مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن .

مرجع مقالات كاربردي حوزه اپليكيشن

اجازه دسترسي به اطلاعات شخصي در اپليكيشن چگونه بايد مطرح شود؟

اذن دسترسي به داده ها فردي يوزرها يكي‌از مهم ترين بحران‌هايي ميباشد كه طراحان نرم افزار طراحي اپليكيشن در مشهد با آن مواجه مي‌باشند. طراح نرم افزار بايستي بداند كه چه‌طور و كجا اين درخواست اذن دسترسي به داده ها فردي مخاطب را مطرح نمايد. با كلان شدن استعمال از وب و كانال‌هاي اجتماعي محافظت داده ها فردي براي خودداري از سوء استعمال اشخاص و كمپاني‌هاي گوناگون اهميت بالايي پيدا نموده است و اشخاص بدين قضيه حساس گرديده‌اند كه داده ها فردي خويش به راحتي در دست اشخاص نا آشنا در فضاي وب قرار ندهند. ولي نرم افزار‌ها براي آغاز و ادامه‌ي شغل نياز به دسترسي به برخي از داده ها تلفن همراه هوشمند اشخاص دارا هستند و يوزرها بايستي با طراحان نرم افزار همياري نمايند. كساني كه محتاط مي باشند ممكن ميباشد در دسترسي دادن به اپ ها شك وترديد داشته باشند و نتوانند از همه تجهيزات نرم افزار استعمال نمايند. اين اشخاص ممكن ميباشد ابدا وارد مراحل نام نويسي و به كارگيري از نرم افزار نشوند و آن را از موبايل هوشمند خويش حذف نمايند.
اذن دسترسي به داده ها يوزرها
چرا بعضي از يوزرها اذن دسترسي به داده ها فردي خويش را نمي‌دهند؟

مهم‌ترين عارضه ها عدم متكي بودن بعضي از يوزرها به بعضي از نرم افزار‌ها براي دسترسي به داده ها فردي‌شان، محافظت و صيانت از داده ها فردي خويش ميباشد. به اين دليل‌كه آن ها از مخاطب سوالاتي از قبيل اذن دسترسي به جاي استفاده كننده، اذن دسترسي به مخاطبين موبايل هوشمند مخاطب و اذن دسترسي به دوربين موبايل هوشمند ميپرسند كه‌اين سوال ها استفاده كننده را نسبت به استعمال از آن نرم افزار مشكوك مي‌نمايد و از نصب و ادامه‌ي به كارگيري از آن پشيمان مي شوند. يك طراح نرم افزار مي بايست پيش از طرح اين سوال ها در نرم افزار هدف ها خويش از پرسيدن اين سوال هاي را با مخاطب ميان بگذارد و تعامل و رابطه نيكي با آن‌ها برقرار نمايد. اين تعامل و رابطه توليدكننده به استفاده كننده امداد مي‌نمايد كه از هدف ها پشت نرم افزار از طرح اين سوالهاي پي پيروزشود و با جواب دادن به آنان به سمت استعمال از آن ترغيب گردد. نرم افزار‌ها در هر سيستم عاملي پباده سازي شوند براي به كارگيري‌ي مخاطب نياز به اذن دسترسي به داده ها يوزرها دارا‌هستند. اذن دسترسي در اندرويد در نرم افزار‌هاي اندرويدي در اولِ به كار گيري از آن‌ها قرار داده مي‌گردد و اشخاص با دادن اذن‌ي دسترسي به سمت نام نويسي آن نرم افزار و به كارگيري از آن ترغيب ميشوند.
اذن به دسترسي به جاي يوزرها
راهكارهاي جلب پشت گرمي يوزرها براي دادن اذن دسترسي به داده ها

به دنبال نوشته‌ي‌علمي راهكارهايي براي طراحان نرم افزار ارائه ميشود كه با رعايت آنان در پباده سازي نرم افزار خويش ميتوانند اذن دسترسي به داده ها يوزرها را اخذ نمايند.
1- راه‌حل استراتژيك

در‌اين راه حل طراح نرم افزار به استفاده كننده براي استعمال از نرم افزار پيغام ميدهد كه قصد داراست از داده ها سري و فردي‌اش به كارگيري نمايد. اينجا طراح نرم افزار دقيقا به مخاطب ميگويد كه قصد داراست به چه اطلاعاتي از تلفن همراه هوشمند استفاده كننده دسترسي پيدا نمايد. مخاطب مي تواند اين اذن را به نرم افزار بدهد و يا اين كه نه. مزيت اين راه‌حل اين ميباشد كه مخاطب دقيقا مي داند كه نرم افزار قصد دارااست به چه اطلاعاتي دسترسي پيدا نمايد.
2- راه حل هنگامي

اين راه حل اذن دسترسي به داده ها يوزرها گزينه اعتنا بعضا از طراحان نرم افزار قرار گرفته ميباشد. درين راه حل به استفاده كننده اذن دسترسي تا فرصت مشخصي به نرم افزار مي دهند البته بعداز مدتي براي ادامه شغل و به كارگيري از نرم افزار از مخاطب مي خواهد كه به داده ها سري دسترسي پيدا نمايد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۵:۰۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

اپليكيشن چه كاربردهايي دارد؟

4. شرايط جغرافيايي و نقشه هاي گوگل: از خصوصيت هاي طراحي اپليكيشن در مشهد رايج مصرف شده، جي پي اس (GPS) است كه توسط آن، ميتوانيد وضعيت مكاني خويش را به بقيه يوزرها گزارش دهيد. GPS ها معمولا در نرم افزار هاي درخواست آژانس، و يا اين كه نرم افزار پيشنهاد آنلاين خوراك قرار مي‌گيرند. با به كارگيري از اين طريق، ما نقشه گوگل را براي نرم افزار كابران ايفا كرديم، تا بتوانند شرايط يكديگر را رديابي كرده و فرمان سرويس ها رساني را سرعت بخشند.

 

5. پيام رساني: اين قابليت و امكان، تماس و رابطه يوزرها را با يكديگر قابليت پذير مي سازد. اين قابليت و امكان، قابل انجام براي نرم افزار هاي هجرت و توريسم ميباشد، و يوزرها ميتوانند نرم افزار مهاجرت خويش را با يكديگر به اشتراك بگذارند و از روش پيام با يكديگر رابطه برقرار كنند.

 

6. كشف و شناسايي رخ: اين يك كدام از تكنولوژي هاي آينده ميباشد. براي استارت، مي شود به سيستم رئيس حضور و غياب در نرم افزار ها و شناسايي رخ اشاره نمود.

 

7. پخش زنده: اين ماژول در نرم افزار هاي تلفن هاي هم پا قادر است مدير و مشاهده پخش زنده را سامان دهي كند.

 

8. رابط كاربري گرافيكي: رابط كاربري ريلكس و بي آلايش، خصوصيت مهم براي هر نرم افزار موبايلي چيره ميباشد. دستيابي بدين اصلي سخت ميباشد، ولي كليد محافظت مشتريان شما است. با اعتنا به‌اين خصوصيت، مشتريان مي‌توانند شغل هايشان را با سهولت اعمال دهند.

 

9. پشتيباني و به روزرساني: براي ساخت اپ هاي تأثيرگذار در دراز بازه، مشتريان به پشتيباني مؤثر و مداوم نياز دارا هستند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۳:۰۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

معرفي 5 ابزار كاربردي و ضروري مورد نياز هر مدير سئو سايت

ابزار جستجو در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت chicrank.com مراجعه نماييد.

منبع:شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۸:۳۸ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

همه چيز در مورد توليد و طراحي اپليكيشن

قدم 3: برنامه خويش را پباده سازي فرماييد

پباده سازي اپليكيشن‌تان نيز از عواملي مهمي ميباشد طراحي اپليكيشن در مشهد كه در توفيق اپليكيشن در بازار نقش دارااست. يك توسعه و گسترش دهنده نرم‌افزار مي بايست بر روي پباده سازي واسط كاربري و امكان‌هاي يك‌سري-لمسي براي دستگاه‌هاي لمسي تمركز نمايد و استانداردهاي پباده سازي پلتفرم را نيز در حيث بگيرد. امروزه تاكيد بر روي پباده سازي واسط كاربري ست به اين دليل‌كه نقشي حياتي را در توفيق نرم‌افزار بازي مي‌نمايد. پباده سازي نرم‌افزار روز آپديت دوست داستني‌خيس مي گردد زيرا تاثيري آني بر ذهن مخاطب مي گذارد و در عين درحال حاضر قابليت و امكان به كارگيري از نرم افزار را نيز ضمانت مي‌نمايد.
قدم 4: خط مش خويش را براي بسط برنامه شناسايي نمائيد – ساكن (native)، اينترنت و يا اين كه هيبريد

گزينش راه و روش صحيح براي توسعه و گسترش نرم افزار بسيار اساسي ميباشد. به صورت ايده‌آل، رويه بسط برنامه مي بايست مطابق با محدوديت‌هاي مجال و ميزان دارايي مشتري باشد.
- نرم افزار ساكن (Native)
اپليكيشن‌هاي ساكن شايسته ترين تجربه كاربري را به ارمغان مياورند البته بسط آنان مستلزم فرصت و مهارت بسيار متعددي ميباشد. اين‌ نرم‌افزار‌ها بطور بنيادين ويژه‌ي يك پلتفرم ميباشند و نياز به مهارت كارشناسي و علم دارا هستند. بسط نرم افزار‌هاي ساكن هم هزينه‌بر و هم وقتگير ميباشد و شايسته ترين تجربه كاربري را في مابين كليه رويكردهاي ممكن، در ادامه دارااست.
- اينترنت نرم افزار:
بسط نرم‌افزار‌هاي اينترنت سريع و ارزان ميباشد و مي توانند در يك‌سري پلتفرم انجام شوند. اين نرم‌افزار‌ها با به كار گيري از كد HTML5، CSS و JavaScript بسط پيدا مي‌نمايند. اين نرم افزار‌هاي اينترنت از نرم افزار‌هاي ساكن اقتدار كمتري دارا‌هستند.
- نرم افزار هيبريد:
رويه هيبريد جديدترين رويكردي ميباشد كه براي گسترش هر نوع نرم‌افزار به شغل مي‌رود. اين روش كانتينرهاي مستقر پيش ساخته را با كدينگ اينترنت در درحال حاضر تكان ادغام مي‌نمايد تا به شايسته ترين خصوصيت‌هاي هر دو جهان دست پيدا نمايد. در‌اين راه و روش، توسعه و گسترش‌دهنده كد اينترنت را با لهجه ساكن بلندمرتبه‌ مي‌نمايد تا قابليت و امكان‌هاي منحصربفردي ساخته و به APIهاي ساكن كه از روش JavaScript در دسترس نيستند، دست پيدا نمايد. اين طريق در اولِ شغل ميباشد و قابليت پيشرفت بيشتري دارااست.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۳:۰۴ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

بهترين ابزارها براي طراحي اپلكيشن


۴- Slicy
اين يك ابزار ارزشمند، كه قادر است طراحي اپليكيشن در مشهد مراحل برش را تسريع نمايد. اين نرم افزار در قضيه جابجايي طرح ها از Photoshop PSD به GIF ، JPG ، PNG و بقيه پوسته هاي تصويري حرفه اي است.

اينگونه خصوصيت اي به طراحاني كه از Photoshop به كارگيري مي نمايند، امداد مي نمايد و در توليد پروسه شغل هاي iOS نقش ويژه اي دارا هستند.

با كشيدن و ول كردن فولدر فتوشاپ روي پنجره Slisy كه يكبار با فايلهاي جابجايي داده گرديده به طور اتومات فعال‌ساز‌ي خواهد شد، طرح ها به طور بصري فارغ از دردسر منتقل ميشوند.

تنها مشخص و معلوم فرماييد كدام لايه ها يا اين كه احتمالاً گروههايي از لايه ها كه براي جابجايي قرار مي دهيد، تا در كمترين فرصت ممكن صورت پذيرد.

 

۵- Skala Preview

اسكالا
اين يك ابزار فوق العاده ميباشد كه پيش اكران تصوير را در هر دو دستگاه Android و iOS با اندازه و رنگي ظريف را ارائه ميدهد.

طراحان همينطور ميتوانند نگاهي به پيش اكران طرح هنگام دستكاري داشته باشند.

با تهيه يك اتصال از راه و روش بدور، هر بروزرساني بلافاصلهً ايفا و مشاهده ميشود.

دسترسي به پيش اكران هاي فرصت حقيقي و واقعي تحت عنوان پلي در ميان مثال هاي اول و فولدر ها شغل مي نمايد.

Skala Preview تخصص در ارگونومي، كنتراست، اندازه متن، فونت ها و تست رنگ ها دارااست.

 

۶- PlaceIt

PlaceIt
اين يك ابزار بي آلايش كه به طراحان امداد مي نمايد تا با كشيدن و آزادكردن طرح در يك‌سري ثانيه تصاوير حقيقي وواقعي از نرم افزار هاي Android ، iOS ، ويندوز را تهيه و تنظيم نمايند.

درصورتي كه مي‌خواهيد مثال شغل هاي كاري خويش را به روشي هنرمندانه، قشنگ و ديدني اجرا دهيد، PlaceIt به طبعً قيمت آزمون كردن دارااست.

با ساخت طرح هاي قشنگ ، دور و بر هاي واقع‌بينانه را به معاش ارائه دهيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۶:۰۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

سرويس هاي ارتقا رتبه وب سايت مجموعه شيك رنك

شما را به ديدن محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


سفارش رپورتاژ آگهي

خريد رپورتاژ آگهي جهت لينك سازي بدون ريسك و معرفي محصولات و خدمات سايت در قالب يك متن حداقل 1200 كلمه اي جذاب را منتشر و منعكس مي كنند. حال حاضر با توجه به ريسك بالاي خريد بك لينك و احتمال جريمه شدن توسط گوگل يكي از بهترين گزينه هاي ديگر جهت ارتقا جايگاه كلمات وب سايت ها و ايجاد لينك دائمي خريد رپورتاژ آگهي مي باشد.​قرار دادن لينك سايت در متن رپورتاژ باعث ارسال سيگنال مثبت از لينك سازي طبيعي به گوگل خواهد شد.

رپورتاژهاي كاملا امن طبيعي بوده بصورت Dofollow ●بازديد بالاي رپورتاژهاي PBN ●پيج رنك و قدرت AUTHORITY بسيار بالاي رپورتاژهاي PSN

خريد رپورتاژ آگهي شيك رنك


خريد سامانه پيام كوتاه

پنل هاي پيامك (IPpanel) در سايت شيك رنك خريد پنل پيامكي با كمترين تعرفه ارسال در بين تمامي پنل هاي پيامك در كشور با امكانات كامل با قابليت هاي نامحدود و تحويل اتوماتيك و آني پنل بلافاصله پس از پرداخت ( براي مشاهده قابليت هاي سامانه پيام كوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام كاربري و كلمه عبور demo نسخه آزمايشي پنل را مشاهده نماييد. )

●ارسال: تكي - انبوه - تدريجي - منطقه اي كشوري - مشاغل بر اساس استان - بر اساس كد پستي - محله اي - كلمات كليدي - بر اساس رده سني و جنسيت - همراه اول با تقسيمات كشوري - دكل هاي bts - و ارسال از روي نقشه ●قابليت پاسخگويي خودكار - مسابقه پيامكي - نظرسنجي و قرعه كشي - منشي عضويت - اخطاريه و تبريكات - پيامك يادآوري اقساط ●ارائه رايگان كاملترين وبسرويس و افزونه هاي پيامكي با راهنماي نصب بر روي سايت ●ارسال پيامك به ليست كامل مشاغل و اصناف كل كشور بصورت رايگان در پنل

خريد پنل پيامكي شيك رنك

لطفا از ادامه اين مطلب حتما ديدن كنيد

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com


برچسب: ارتقا رنك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۵:۴۶ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

همه چيز در مورد طراحي اپلكيشن


اسم بسته (Package name)
اسم بسته مثل اثر انگشت ما بشر ها براي آحاد نرم افزار هاي طراحي اپليكيشن در مشهد اندرويد گوناگون ميباشد و هر اپليكيشني نام بسته خاص خويش را داراست، اصولا نام بسته به عبارتي چيزي ميباشد كه قابل انعطاف افزارهاي ديگري مثل گوگل پلي يا اين كه كافه بازار از آن براي تعيين و نشانه دادن اپ شما به ديگرافراد استعمال مي‌نمايند.
اين نام بوسيله خويش گروه نرم افزار نويس گزينش گرديده و اكثر اوقات تركيبي از سه نام مي باشد.

اينترنت خدمت يا اين كه API
اينترنت خدمت يا اين كه Application Programming Interface يك مرز مشترك في مابين دو خدمت و سيستم منقطع از هم است. API اصولا كدي ميباشد كه به وسيله برنامه نويس ها درج شده و به ديگر نرم افزار ها اين اذن را ميدهد تا بتوانند به آن متصل گرديده و با آن تعامل نمايند.
براي اينكه مقداري اين معني براي شما ملموس خيس گردد آن را با يك نمونه پيگيري ميكنم. بر فرض نمونه اپليكيشني با يك API معلوم اپليكيشن نويسي ميگردد اين بدان مفهوم ميباشد كه‌اين نرم افزار در تلفن همراه اندرويد با يك نسخه خاص تنها اعمال مي شود. به لهجه بي آلايش ورژني كه ما در لهجه عام از آن براي اندرويد خاطر ميكنيم به عنوان مثال اندرويد ۱۰ در لهجه نرم‌افزار نويسي به صورت API ذكر مي شود.
نكته: API در اندرويد متعلق به SDK ميباشد.

 

مفاهيم MinSdkVersion و TargetSdkVersion
نرم افزار نويس بايستي يك دستكم API را در نرم افزار خويش و در مانيفست تهيه نمايد تا نرم‌افزار در API هاي زير خيس يا اين كه به عبارتي ورژن هاي زير خيس اندرويد قابل انجام نباشد، اين مورد به عبارتي MinsdkVersion است.
از طرفي نرم افزار ها گرچه ممكن ميباشد در ورژن هاي فراتر و يا اين كه زير خيس اندرويد فعاليت نمايند ولي اين نكته داراي اهميت ميباشد كه هر اپليكيشني حتما براي يك ورژن خاص پباده سازي گرديده‌است، اين ورژن خاص به عبارتي Targetsdkversion ميباشد.
نكته: برنامه نويس ها هر دو اين تغييرات را ميتوانند از روش مانيفست تهيه و تنظيم نمايند.

 

Activity
اكتيويتي اصولا به هريك از صفحه هاي نرم افزار اندرويدي اطلاق ميگردد، اين صفحه هاي در نرم‌افزار يا اين كه به عبارتي نرم افزار اندرويدي كنار هم قرار گرفته و از روش دكمه هاي متعدد به هم منتقل ميشود. مثل يك بازي كه قسمت پيكربندي، اكانت كاربري، ورود به بازي و … داراست. يك activity از دو قسمت منقطع درست شده ميباشد:

۱) Class
۲) Xml

كدهاي مندرج به گويش نرم افزار نويسي جاوا كه پشت پرده و موتور شغل يك نرم‌افزار ميباشند در class قرارگرفته وآن قسمت از نرم افزار كه ما در هم اكنون مشاهده و به كارگيري از آن هستيم در xml قراردارد.
اصولا يك كارشناس اندرويد، كدهاي مريوطه را در جاوا يا اين كه به عبارتي class قرار داده و ظواهر اپ، قرارگيري المان هاي متعدد، رنگ و … را در قسمت xml ذخيره مي‌نمايد.

 

Emulator
Emulator يا اين كه مشابه ساز يك كدام از پر كاربرد ترين مناطق در پباده سازي نرم افزار اندرويد هست و براي توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار يك نياز مهم ميباشد. همان گونه كه در‌اين نوشته‌علمي پهنا كردم برنامه نويس ها نرم افزار هنگام پباده سازي بارها و بارها از اپليكيشن خويش خروجي مي گيرند تا ببينند تلاش نرم افزار به چه شكل مي باشد.
براي اين اساسي دو رويه مهم وجود داراست؛ آزمايش كردن نرم افزار روي يك دستگاه حقيقي!، به كار گيري از مشابه ساز

در حالتي‌كه اعتنا داشته باشيد حدودا تك تك طراحان نرم افزار دو مانيتور پيش روي خويش دارا‌هستند و يك مانيتور را به طور كامل به نصيب emulator تخصيص داده اند.
نكته: از شايسته ترين نرم افزار هاي مشابه ساز كه سرعت مناسبي داشته و به ما دستگاه هاي مختلفي براي آزمايش نرم افزار را ارائه ميدهد مي‌اقتدار به genymotion اشاره نمود.
اندرويد استوديو نيز اين خصوصيت را در پكيج خويش داراست ولي سرعت و اقتدار genymotion بسيار بيشتر از مشابه ساز گوگل است.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۷:۴۹ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

سئو خارجي چيست و به چه چيزهايي ربط دارد؟

offpage، به اقدامات صورت گرفته در بيرون از سايت فردي شما براي طراحي اپليكيشن در مشهد تأثيرگذاري بر مرتبه بندي شما در صفحه هاي حاصل موتور كاوش (SERPs) اطلاق ميشود.
سئو براي دست اندركاران درجه بندي بيرون از وب سايت دربرگيرنده بهبود موتور كاوش و ادراك مخاطب از محبوبيت وب سايت، رابطه، خود‌با‌وري و قدرت وب سايت است. اين فعاليت به وسيله بقيه مكانهاي داراي اعتبار در وب (صفحه ها، سايتها، اشخاص و غيره) كه به وبسايت شما لينك دارا‌هستند يا اين كه تبليغ ميشوند، اجرا ميشود و به صورت مؤثر "كيفيت" مطالب خويش را مي‌بخشد.

چرا بهينه سازي سئوي آف پيج اهميت داراست؟
در حالي كه الگوريتم هاي كاوش و عامل ها جايگاه بندي به صورت مداوم در هم اكنون تغيير تحول ميباشند، اجماع همگاني در جامعه seo اين ميباشد كه رابطه، امكان اعتقاد و باور و قدرت كه براي جستجوگرهاي مطلوب در بيرون از برگه قابليت و امكان يك وبسايت را آماده مي نمايد، گشوده هم نقش مهمي در بضاعت و توان سكو بندي يك برگه انجام مي نمايد.

offpage حائز اهميت ميباشد:
در حالي كه ما الگوريتم بي نقص گوگل را براي مرتبه بندي محتوا نمي دانيم ، داده هاي نتايج از مطالعه كارداران سكو بندي موتور كاوش گر آرم مي‌دهد كه عامل ها مربوط به seo بيرون از وبسايت احتمالاً بيشتراز 50٪ از وزن استدلال جايگاه بندي را دارا‌هستند.


در واقع هر چيزي كه به خارج از تارنما ربط داراست و منجر تبليغ وبسايت از خارج براي جذب استفاده كننده ميگردد را سئو آف پيج مي گويند. از چه روش هايي مي‌شود وبسايت را در خارج تبليغ كرد؟
با استعمال از بك پيوند ها!

يعني اينكه وبسايت هاي ديگر لينكي به وبسايت شما بدهند و استفاده كننده را از تارنما خودشان به وب سايت شما ارشادوراهنمايي نمايند. كه گوگل از اين شغل خوشش مي‌آيد و سكو خير براي اين گزينه در لحاظ گرفته ميباشد. بالاخره اينكار ياري متعددي كه به مخاطب ميكند و حتي به خويش گوگل هم بسيار امداد ميكند كه در موضوعي وب سايت ها را سريع خيس شناسايي نمايد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۰:۰۳ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

پايتون يا پي اچ پي زبان برنامه‌نويسي پايتون بهتر است يا پي‌ اچ‌ پي؟

نرم افزار‌نويسي كامپيوتر و اينترنت يكي پرطرفدارترين و پردرآمدترين مشاغل در طراحي اپليكيشن در مشهد جهان و همينطور جمهوري اسلامي ايران محسوب ميشود.

محبوبيت اين علم به قدري زياد ميباشد كه حتي فارغ‌التحصيلان بقيه فن‌هاي دانشگاهي نيز عشق‌مند به يادگيري آن گرديده‌اند و وب سايت‌هاي آموزشي بخش اعظمي در حوزه يادگرفتن اپ‌نويسي كار مي‌نمايند.

البته او‌لين سوالي كه ذهن عشق‌مندان به يادگيري نرم افزار‌نويسي را سرگرم مي‌نمايد، اين ميباشد كه كدام لهجه نرم افزار‌نويسي را خاطر بگيرم و يادگيري را چه‌گونه و از كجا استارت كنم.

 

به دنبال قصد داريم به معرفي يك كدام از گويش‌هاي نرم افزار‌نويسي بسيار دوستداشتني يعني "پايتون" بپردازيم و آن را با پي‌ اچ‌ پي مقايسه كنيم. در صورتي قصد داريد يادگيري يك كدام از اين لهجه‌ها را شروع فرمائيد، اين مقاله را مطالعه نمائيد.


لهجه اپليكيشن‌نويسي پايتون

احتمالاً در صورتي عبارت اپ‌نويسي را در گوگل كاوش كرده باشيد، عبارت "پايتون" را نيز به وفور در حاصل كاوش مشاهده كرده‌ايد.

اين لهجه نرم‌افزار‌نويسي محبوبيت جهاني دارااست و شايد آساني اين لهجه، سر اينگونه محبوبيت پهناور‌اي باشد. از اين رو مورد بسيار نيكي براي اشخاص جديد‌عمل به حساب مي آيد.

لهجه اپليكيشن‌نويسي پايتون (به انگليسي Python) براي او‌لين توشه در آخرها ده سال هشتاد ميلادي و بوسيله شخصي به اسم خودو فام روسوم در سرزمين هلند چشم به جهان گشود. اين لهجه تحت عنوان جايگزيني براي لهجه نرم افزار‌نويسي ABC معرفي شد و ورژن 0.9.0 آن در سال 1991 منتشر شويد و ورژن 1.0 آن نيز در ژانويه سال 1994 رونمايي شد.

اين لهجه نيز مانند بقيه لهجه‌هاي اپ‌نويسي به صورت دائمي در درحال حاضر بروزرساني و بهبود ميباشد و هرچند وقت يك توشه ورژن جديدي از آن منتشر مي گردد. ورژن 3.9 نهايي ورژن منتشر گرديده از اين لهجه ميباشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۳:۲۲ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)

رازهاي راه اندازي استارت آپ موفق – قسمت دوم

در مقاله گذشته (رازهاي راه‌اندازي آغاز آپ غالب تا وصال به توفيق!)تعاريف طراحي اپليكيشن در مشهد شروع‌آپ و كلمه ها رايجي كه در تعاريف شروع‌آپ عموما به عمل ميروند ارائه كرديم. همينطور به دو گزينه از نكاتي اشاره كرديم كه بايستي براي داشتن شروع‌آپي غالب آن ها را در راستاي شغل خويش قرار بدهيم و ذكر كرديم كه مي بايست شايسته ترين بودن در بعضي فيلدهاي اساسي‌خيس را مد حيث و همت قرار بدهيم و لزومي ندارد كه در تمامي‌ي فيلدها و ناحيه‌ها شايسته ترين باشيم. اين كه بخواهيم عملكرد بكنيم كه شروع‌آپ و شركت ما در كليه‌ي بعدها شايسته ترين باشد كاري بسيار مشقت بار و شايد در فعاليت نشدني باشد. پس عالي ميباشد نواحي اضافه را كنار بگذاريم و بر روي تعداد كمتري از فيلدها تمركز داشته باشيم تا در آن ها شايسته ترين باشيم. همينطور تحت عنوان نكته‌ي دوم بيان كرديم كه در چنگ داشتن تالنت‌ها و اشخاص با استعداد بسيار بهتر و ياري‌كننده ميباشد، امام مي بايست اعتنا داشته باشيم كه‌اين تالنت‌ها و اشخاص با استعداد به فلسفه‌ي شركت و شروع‌آپ داراي مسئوليت باشند و با آن سازگار باشند و نيز ارتباط‌ي خير با بقيه اعضاي گروه، رئيس و مشتريان اكوسيستم داشته باشند.

در‌اين مقاله سه آيتم ديگر از نكاتي را كه در داشتن شروع‌آپي توفيق آميز به شما ياري مي‌نمايند مطرح خوا‌هيم كرد. درپي با ما همدم باشيد.
۳- مشترياني كه مهيا مي باشند و منابع مالي كافي در مشت دارا‌هستند، جذب نمائيد.

يكي‌از رازهاي فعال سازي شروع آپ پيروز،شركت ها هستند كه در در بيشتر مفاد، بازتابي از مشتريان خويش ميباشند. حتي در شرايطي‌كه اين يك اغراق‌نمايي باشد، البته واقعا صراحت دارد. شايسته ترين نكته براي هر كمپاني بچه، چه يك شروع‌آپ باشد و چه نباشد، پشت گرمي به بالاترين تعداد ممكن از مشترياني ميباشد كه در واحد سنجش شايسته ترين موقعيت ممكن از منابع مالي، شايسته ترين آمادگي قابل قبولي داشته باشند. مشترياني كه از محصولاتي با هزينه‌ي معدود را براي خريد تعيين مي‌نمايند، در غايتِ عمل براي كسب نمره‌ي مثبت شركت خيلي حرفي براي اعلام كردن نخواهند داشت يك متاع يا اين كه خدمت ارزان، براي خريدار حس عدم اعتقاد، محصولي معدود كيفيت و عدم منحصر بودن آن را توليد مي‌نمايد.

كمپاني‌هاي تجاري كوچك بايستي دارنده اعضاي فراگيري‌چشم و دارنده ارتباطات و استعداد كافي در مجموعه باشند كه بتوانند مشتريان پر ارزش‌تري جذب نمايند. يعني آن تيم از مشترياني كه محصول ها منحصر به فرد يا اين كه خدماتي را كه سطح بالاتري از ابتكار و تفاوت‌ها را در خويش دارا هستند، تقاضا مي‌نمايند، و همينطور مشترياني كه در قبال اخذ محصول ها قيمت حقيقي و واقعي آنها را پرداخت مي‌نمايند. خوب ميباشد كه اشخاصي كه فاقد اين خصوصيت‌ها در ويژگي ها خويش ميباشند را در زمره‌ي مشتريان خويش قرار ندهيد.
۴.فلسفه‌ي LEAN را به توليد ها خويش اجرا نمائيد.

براي رازهاي فعال‌ساز‌ي آغاز آپ چيره مدام مي بايست بر روي دو مقصود تمركز داشته باشيم: ارائه‌ي مطرح ترين بها ممكن به مشتريان خويش و اجرا اين شغل با دست كم منابع مايحتاج.

براي شما خوب خواهد بود كه با مشتريان خويش به‌اين توافق برسيد كه كالا ميانرده‌اي را فارغ از هيچ‌سيرتكامل‌ وعده‌ي بيشتر و در هزينه‌اي كمتر به آنان ارائه نماييد؛ حتي در‌صورتي‌كه مشتريان اقتدار پرداخت هزينه‌ي بيشتري براي محصولي سطح فراتر، با قيمتي فراتر را داشته باشد. به همين ترتيب، دسته وابسته به يك كمپاني كوچك ميتواند همت‌هاي خويش را بر روي موادسازنده كليدي توليد ها خويش متمركز كرده و از ساخت و ساز بيش تر از حد يا اين كه توليد ها سرشار از ضايعات پرهيز نمايد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۰:۳۷ توسط:علي پور موضوع: نظرات (0)