هاي سي اس اس از گونه اين لاين است، در حالي كه وابستگي رويه دوم به style sheets مي باشد .

در اين مقاله آموزشي شيوه ايجاد استايل ها و تم هاي كاستوم براي نرم افزار هاي اندرويد را فرا خواهيد گرفت، علاوه بر اين با روش استعمال از ابزارهاي و ميانبرهاي اندرويد استوديو كه توليد استايل ها را تسهيل مي بخشند هم اشنايي پيدا خواهيد كرد .

1 .
ايجاد استايل ها
قاعدتا استايل ها به اجزاي رابط كاربري نرم افزار و بخش بصري اعمال مي شوند، از اين رو عمل را با ايجاد يك اكتيويتي خالي نو و افزودن دو ويو به فولدر XML لي اوت آن ابتدا مي كنيم .

android:layout_width="100dp"
android:layout_height="100dp"

android:layout_margin="5dp"

android:background="#009688"

android:id="@+id/box1" />
android:layout_width="100dp"

android:layout_height="100dp"

android:background="#00BCD4"

android:layout_margin="5dp"

android:id="@+id/box2" />
همانطور كه در قطعه كد بالا نيز معين است، ويژگي هايي مثل layout_width و layout_margin صريحا در توصيف هريك از ويوها گنجانده گرديده اند .

به منظور ساخت يك استايل تازه در ويوي اول، بر روي آن كليك راست كرده و Refactor>Extract>Style را تعيين كنيد .

در اين تراز ديالوگي به نمايش در مي آيد و مي توانيد با استعمال از آن به استايل خويش يك اسم اختصاص دهيد و ويژگي هايي را كه بايد در آن قرار گيرد گزينش نمائيد . در اين مثال اسم MyBox براي استايل نهاده شده و تمامي خصوصيت ها به غير از background انتخاب گرديده اند .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۷:۳۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

انتشار اندرويد پاي


Nova
Launcher
با عبور كرد نزديك به پنج ماه از انتشار اندرويد پاي، هنوز ميليون‌ها تلفن همراه اندرويدي پيروز به دريافت اين به‌روزرساني نشده‌اند . در چنين شرايطي لانچرها مي‌توانند با شبيه‌سازي تجهيزات آخري ويرايش‌هاي اندرويد، ضعف اكوسيستم گوگل در ارائه به‌روزرساني‌ها را به خير بپوشانند .

طراحي اپليكيشن در مشهد

نووا لانچر اين سال هم با اخذ به‌روزرساني‌هاي مستمر، يك سر و گردن از لانچرهاي اندرويدي ديگر بالاتر بود . نيز بعضا خصوصيات پيكسل لانچر (لانچر منحصر ديوايس‌هاي پيكسل گوگل) را دريافت كرد و هم امكانات شخصي‌سازي كه مدام نقطه قوتش بوده را عمده از پيشين بسط داد .

وسط امسال، ورژن ۶ .۰ لانچر نيز در قالب بتا منتشر شد كه Adaptive Icon‌هاي قابل شخصي‌سازي، اسكرول افقي و عمودي در پوشه‌ها و بدون پول شدن گزينه تغيير و تحول بعدها آيكن‌ها از ويژگي ها دوچندان موثر و كاربردي آن بودند .

Google
Maps
اين سال سال مهمي براي گوگل مپس به شمار مي‌رفت . تغييرات ريز و درشت زيادي در اين نرم افزار شكل گرفت كه به غير از نقشه و مسيرياب، بتواند نقش خود را به عنوان يك شبكه‌ اجتماعي مكان‌نمايي هم در دربين كاربران پررنگ‌تر نمايد .

در همين راستا، تب For You سپس از وعده و وعيد‌هاي فراوان بالاخره منتشر شد و همچنان به تكثير در كشورهاي متعدد ادامه ميدهد . با For You در صورتيكه وارد شهر جديدي بشويد، دقيقا ميدانيد كه در هر محله چه تفريحاتي وجود دارند، كدام فروشگاه‌ها تاراج خويش را آغاز كرده‌اند و كدام رستوران‌ها بهترين همت را دارند؛ پيشنهاداتي كه تنها براي فرد شما، بر شالوده علايق‌تان و به شكل هوشمند ارائه ميگردند .

ارائه قابليت و امكان Shortlist، سفارش جاي بوستان و گزارش تصادفات و رويدادها مسير به سبك ويز نيز از ديگر تغييرات خوب همين سال نرم افزار گوگل مپس بودند تا تكامل آن كماكان پس از گذر كرد اين همگي سال ادامه داشته باشد .

Datally

با ارتقاء هزينه‌ها و از سويي آموزش بخش اعظم اينترنت، مي بايست به دنبال راه‌هايي براي كاهش مصرف ديتا بود . Datally چيره شد كه به طور مؤثري اين حساس را براي مردم سراسر عالم به ارمغان بياورد .

اين اپ كاربردي گوگل امسال يكسري قابليت و امكان جديد و ويژه دريافت كرد . اولي Guest Mode اسم داراست كه براي استفاده كننده مهمان محدوديت مصرف انتخاب مي‌كند، Daily Limit براي مصرف نت هر اپليكيشن محدوديت روزمره مي گذارد و Find Wi-Fi اينترنت‌ مجاني به دور و برتان روي نقشه را معلوم مي كند .

ديتالي سال جاري پا را فراتر نيز گذاشت و با معرفي قابليت و امكان Unused Apps، شناسايي اپليكيشن‌هاي مالامال مصرف در پس‌زمينه و پيشنهاد تميز كردن آن‌ها را هم به قابليت‌هاي خود بيش تر كرد تا به يك عدد از شايسته ترين ديتا سيورهاي اندرويد تبديل شود .

Mimo:
Learn to Code
طبق آخرين آمار ارائه شده، در هم اكنون حاضر شمار برنامه‌نويسان حرفه‌اي در سراسر جهان به ۲۳ ميليون نفر مي رسد و انتظار مي‌رود كه تا نقطه نهايي سال ۲۰۲۳ قريب به ۲۷ .۷ ميليون برنامه‌نويس داشته باشيم .

محبوبيت فزاينده برنامه‌نويسي در در ميان مردم مسبب توسعه و گسترش اپليكيشن‌هايي گرديده كه اصول انجام اين عمل را به علاقه‌مندان فراگيري مي‌دهند . Mimo: Learn to Code يكي از خوش‌ساخت‌ترين آن‌ها بود كه در سال ۲۰۱۸ شانس تجربه آن را داشتيم .

با شبيه‌سازي داشبورد نرم‌افزارهاي برنامه‌نويسي، Mimo اصول و مقدمات زبان‌هايي مانند پايتون، سويفت، سي اس اس، جاوا اسكريپت و . . . را با تمرينات مستمر و مفيد به علاقه‌مندان فراگيري ميدهد و تا روز جاري يكي از مفيدترين اپليكيشن‌هايي بوده كه در اين حوزه ديده بوديم .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۴:۰۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

مزاياي داشتن نرم افزار موبايل براي كسب و كارتان

در اين مقاله ما تلاش داريم شما را با دنياي نرم افزار هاي موبايل و نقشي كه در معاش روزمره مردم دارا هستند ،آشنا كنيم .رهام اينترنت را ملازمت و همراهي فرمائيد تا شما را با راه هاي پيدايش دنياي كسب و كار آشنا كنيم .

طراحي اپليكيشن در مشهد

مزاياي
داشتن نرم افزار موبايل براي كسب و كارتان:
سبقت
از رقبا: دسترسي مشتريان را به خودتان آسان نمائيد .با به كارگيري از قرار دادن كسب و كارتان بصورت اپليكيشن از ديگر رقباي خويش پيشي بگيريد .

كاهش
هزينه تبليغات: هزينه چاپ كاتالوگ حذف گرديده و كاتالوگ ديجيتال شما بر روي تلفن همراه مشتري قرار مي گيرد .

به
روز رساني: مشتريان هر لحظه ليست به روز خدمات شما را مي بينند و از اخبار شما با خبر مي شوند .اين كار رويه ناچيز هزينه براي آگاهي و جذب مشتري مي باشد .


چرا
كسب و فعاليت شما نياز به اپليكيشن موبايل اختصاصي دارااست ؟
با استفاده از تلفن همراه نرم افزار در هر لحظه بوسيله مشتريان خود چشم گرديد .
محصولات و خدمات خويش را به سناريو بگذاريد: با توجه به آمار هايي كه گفته شد، شما هم با داشتن يك اپليكيشن موبايل، اين قابليت را به كليه مي دهيد، تا بتوانند شما را رسد كنند . يك فروشگاه مجازي كوچك از كسب و كارتان كافي مي‌باشد تا اين مجال را براي خود به وجود آوريد . اين نكته زياد اهميت دارد كه كه خلاقيت و جديد آوري دربسياري از فعاليت ها، حداقل تا برهه زماني ها شما را منحصر به فرد بفرد مي كند و اين در دانش تجارت، اصطلاحا مزيت رغابتي خوانده مي شود .شما مي توانيد از نرم افزار به تيتر ابزاري براي سناريو توليد ها و خدمات خويش استعمال نمائيد . كاربراني كه اپليكيشن شما را مشاهده مي نمايند در آينده به نرم افزار شما دسترسي خواهند داشت .


ايجاد يك بازار جهت دهي گرديده با به كار گيري از تلفن همراه اپليكيشن: شما با سرچ و جستجودر دنياي وب مي توانيد تمام اطلاعات، راجع به هر موضوعي را پيدا نمائيد . . يعني معمولا آن چيزي كه مدنظر استفاده كننده است، سناريو داده مي شود و شما در نمايش محتوي از اختيار نسبي مقداري برخوردار مي‌باشيد . اين يكي ديگر از مزاياي اصلي نرم افزار هاي تلفن همراه نسبت به رغباي اينترنتي ميباشد . شما به چهره حساب شده و در مقطع هاي وقتي مطلوب مي توانيد استفاده كننده را با به كار گيري از ارسال پيام به ورقه ي حياتي گوشي ها، آنها را به مورد ها موضوع حيث خود هدايت فرماييد .


ساخت وفاداري و حس تعلق در كاربران با به كار گيري از موبايل اپليكيشن:
تلفن همراه اپليكيشن ها مي تواننددر آتي اي نه چندان بدور مسئوليت كارت هاي امتيازي و بن هاي تخفيف، و در مواقعي پي گيري مشتريان پس از خريد جنس را به عهده بگيرند اين امر شم وفاداري و تعلق ياد را در مشتريان شما عمده خواهد كرد .


نرم افزار ها به تيتر ابزار تبليغاتي:
يك عدد از ابزار اساسي براي تبليغ محصول ها و سرويس ها شما اينترنت سايت است، اين در حالي است كه روزمره تعداد اشخاصي كه از موبايل استعمال مي نمايند درحال افزايش ميباشد و بخش اعظم آنها از طرز موبايل هاي هوشمند و بقيه ابزارها به وب دسترسي دارند . توسعه و تبليغ نرم افزار تلفن همراه در دربين كاربران براي پيشبرد كسب و فعاليت شما فراوان اثرگذار مي باشد . امروزه اكثر وقت ها امور روزانه نظير تجارت و بازرگاني و يا اين كه پرداخت ها بوسيله تلفن همراه ها انجام مي گردد و به لحاظ مي رسد كه در آينده بخش اعظمي از كارهاي محاسباتي هم به وسيله آنان انجام پذيرد . .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۰:۳۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اپليكيشن ها به عنوان ابزار تبليغاتي

اپليكيشن
ها به عنوان ابزار تبليغاتي
وب سايت يك ابزار داراي اهميت براي تبليغ توليد ها و سرويس ها شما است، البته از سوي ديگر تعداد اشخاصي كه از تلفن همراه به كار گيري مي كنند هم هر روزه در هم اكنون افزايش مي باشد و عمده آن ها از روش موبايل هاي هوشمند و ساير ابزارها به اينترنت دسترسي دارند . امروزه اكثر وقت ها امور روزانه مثل تجارت و بازرگاني و يا پرداخت ها توسط گوشي ها انجام مي گردد و به حيث مي رسد كه در آينده اكثري از كارهاي محاسباتي نيز توسط آنها انجام پذيرد . بسط و تبليغ نرم افزار گوشي در در ميان يوزرها براي پيشبرد كسب و فعاليت شما زياد موثر است .

طراحي اپليكيشن در مشهد

كسب
درآمد از شيوه اپليكيشن
بعضي از صنايع از ايجاد و توسعه و گسترش نرم افزار ها براي كسب و عمل خود امتناع مي ورزند، چرا كه به تصور آنان هزينه اي كه بايد در قبال اين فعاليت متقبل شوند عمده از دارايي آن ها ميباشد . فارغ از شك وترديد گاهي وقت ها ايجاد نرم افزار گوشي تبديل به امري زياد لبريز هزينه مي شود، البته اين برهان توجيه كننده و كافي نمي باشد . بسنده كردن به يك نرم افزار معمولي با اجتناب از زوايد غير واجب موجب كاهش هزينه ها مي گردد، علاوه بر اين شما مي توانيد با برنامه ريزي ظريف گذشته از آغاز مراحل گسترش نرم افزار هزينه ها را به طور چشم گيري كاهش دهيد . لوگو، تصاوير و محتواي اپليكيشن را طراحي نمائيد و پس از اين‌كه كارهاي مقدماتي و اساس انجام شد، با استخدام يك كارشناس در امر بسط اپليكيشن، شروع به ايجاد و پياده سازي آن نمائيد .

آنگاه
از اين كه فعاليت ساخت اپليكيشن به اتمام رسيد، حالا مي توانيد به تاءمل در رابطه كسب درآمد از آن بپردازيد و از فوت‌و‌فن درآمدزايي در دسترس نظير تبليغات داخل برنامه اي، استفاده نماييد
توليد ها
و سرويس ها خويش را به سناريو بگذاريد
شما مي توانيد از اپليكيشن به عنوان ابزاري براي سناريو محصول ها و خدمات خويش به كارگيري فرماييد . كاربراني كه اپليكيشن شما را مشاهده مي كنند در آينده به اپليكيشن شما دسترسي خواهند داشت . هر بار با ارائه يك جنس تازه شما مي توانيد اپليكيشن را نيز به روز رساني كرده و با ارائه پيشنهادات و تخفيف ها مشتريان خويش را تشويق به استعمال از اپليكيشن و تعريف و تمجيد آن نمائيد .

مشاركت
با بقيه خدمات
همياري با شركت هاي مشابه، به شما امداد مي نمايد از پيروزي آن‌ها هم فايده مند گرديد، اين كار مشترياني بيشتري براي شما به ارمغان مي آورد .
با تهيه و تنظيم يك ليست از بقيه كمپاني ها و پيوستن به آنها، يك برنامه براي رد و بدل كردن تبليغات در ميان خود صورت دهيد، با اين كار نتيجه عايد هر دو طرف مي شود و به منفعت مشترك مي انجامد
لوگو و شعار برند شما هميشه روي كاغذ موبايل مشتريانتان قرار خواهد داشت . بدين ترتيب هرگاه مشتريان به محصولاتتان نياز داشته باشند بدون شك شما را به ياد مي آورند، زيرا نام و لوگوي شما را هميشه پيش‌روي چشمانشان چشم اند . اين مزيت رقابتي مهمي است، و شما را از رقبايي كه اپليكيشن گوشي ندارند متمايز ميسازد . بنابراين، در صورتيكه قصد داريد شناخت و دورانديشي مخاطبان را نسبت به مارك كسب و كارتان اتقاء دهيد و برندسازي تان را تقويت كنيد، اين مزيت نرم افزار تلفن همراه در اين فعاليت به شما كمك فراواني مي‌كند .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۵:۲۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

موبايل اپليكيشن

آيا
مي توانايي به تمام نظرها يوزرها در قضيه يك برنامه اعتماد كرد ؟ اكثر فروشگاه هاي اپليكيشن دربرگيرنده قسمتي هست كه نظرات يوزرها در آن ارائه گرديده كه مي تواند به شما كمك نمايد تصميم بگيريد كه آيا اپليكيشني كه تعيين كرده ايد مطلوب و كاربردي ميباشد يا اين كه نه؟ اما برخي از تهيه كنندگان و ارائه دهندگان اپليكيشن ها در قسمت ايده ها به عنوان مصرف كنندگان تصويب اسم مي نمايند تا ايده ها مثبت در قضيه توليد ها خودشان ارسال كنند وديدگاه مثبت تري را در بازار براي خويش بوجود آورند . اخيرا كميسيون تجارت فدرال ليستي از كمپاني ها را براي ارسال نظرها جعلي در مورد برنامه هاي جانور در بازار را ارائه نمود تا از اين شيوه افراد مطمئن تر به ايده ها اعتنا كنند و آن ها را با اعتنا به مثبت بودن نظرات دانلود كنند .

طراحي اپليكيشن در مشهد

گوشي
اپليكيشن


شما در اين قسمت با ساختارهاي ابتدايي اپليكيشن هاي موبايل آشنا گرديده ايد . امروزه كليه ما با دقت به الكترونيكي شدن تمام كارها و استفاده از گوشي براي شغل هاي روزانه ايده هاي جالبي دارا هستند و اكثر اين ايده ها را نزد خود نگه مي دارا‌هستند .

بعد از آن
از اينكه كسي آن ايده را اجرايي كرد، جديد به خودشان مي آيند كه حيف!!
اما وقت آن رسيده كه ايده هاي تان را عملي و اجرايي فرماييد .

كافي ميباشد با مشاوران آكام همپا سهند تماس گرفته و با آن ها براي يك وقت ملاقات هماهنگي لازم را انجام دهيد .

 

اپ

 

شما هم در‌صورتي‌كه ايده ايد داريد مي توانيد با مشاوران آكام هم پا سهند در ارتباط باشيد و با كمك اين افراد اپليكيشن، وب سايت و پكيچ ديجيتال ماركتينگ خودتان را با بها فراوان زير گزينش نمائيد .

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۳:۳۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

براي اندرويد، خود اندرويد استوديو و براي ios


براي اندرويد، خود اندرويد استوديو و براي ios، لهجه سوئيفت جزو زبان هاي نيتيو محسوب مي شوند و قابليت و امكان و توانايي هاي بالايي دارا هستند . اما در اين حالت، كامل شدن پروژه زمان و هزينه بيشتري صرف مي شود . شما يك اپليكيشن غير وابسته مي بايست براي اندرويد و يك نرم افزار براي ios بنويسيد، براين اساس هزينه طراحي وبسايت و توليد اپليكيشن دو برابر مي شود . يك راهكار براي حل اين مشكل وجود دارااست و آن ايجاد اپليكيشن با زبان برنامه نويسي ري اكت نيتيو ميباشد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

اين زبان برنامه نويسي به طراوت به وجود آمده و زياد قدرتمند هست . گويش ري اكت نيتيو توسط خويش گوگل بسط يافته است .
پلت فرم هايي نظير صورت بوك و اينستاگرام از لهجه ري اكت نيتيو به كار گيري كرده اند . اين لهجه نيز بحران هاي خود را دارااست .

زبان
هايي هم كه براي برنامه نويسي بك اند به كارگيري مي شوند و كاربرد بيشتري دارند، زبان php، و به ويژه كادر ورك لاراول ميباشند .
اين گويش ها زياد محبوب و كاركشته براي استارتاپ ها هستند .
در اين تراز متوجه مي شويد كه هزينه پباده سازي تارنما و توليد نرم افزار شما چقدر ميباشد .

برخي از اشخاص اطلاعاتي در قضيه گويش هاي برنامه نويسي، هزينه پباده سازي وب سايت و ايجاد نرم افزار ندارند و به دنبال اجراي ايده خود ميباشند .
اين افراد بايستي چه عمل كنند؟ مطرح ترين بحران همين مي‌باشد . برخي از مشتريان و جوان ها يك ايده تازه در ذهن خود دارا هستند .دلي نمي دانند چه طور ايده خود را اجرا كنند . ما يك راهكار براي اين ايراد در حيث گرفتيم . در صورتي‌كه برآورد دقيقي از كار، دارايي و زمان انجام دهيم،ئمي توانيم پروژه را به نيكي پيش ببريم . در مقابل، نداشتن برآورد دقيق، منجر مي شودكه پروژه ما در اواسط كار دچار معضل شود . در واقع، يك عدد از علت هاي كليدي باخت استارتاپ ها، عدم برنام ريزي ميباشد . اين قضيه سبب ساز مي شود في مابين كارفرما و عهد و پيمان فعاليت اختلاف ساخت گرديده و فعاليت هيچ گاه به انتها نمي رسد .

راهكاري كه ما براي اين مشكل درنظر گرفتيم، اين هست كه درصورتي كه صاحب كار يك پروپوزال دقيق، بي نقص و معلوم داشته باشد، ما براساس اين پروپوزال، دوران و هزينه طراحي سايت و ايجاد اپليكيشن را مشخص مي كنيم . سفارش هاي فني خويش را ارائه مي دهيم، طبق قرارداد پيش مي رويم . و دقيقا در مقطع مشخص، عمل به صاحبكار داده مي شود . حالا در‌صورتي‌كه فردي پروپوزال دقيقي نداشته باشد، و يا داده ها واجب را نداشته باشد، ما در كانون تابان شهر، يك گروه مشورت كردن داريم . اين تيم، به كارفرماها مشورت كردن مي دهد .

 

به طبع
بخوانيد: پباده سازي وبسايت صنايع دستي | مثال فعاليت كوفا گالري


كارفرما خواسته خام و كلي خويش را به گروه مشاوره ارائه مي دهد و آنان آنگاه از انتخاب قرارداد نفر ساعتي و مقطع و هزينه طراحي تارنما و ساخت اپليكيشن، در زماني موظف ميباشد كه پروپوزال را براي صاحب كار تنظيم كند . آن ها تمام فرآيند اپليكيشن را پباده سازي مي كنند و اگر صاحب كار حساسيت بيشتري داشته باشد، UI و UX تارنما و نرم افزار هم طراحي مي شود . گهگاه وقت ها صاحبكار به دنبال پباده سازي پورتال است، دقت فرماييد كه پورتال با تارنما گوناگون است .

سپس، تراز برهه زماني اجرا، و هزينه پباده سازي وب سايت و ايجاد اپليكيشن را مشخص مي كنيم . در بخش اول، گروه مشورت با كارفرما وارد صحبت مي شوند، خواسته هايشان را مي شنوند و اين منظور ها را به رخ فني يادداشت مي نمايند . موردها واجب و بي اهميت را ياد‌آوري مي دهند .

تمام اين موارد در قالب يك پروپوزال فني به صاحبكار ارائه داده مي شود . اين مستند به برنامه نويس و دولوپر نيز داده مي شود و آنها با دقت به پروپوزال مي توانند بازه زماني عمل را معلوم كنند . پروپوزالي جامع و بي نقص مي‌باشد كه از زمان تحويل آن به تيم برنامه نويسي تا بازه تحويل پروژه آخري به كارفرما، هيچ سوالي براي برنامه نويس پيش نيايد . به بيان ديگر، هيچ جاي پروپوزال ابهامي نداشته باشد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۵:۱۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

50 آمار در زمينه طراحي اپليكيشن

50
آمار در زمينه طراحي اپليكيشن كه بايد قبل از شروع به طراحي اپ موبايل بدانيد پباده سازي اپليكيشن موبايل يك سرمايه گذاري گران قدر هست . به دست آوردن كاربران ارزان نيست . ورود به بازار گوشي تلفن همپا يك فرايند تكرارپذير هست كه مستضعف تحقيق جامع، برنامه ريزي گسترده و تعهد بي نظير دارد . پيروزي در بازار پباده سازي نرم افزار تلفن همراه امروزه يك فعاليت سهل نمي باشد . اما حقيقت اين مي‌باشد كه داشتن يك نرم افزار تلفن همراه اجتناب ناپذير است .

طراحي اپليكيشن در مشهد

قبلي از اين‌كه شزوع به پباده سازي نرم افزار گوشي كنيد، حياتي هست كه با اكوسيستم تلفن همراه به طور بدون نقص آشنا شويد . پس از آن مي توانيد در موضوع راهكار موبايل خود به طور مناسب و متناسب با نيازها تصميم گيري آگاهانه داشته باشيد .

در تحت ليست كاملي از 50 آمار گوشي را آورده ايم كه چرخ دنده ها را چرخانده و داده ها بيشتري در زمينه بازار مسئله حيث در اختيار شما قرار مي دهد . اين امار ها در 5 حوزه آمار به كارگيري از موبايل، همت موبايل، بازاريابي موبايل، فرايند توسط بر شالوده صنف ها و شغل ها و پيش بيني هاي سال 2019 است .

آمار
به كار گيري از موبايل در صورتيكه شما در مسئله اهميت حضور تلفن يار شك وترديد و شك وترديد داريد، مي بايست منش اي را كه جامعه براي كار هاي تلفن همپا حق تقدم مي دهد، در نظر بگيريد .

1- تا سال 2020، تقريبا 6 ميليارد استفاده كننده تلفن همپا وجود خواهد داشت .

2- در سال 2018، 194 ميليارد بار دانلود نرم افزار وجود داشت .

3- در دو سال گذشته، يوزرها اپ استور 75 درصد اكثر خرج كرده و به مبلغ 101 ميليارد دلار در سراسر جهان رسيد .

4- دسته عضويت باطن نرم افزار با ارتقا 120 درصدي رو به رو شد كه اين ميزان جدا از نرم افزار هاي بازي هست .

5- در سال 2018، يوزرها به طور ميانگين ​​به بازه سه ساعت در گوشي هوشمند خود صرف كردند .

6- يوزرها گوشي تلفن هم پا در ايالات متحده بيش از 100 نرم افزار نصب شده بر روي گوشي هوشمند خويش دارا هستند .

7- به طور متوسط ​​كاربران گوشي تلفن همراه گوشي هوشمند خود را 47 توشه در روز نظارت مي نمايند .

8- حدود80 درصد از كاربران، دست‌كم يك ساعت قبل از خواب، گوشي تلفن خويش را چك مي نمايند و 35 درصد از اين كاربران، تلفنشان را در 5 دقيقه قبل از خواب نظارت مي كنند .

9- سنين ميان 16 تا 24 سال 20 درصد بازه زماني بيشتري را در نرم افزار هاي خويش صرف مي كنند .

10- برنامه هاي گوشي 57 درصد از كل رسانه هاي ديجيتال را در سال 2018 به خويش اختصاص دادند .

شواهد آشكار است، مردمان به گوشي هاي هوشمند خود متعلق ميباشند . در شراي اكثريت مخاطبان شما mobile-first يا اين كه mobile-only هستند، كسب و عمل شما نياز به برقراري ارتباط با آن‌ها بر شالوده حق تقدم هاي آنها دارد .

سعي
موبايل كاربران در هنگان به كار گيري از گوشي استانداردهاي فوق العاده بالا براي كارايي دارا هستند . واجب ميباشد محتواي ديجيتالي خويش در اندازه هاي مختلف برگه و دستگاه هاي مختلف نظارت نماييد .

هر نرم افزار گوشي بايستي كاملا موضوع تست قرار گيرد . عامل ها سعي نظير بازه لود، هنگ كردن نرم افزار و فرم هاي ثبت نام پيچيده باعث به وجود وارد شدن تجربه كاربري ضعيف شود و بخت موفقيت در بازار را حاد نمايد .

11- 71 درصد از حذف نرم افزار ها بدليل هنگ كردن نرم افزار مي باشد .

12- 67 درصد از اشكالات از دستگاه هاي iOS گزارش گرديده ميباشد .

13- 44 درصد از نقص در برنامه بر پايه كاربر پيدا گرديده مي باشد .

14- 47 درصد از نرم افزار ها به برهه زماني بيشتري براي آزمايش نياز دارند .

15- 58 درصد از كاربران ناسازگار مي‌باشند .

16- 52 درصد كاربران از عملكرد كلي نرم افزار نااميد مي شوند .

17- 29 درصد از يوزرها نرم افزار را فورا ترك مي نمايند درصورتي كه آن را باارزش نبينند .

18- 70 درصد از يوزرها يك اپليكيشن را رها مي كنند چون براي دانلود آن ارتفاع مي كشد .

19- 43 درصد از كاربران در شراي شروع دانلود نرم افزار شما بيش از سه ثانيه ارتفاع بكشد آن را لغو مي كنند .

20- 65 درصد از يوزرها مي گويند كه يك تجربه كاربري ضعيف، بر نظرات آن‌ها در مسئله برند تاثير منفي مي گذارد .

در صورتيكه نرم افزار شما به خير و خوبي قضيه آزمايش قرار نگيرد، آماده روانه شدن به بازار نيست . يك پروسه آزمايش مستند يك عنصر با اهميت در هر استراتژي گوشي تلفن همراه است .

بازاريابي
موبايل تحقق بخشيدن به ترقي در بازار نرم افزار تلفن همراه حتي براي موسسات معتبرنيز ايراد هست . تهيه و تنظيم پيش نويس يك برنامه بازاريابي گوشي تلفن همراه، سنگ بناي راه و روش اندازي كالا پيروز مي‌باشد .

21- تنها 54 درصد از بازاريابان مي گويند كه در حالا حاضر از پلت فرم نرم افزار موبايل براي فروش و جذب مشتريان به كارگيري مي كنند .

22- هزينه جذب يك استفاده كننده در طي چند سال از 29 .9 درصد به 2 .89 دلار كاهش يافته هست .

23- هزينه به دست آوردن يك كاربر كه فرم تصويب نام را كامل شدن كرده باشد 4 .58 دلار در سال 2018 بود، كه 44 .2 درصد كاهش يافته ميباشد .

24- استعمال از يك استراتژي تعامل يك سري كانالي، يك رويه محافظت قادر هست . اندازه محافظت كاربران 62 درصد عمده از نرم افزار هايي ميباشد كه فقط با يك كانال ارتباط برقرار مي نمايند .

25- دوستداشتني ترين خط مش بهينه سازي مغازه هاي اپ استور (ASO) به شكل به روز رساني توضيحات مي باشد كه 46 درصد آمار را به خود اختصاص داده مي‌باشد .

26- به روز رساني آيكون اپليكيشن دومي شيوه ASO و در حدود 30 درصد بود، كه 24 درصد اكثر از سال هاي گذشته مي باشد .

27- در سال گذشته، 65 درصد از هزينه هاي تبليغاتي ديجيتال در ايالات متحده به هزينه گوشي تلفن همپا اختصاص يافته بود .

28- حجم كل دانلود اپليكيشن هاي برتر مبلغي 10 درصد ارتقاء يافته هست .

29- دكان اپ استور اپل هر ساله بيش از 25 درصد از پلتفرهام هاي تبليغاتي منفعت مي پيروزي .

30- در طول سال، دكان Google Play حدود 20 درصد از پلتفرهام هاي تبليغاتي منفعت مي پيروزي .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۴:۴۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

ترندهاي بازاريابي ديجيتال براي سال 2019

ترندهاي
بازاريابي ديجيتال براي سال 2019 ترندهاي
بازاريابي ديجيتال هر ساله فناوري هاي جديدي وارد بازار مي شود، فناوري هاي موجود هوشمندتر مي گردد و مشتريان بالقوه ما هم زرنگ خيس مي شوند . آغاز سال جديد معمولا وقتي هست كه متخصصين و عشق مندان حوزه بازاريابي عملكرد مي كنند آخري ترندهاي موجود در اين حوزه را آناليز نمايند . در اين مطلب قصد داريم بعضي از اين ترندها را با نيز مرور كنيم . با مطالعه اين مقاله متوجه خواهيد شد كه بعضا از ترندها سال قبلي اعلام گرديده اند اما در سال جديد هم ادامه خواهند داشت . اين در حاليست كه بعضي از ترندها برايتان طراوت دارا‌هستند و پيش از اين آن ها را در دنياي بازاريابي ديجيتال نديده ايد . هدف از بازاريابي و به خصوص بازاريابي ديجيتال هميشه يك عدد بوده: جلب اعتنا مشتري و نگه داشتن وي شيوه وصال به چنين هدفي در ارتفاع سال ها دستخوش تغييراتي شده و مواقعي ابتكار شده است كه مي تواند عمل شما را معمولي خيس نمايد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

ماهيت تكنيك هاي بازاريابي تغيير‌و تحول نكرده ميباشد . شما بايستي مشتريان بالقوه تان را بشناسيد، آن را دوست داشته باشيد و كاري نمائيد به شما اعتماد كنند . اذن دهيد نهايي ترندهاي دنياي بازاريابي ديجيتال را با هم مرور كنيم . كماكان با ماشين كرايه اي ديجيتال ماركتينگ بهيدو ارائه دهنده سرويس ها ديجيتال ماركتينگ و برندينگ ، پباده سازي وب سايت ، سئو و باصرفه سازي وب سايت ، بازاريابي كانال هاي اجتماعي و محتوايي يار باشيد .

هوش
مصنوعي: هوش مصنوعي به بخش مهمي از معاش روزانه ما تبديل گرديده است . حالا برنامه هاي مختلفي را در حوزه هاي مختلف مي بينيد كه از هوش تصنعي به كارگيري كرده اند .

ترندهاي
بازاريابي ديجيتال
هوش مصنوعي روزي روايت فيلم هاي علمي تخيلي بود البته اين روز ها شما را قوي مي سازد كارهايتان را با سرعت و توجه باورنكردني انجام دهيد، چيزي كه استفاده كننده مي خواهد را پيش بيني نماييد و بدون خطاهاي انساني يا اين كه احساسي، تصميمات منطقي بگيريد . شيوه هاي متعددي براي استفاده از هوش تصنعي و مصنوعي در كسب وكارها وجود داراست .
بعضا از اين روشها عبارتند از :
يافتن
مشتريان بالقوه جديد: به تيتر نمونه شما مي توانيد از هوش تصنعي و مصنوعي براي يافتن مشتريان بالقوه اي كه مشابه مشتريان فعلي هستند به كارگيري كنيد يا مكالمات رسانه هاي اجتماعي را كپي نماييد و عمل رقبا را در لحظه بسنجيد .

پيش
بيني فروش: هوش تصنعي با تكيه بر داده ها مي تواند به شما بگويد مشتريان بالقوه تان فراهم خريد مي‌باشند يا نيكي . اينكار به شما امداد مي كند استراتژي موثرتري براي جواب دادن به سوالاتشان داشته باشيد .

فهم
مشتريان: هوش تصنعي به شما اجازه مي دهد به توجه احساسات مشتري درباره برند را بشناسيد و رسانه هاي اجتماعي و ساير محتواهايي كه توسط مشتري استعمال مي شود را تجزيه و چك نمائيد .

يك بازارياب رند مي تواند از اين داده ها به كار گيري نمايد و پيام ها و استراتژي هاي برندينگ را براي نتيجه بيشتر با آن ها همخواني نمايد .

بيشتر
بدانيد : تبليغات واكنشگرا براي شبكه نمايشي گوگل

براي آگاهي بيشتر در مورد ديگر خدمات ماشين كرايه اي ديجيتال ماركتينگ بهيدو همين حال با ما تماس بگيريد .

تماس
با ما ديجيتال برندينگ


تاثيرگذاري بر روي تصميم خريد مشتريان: هوش تصنعي مكالمات داراي ارتباط در رسانه هاي اجتماعي و بقيه انجمن ها را شناسايي مي نمايد و مي تواند لحظه تصميم گيري براي خريد مشتريان بالقوه را نيز تشخيص دهد . اينكار شما را كاركشته مي سازد در مدت و مكان مناسب با مشتريان تعامل داشته باشيد و فروش بيشتري انجام دهيد .


بهبود تجربه مشتري و پشتيباني از او: خودرو ها هر جنبه اي از معاش مان را زير تاثير خويش قرار داده اند . البته شما مي توانيد از هوش مصنوعي براي بهبود تجربه كاربري، بر طرف كردن نيازهاي استفاده كننده و پشتيباني از وي به كارگيري فرمائيد .

هوش مصنوعي اولين ترند بازاريابي ديجيتال در سال 2019 هست چون به شما اجازه مي دهد پيام ها و محتوايتان را به صدق به مخاطب ارسال نمائيد . چنين موضوعي زماني ممكن خواهد بود كه حجم عظيمي از داده ها را نسبت به مشتري داشته باشيد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۸:۲۵ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)