مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

اهميت طراحي اطلاعات در طراحي اپليكيشن


شايد به حيث رسد كه با توضيحات بالا اهميت داده ها در پباده سازي نرم افزار اندك طراحي اپليكيشن در مشهد و ناچيز ميباشد، بايستي بگوييم نه اين برداشت خطا ميباشد. اهميت پباده سازي داده ها در پباده سازي نرم افزار را نمي اقتدار ناديده گرفت صرفا صورت و پوسته آن متعدد ميباشد. به صورت نمونه در پباده سازي اپليكيشني مانند Trello كه به يوزرها در رئيس پروژه هاي متعدد ياري مي نمايد ضروري ميباشد كه يوزرها به راحتي بتوانند داده ها متبوع خويش را در آن درج و يا اين كه پيدا نمايند. اين داده ها مي‌تواند مرتبط با موقعيت يكي پروژه هايي باشد كه در حالا عمل بر روي آن مي باشند يا اين كه يافتن يك گواهي يا اين كه كلمه و واژه خاص كه مدتي گذشته در نرم افزار لود گرديده‌است.

 


نكات اساسي در پباده سازي نرم افزار عالي

اميد‌است‌ تا اين بخش متوجه تفاوت هاي وب سايت و نرم افزار گرديده باشيد چون درين ادامه قصد داريم با بيان نكاتي در زمينه‌ي خصوصيت هايي كه بايستي در پباده سازي نرم افزار مد لحاظ داشته باشيد اطلاعاتي به شما بدهيم.


رابط كاربري مطلوب

 

هر استفاده كننده نرم افزار با هدفي خاص از آن به كار گيري مي نمايد و شما تحت عنوان يك طراح مي بايست دسترسي به‌اين مقصود را براي استفاده كننده راحت نمائيد. در لحاظ تصاحب كردن يك رابط كاربري مطلوب يكي مهم‌ترين فاكتورهاي پباده سازي نرم افزار ميباشد تا هر كاربري با هر سطحي از سواد و مهارت بتواند از آن به كارگيري نمايد. دارا بودن سيستم رجيستري معمولي، دسترسي به قسمت هاي گوناگون و رعايت تناسب در بين ظواهر و تجهيزات از نكات مهمي ميباشد كه نبايد از آن غافل گرديد. ظواهر نرم افزار شما مي بايست در بالا استفاده كننده را جذب و در وي شم نيكي ساخت و ساز نمايد و در مرحله ي بعد از آن نبايد استعمال از آن براي وي دشوار و سرگردان كننده باشد. براي پباده سازي يك نرم افزار بهتر خوب ميباشد از رنگ هايي به كار گيري نمائيد كه با بيزنس شما داراي ربط ميباشد. به صورت نمونه معمولا فست فود ها در ادغام منو خويش از رنگ هاي قرمز رنگ، رنگ زرد و نارنجي رنگ استعمال مي نمايند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۰:۰۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

مسائل و نكات مهم در طراحي اپليكيشن


5.پباده سازي لوگوي ديدني و مطلوب:

يكي هدف ها اساسي و اصلي يك نرم افزار اندرويد، با يقين مارك سازي ميباشد. شما ميتوانيد طراحي اپليكيشن در مشهد با داشتن اپليكيشني قادر و كاربردي به راحتي و در كمترين مجال ممكن به‌اين غرض برسيد. اما گفتني ميباشد كه وصال به سطح مناسب براي نرم افزار و برندسازي عمل يك شب وجود ندارد! ولي هنگامي كه بعداز كارايي و همت هاي شما اپليكيشني كاربردي به بازار شغل و نزد يوزرها ارائه داديد، مسلما ميتوانيد براي نرم افزار خويش مارك سازي نمائيد.

تبديل شدن به يك مارك چيره و زبانزد مزيت هاي بي شماري را براي شما به ارمغان خواهد آورد كه يك كدام از آن‌ها، ارتقا اعتبار و فروش براي شما خواهد بود. از طرفي ديگر، با وجود يك مارك غالب شما در مسئله رقابت جويانه ي رقيبان خويش نيز سربلند خارج خواهيد آمد.

 

كمپاني پديده بيزنس با كوله باري از تجربه و علم و همينطور با يك ده سال سوابق عمل در موضوع اشكال شاخه هاي بيزنس الكترونيك، با آغوش گشوده و با افتخار از تاييد هنرجويان عشق و علاقه مند به مبحث پباده سازي نرم افزار هاي اندرويد و همينطور پيشنهاد نرم افزار هاي شما، استقبال خواهد كرد.

 

 


*آينده از آن كسب و شغل هاي آنلاين ميباشد *


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۳:۲۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

چشم‌انداز شغلي توسعه‌دهنده اپليكيشن موبايل


مؤسسه BLS شرايط مشاغل مربوط به گسترش‌دهندگان نرم‌افزار‌هاي گوشي را آناليز كرده و طراحي اپليكيشن در مشهد بر اين يقين ميباشد كه بازار شغل گسترش‌دهندگان تلفن همراه در سال‌هاي آتي مالامال رونق ميباشد. اين مجموعه مي گويد: «زمان‌هاي شغلي در دنياي گسترش اپليكيشن تا سال 2028 پرورش چشمگير 21 درصدي خواهد داشت كه از معدل پرورش اكثري از مشاغل سريع‌خيس ميباشد.»

معيار درآمد گسترش‌دهندگان نرم افزار تلفن همراه چقدر ميباشد؟
مهمترين عاملي كه در ترازو درآمد نقش داراست سطح مهارت‌ها و حالت شغلي ميباشد. بسط‌دهندگان iOS مي توانند به‌طور معدل انتظار درآمدي نزديك به 113 هزار دلار در سال را داشته باشند، حتا برخي از كمپاني‌ها حقوق و دستمزد‌هايي تا سقف 171 هزار و 500 دلار در سال به‌گسترش‌دهندگان مي دهند.
از طرفي، توسعه و گسترش‌دهندگان اندرويد در حدود 111 هزار دلار و توسعه و گسترش‌‌دهندگان پيش كسوت‌خيس مي‌ توانند تا 162 هزار دلار در سال درآمد داشته باشند. ولي ترازو حقوق و دستمزد دريافتي به كمپاني و مكاني كه در آن عمل ميكنيد بستگي دارااست. به‌طور نمونه، بسط‌دهندگان اندرويد در شهري همانند سانفراسيسكو به‌طور ميانگين 130 هزار دلار در سال درآمد دارا هستند، البته به عبارتي توسعه و گسترش‌دهنده در شهر آتلانتا خيلي ذيل‌خيس از اين پول اخذ مي‌نمايد. در كشور ايران نيز به‌طور ميانيگن يك توسعه و گسترش‌دهنده اندرويد بايستي چيزي نزديك به 5 تا 6 ميليون تومان در ماه درآمد داشته باشد، هرچند بيشتر كمپاني‌ها به عارضه ها گوناگون اينگونه پولي را به اشخاص پرداخت نميكنند. گسترش‌دهندگان iOS نيز با پاره اي اختلاف بيشتر بايستي حقوقي در همين حدود
اخذ نمايند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۴:۱۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

طراحي اپليكيشن و نكاتي درباره آن


پيش از پباده سازي نرم افزار گوشي و تشكيل داد چارچوب ها و زيرساخت ها، خوب طراحي اپليكيشن در مشهد ميباشد پروژه خويش را با ايجاد كرد screen tree (درخت كاغذ) يا اين كه user flows (مسير مخاطب) استارت فرمائيد. اين سيرتكامل از مفاد مي‌توانند تحت عنوان راهنما براي شما فعاليت نمايند و به شما امداد خواهند كرد تا نرم‌افزار خويش را به خير پباده سازي فرماييد. درخت كاغذ هم اندازه وب سايت مپ يا اين كه نقشه وب سايت است. مي‌توانيد به وب سايت Balsamiq مراجعه كرده و با استعمال از خصوصيت هاي وبسايت مپ، يك درخت برگه در آنجا بسازيد و يااينكه خيلي بي آلايش يك مداد و ورقه برداريد و آن را پباده سازي نماييد. ساخت سايت و نرم افزار گوشي در عين حالا شباهتي با همديگر دارا هستند.

مسير استفاده كننده روشي ميباشد براي آناليز ظريف و جز به غير از هريك از فرآيند جانور در نرم‌افزار كه يوزرها مي بايست آن‌ها را كامل شدن نمايند تا به غرض متبوع برسند، و در عين درحال حاضر بايستي به تفكر مسيرهاي ثانويه و جايگزين نيز باشيد. اين مسيرها ممكن ميباشد خطي نباشند. معمولا گروه اي از تصميمات، مسيرها و رينگ ها مي‌باشند كه همه مورد هاي ممكن را به استفاده كننده آرم مي‌دهند. با داشتن اين نقشه ها، به راحتي مي‌توانيد ليستي از چارچوب هاي موردنياز براي پباده سازي تنظيم فرمائيد. ميتوانيد با چارچوب هاي بسيار مبنا اي استارت نمائيد و آنگاه جزئيات و محتوا و بقيه موردها را به آن‌ها بيافزاييد. در زمينه‌ي پباده سازي نرم افزار تلفن همراه مورد نياز ميباشد به يك‌سري از نكات اعتنا داشته باشيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۹:۳۰ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

خودتان برنامه نويسي را يادگرفته و خودتان اپليكيشن طراحي كنيد!


دو‌مين شيوه، تشكيل داد نرم افزار يادگيري نرم‌افزار نويسي ميباشد. در‌صورتي‌كه شما فرد طراحي اپليكيشن در مشهد صبوري ميباشيد و مي خواهيد براي تشكيل داد نرم افزار خويش هزينه‌اي پرداخت فرماييد در حالي كه نمي­خواهيد از مجموعه‌هاي آفريننده نرم افزار به كارگيري نماييد، عالي ميباشد كدنويسي و نرم‌افزار نويسي را بياموزيد. با ياد دادن كدنويسي خير فقط نرم افزار خويش را به گونه اي كه خودتان ميخواهيد و مطابق استانداردهاي خودتان مي­سازيد، بلكه در آينده نيز مي­توانيد با به كارگيري از اين مهارت درآمدزايي فرمائيد. اشكار ميباشد كه تعليم كد نويسي نيز مثل همه علم ها نياز به كلاس و فراگيري داراست. يادگرفتن اين فن هم به طور حضوري ممكن ميباشد هم از روش تارنما‌هاي آموزشي به طور آنلاين قابليت و امكان پذير ميباشد.

 

مزايا :
از حيث مالي به صرفه ميباشد.
علم شما ارتقا يافته و در آينده نيز قابل به كارگيري ميباشد.
در حالتي كه شخصي مي باشيد كه از معضل‌ها لذت مي­بريد، يادگيري كد نويسي به طور كامل مطلوب شما خواهد بود.

معايب :
در صورتي‌كه وقت متعددي نداريد اين طريق به هيچ وجه براي شما مطلوب وجود ندارد همان گونه كه مي­دانيد، هر آموزشي حدودا فرصت متعددي را از ما مي­گيرد.
در حالتي‌كه به كد نويسي عشق نداريد به هيچ عنوان از اين طرز به كار گيري نكنيد چون كه بسيار براي شما مشقت بار و وقت گير خواهد بود.

اپليكيشن نويسي

 

از سرويس ها كمپاني‌‌هاي اپ نويسي به كارگيري نماييد!
پس در صورتي‌كه وضعيت يادگيري كد نويسي را نداريد، مي­توانيد از طريق سوم يعني كمپاني‌هاي اپليكيشن نويسي به كار گيري فرماييد. از آنجايي كه دسته‌هاي توليدكننده نرم افزار به طور ماهر پروژه شمارا پيگيري مي­نمايند شما مي بايست مبلغ متعددي را تحت عنوان حقوق به آنان بدهيد. همينطور ازدياد پروژه‌ها ممكن ميباشد سبب گردد نرم افزار شما به موقع ساخته نشود. البته اين نحوه بسيار مطمئن ميباشد چون كه اشخاص كارشناس فعاليت شما‌را ايفا مي­دهند و شما با به كارگيري از علم آنها مي­توانيد با سرعت بيشتري شغل تشكيل داد نرم افزار خويش را پيش ببريد.

 

مزايا :
از آن جايي كه اشخاص كارشناس اين فعاليت را براي شما جاري ساختن مي­دهند درصد غلط به شدت كاهش ميابد.
مدير پروژه شما با تمركز و به صحت ايفا مي­گردد.

معايب :
اين شيوه از شيوه هاي ديگر مالامال هزينه‌خيس ميباشد، چون يك‌سري نفر روي پروژه شما شغل مي­نمايند.
درين طريق شما بايستي مجال متعددي را صرف رفت و آمد براي پيگيري و بستن تفاهم نامه نماييد و در اثر اين رفت و آمد شما متحمل هزينه هم مي­گرديد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۹:۴۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

نكات ساخت اپليكيشن فروشگاهي براي داشتن يك كسب و كار موفق


داشتن يك فروشگاه آنلاين يا اين كه نرم افزار هيج محدوديت خاصي ندارد. شما براي طراحي اپليكيشن در مشهد ارائه توليد ها خويش مي‌توانيد فارغ از هيچ واسطه اي و از روش يك تارنما فروش مبادرت فرمائيد. صرفا كافي ميباشد كه بدانيد از اين دكان چه ميخواهيد و مي بايست چه مواقعي را براي جذب مشتريان بيشتر در حيث داشته باشيد. دراين مكان نكاتي كه براي تشكيل داد يك نرم افزار فروشگاهي مي بايست گزينه دقت قرار دهيد را شرح ميدهيم. زيرا ساخت‌و‌ساز اين نرم افزار نيز به بسط تجارت شما رونق متعددي خواهد داد.

چرا كسب و شغل هاي كوچك به نرم افزار نياز دارا هستند؟
وقتي يك تجارت را كوچك مي‌دانيم كه تعداد نيروي كار آن از ۵۰ نفر كمتر باشد‌. مانند فروشگاهي كه در يك فضاي كوچك و با پرسنل يه خرده در اكنون شغل ميباشد. اينگونه كسب و كاري براي چشم شدن نياز به تبليغات پهناور تري دارااست. اين در حالي ميباشد كه كسب و شغل هاي والا مانند دكان هاي زنجيره اي بيشتر به تبليغات اهميت ميدهند و به همين عامل مسافت اين كسب و امور بيشتر مي‌شود.

واقعيت اين ميباشد كه كسب و شغل هاي كوچك با رقابت شديدتري رو به رو مي باشند و همين فرمان نياز آنان به تبليغات و به خصوص به كار گيري از طريق هاي نوين در آن را بيشتر مي نمايد. يك مثال از اين تبليغات ايجاد كرد نرم افزار و نرم‌افزار هاي گوشي ميباشد تا با به كار گيري از آن بتوان به نحوي سريع خيس در بازار رقابت وارد شد.

اما ممكن ميباشد صاحبان دكان هاي كوچك تشكيل داد اپليكيشن را هزينه بر بدانند. چنانچه كه هرينه ساخت و ساز نرم افزار به زودي به مغازه گشوده ميگردد و اين قضيه را مي قدرت از تعداد مشترياني كه به واسطه همين اپ تلفن همراه با دكان آشنا گرديده اند متوجه شد.

 

روند ساخت‌و‌ساز نرم افزار فروشگاهي
قدم هاي ايجاد نرم افزار با دقت به سياست ها و نحوه عمل هر كمپاني آفريننده آن متعدد ميباشد. ولي تمامي آن‌ها فرايند مطرح گرديده در اين مكان را در زمان عمل خويش در حيث ميگيرند.

۱- آشنايي غرض
سازندگان نرم افزار در صدر غرض خويش را كه ايجاد كرد يك اپ تلفن همراه براي مغازه ميباشد در حيث ميگيرند. آنان مي بايست داده ها خير و خوبي درخصوص نوع مغازه، جاي قرارگيري آن، توليد ها توليدي يا اين كه قابل عرضه و … بدانند.

تهيه كردن اين داده ها براي ساخت يك پوسته مطلوب نرم افزار بسيار اصلي ميباشد. به علاوه اين كه آيكن اپليكيشن مي بايست تا حد متعددي مفهومي از نوع كار مغازه را برساند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۶:۱۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

جايگاه سازي موفقيت‌­ آميز اپليكيشن


فرض كنيم شما به اپليكيشن استور رفته و مجموعه ‌بندي زيبايي را تعيين مي­فرمائيد. طراحي اپليكيشن در مشهد همانگونه كه احتمالاً تصور مي­نمائيد، مورد ‌هاي بي‌ شماري به شما ارائه گردد. ديده­ پوشي از اين واقعيت بسيار آسوده ميباشد كه اساسي وجود ندارد شما چه تيم‌ بندي ‌ه­ايي را براي نرم افزار خويش تعيين مي ‌فرماييد، دقيقاً همين رخداد براي آن خواهد به زمين خورد.

امروزه، هزاران نرم افزار براي يك مقصود شبيه وجود داراست. به همين برهان ميباشد كه محاسبه رقبايي كه پيش رو داريد، راه و روش خير و خوبي ميباشد براي دست به شغل شدن و وضعيت‌ يابي نرم افزار­ تان براي ارائه عملكردي عالي نسبت به بقيه نرم افزار ‌­ها در تيم ‌بندي ‌ه­ايي كه گزينش مي­‌فرماييد.

براي تحقيق در رابطه نرم افزار ­‌هاي ديگر، اين معيارها را در لحاظ بگيريد: تعداد نصب، تاريخچه كمپاني سازنده، تعداد ستاره‌­ ها، و نظرها يوزرها.

البته … اساتيد به ما گفته ‌اند كه يك چيز را سريع تعيين كنيم و آنگاه تنها از ايتريتور به كار گيري كنيم.

اما. ولي اين شغل تنها به مراد تكرار كردن به نوعي هدر دادن منابع ميباشد. ايتريشن ­‌هاي بهتر، البته وقت­گير، هزينه­‌بر و صادقانه بيان كنم گهگاه نااميدكننده مي باشند.

آناليز رقبا، تعداد ايريتيشن‌­ ها را كاهش داده و به شما امداد مي‌ نمايد كه آن دليل منحصر را، كه شما‌را از ساير مورد ‌­ها مستقل كرده و منجر مي‌ گردد كه به ديده استفاده كننده غرض خويش بياييد، بشناسيد.

«البته چطور كاربر مقصود خويش را بشناسيم؟» خوشحالم كه پرسيديد.

مرحله 3: آشنايي استفاده كننده غرض
فرض نمائيد كه يك فروشنده بستني قيفي مي باشيد، مسلم ميباشد كه هيچ­وقت كنار داراي شهرت­ترين بستني قيفي فروشي شهر فروشگاه نمي­زنيد! نمي‌ توانيد صرفا تصور كنيد كه: «عموم براي بستني قيفي به اينجا مي ‌آيند. ما بستني قيفي مي ‌فروشيم … بدين ترتيب اين بايستي ايده خير و خوبي باشد». خير، اين نحوه فعاليت وجود ندارد.

به شكلي شبيه، نمي­توانيد تنها نرم افزار خودتان را روي نرم‌افزار استور و در يك تيم خاص قرار دهيد و بعد از آن دعا فرمائيد كه تمامي ­‌چيز عالي پيش برود.

براي تشكيل داد يك نرم افزار پيروز، بايستي يك جمعيت مقصود مشخصي را تعريف و تمجيد فرمائيد كه قصد داريد خدمتي در اختيارش قرار دهيد. برخي معيارهاي اثر گذار دراين مورد عبارتند از: سن، جنسيت، وضعيت، سرگرمي‌ ها و غيره.

يكي از ديگر از معيارهايي كه اكثر زمان ها ناديده گرفته مي ‌خواهد شد، مارك گوشي گزينه به كار گيري كاربر مقصود ميباشد. مي­پرسيد چرا اين قضيه اينقدر اصلي ميباشد؟

زيرا تلفن‌ ها (صحيح مانند هر دستگاه ديگري) دارنده خصوصيات و محدوديت ‌هايي مي‌باشند كه شمارا بدون چاره مي‌ نمايند عواملي را در لحاظ بگيريد، مانند وضوح ورقه، اشباع رنگي و ديگر دست اندركاران فني­خيس مانند كوشش مشقت بار ‌افزار، قدمت باتري و اسباب جانبي ما يحتاج (از جمله نرم افزار­هاي وب اشيا).


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۵:۵۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

درآمد برنامه نويسي اندرويد از طريق توليد و توسعه اپليكيشن هاي اندرويدي


ديدني ميباشد بدانيد درآمدزايي از نرم افزار ها موبايلي در سال هاي نخستين بوسيله فروش طراحي اپليكيشن در مشهد بي واسطه نرم افزار به يوزرها (اخذ وجه به ازاي دانلود) شكل مي گرفت كه خوشبختانه اين موقعيت درآمدزايي از اپليكشن ها به جهت نقاط ضعف آن در اكنون از في مابين رفتن ميباشد. نقطه ضعف مهم اين نحوه اين بود كه استفاده كننده پيش از اينكه با نرم افزار فعاليت نمايد و حتي قابليت و امكان هاي آن را لمس نمايد بايستي پول پرداخت مي‌كرد و در شرايطي‌كه نرم افزار، هماني نبود كه استفاده كننده ميخواست مالك نرم افزار با بازخوردهاي خير چندان عالي عليه نرم افزار مواجه ميشد.

اكنون براي درآمدزايي از نرم افزار هاي موبايلي دو طرز اساسي مطرح است:
شيوه اوليه گذاشتن تبليغات در باطن نرم افزار ميباشد كه قادر است بصورت تبليغات بنري در اپ يا اين كه اكران يك فيلم تبليغاتي در حين رفتن به مرحله بعدي از نرم افزار و … باشد. (اشخاص متعددي مايل ميباشند تبليغاتشان را باطن نرم افزار هاي موبايلي با دقت نفوذ تلفن همراه هاي هوشمند در معاش مشتريان اكران بدهند.)
شيوه دوم و ولي رايج خيس پرداخت باطن طرحي مي باشد. در پرداخت داخل طرحي، استفاده كننده اپ را بصورت مجاني اخذ ميكند اما براي دسترسي به قسمت هاي مهم نرم‌افزار يا اين كه اخذ شانس بيشتر براي ادامه شغل با نرم افزار و … بايستي سكه تهيه و تنظيم نمايد يا اين كه به عبارت بديهي خيس پول پرداخت نمايد.

هر دوي اين شيوه ها مي‌تواند درآمد بسيار نيكي را براي صاحبان نرم افزار هاي موبايلي و اپليكيشن نويس هاي اندرويد بدست بياورد.

همانطور كه معلوم ميباشد اين طرق درآمدزايي به شدت متعلق به تعداد يوزرها اين نرم افزار هاست. بدين ترتيب با نظارت تعداد نصب هاي نرم افزار ها تا حد متعددي ميگردد واحد سنجش درآمد برنامه نويس ها را پيش بيني زد. پيرو آمارها و نمونه هاي حقيقي و واقعي را در‌اين راستا آورديم كه مطلقا براي شما هم ديدني خواهد بود. كل اعدادي كه درين ارزيابي آورده گرديده حقيقي وواقعي ميباشند و از وب سايت قانوني كافه بازار، تحت عنوان وسيع ترين ماركت اهل ايران نرم افزار هاي اندرويدي استخراج گرديده‌است.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۵:۱۱ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)