مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن .

مرجع مقالات کاربردی حوزه اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن موبایل را از کجا شروع کنیم

اهمیت پباده سازی اپ تلفن همراه + کاربرد آن در کسب و عمل

امروزه کمتر کسی را میبینید که از تلفن هوشمند به کارگیری نکند. نسبتاً در خیابان، مترو، دورهمی و هر کشور دیگری طولانی تر کسانی که میبینید تلفن همراه در اختیار دارا هستند. بعضا از این اشخاص توان به کار گیری از کامپیوتر را ندارند. ولی عمل کردن با تلفن همراه برایشان بسیار شل میباشد. عمل در شبکه های مردمی، جست و جو در گوگل و عمل های روزمره ی دیگر از مواقعی میباشد که با استعمال از تلفن همراه انجام میدهند. دسترسی به وب نیز در سالهای اخیر آسوده خیس گردیده که همین زمینه سبب ساز شده‌است که اشخاص عمل بیشتری در آن داشته باشند. به همین طراحی اپلیکیشن در مشهد   خیال میباشد که صاحبان کسب و عمل، چه اشخاصی که از پیش در دنیای کسب و عمل آنلاین کار داشته اند و چه کسانی که کسب و کاری سنتی داشته اند و اینک از نوپایان فضای مجازی می‌باشند، قصد به پباده سازی اپ گوشی گرفته اند. اپ گوشی منجر می گردد مشتریان شل خیس سرویس ها را اخذ نمایند. همینطور رابطه با مشتری سهل و آسان می گردد.

در‌پی گرین اینترنت اهمیت پباده سازی اپ تلفن همراه، عملکرد آن و تفاوت اهمیت نرم افزار با تارنما و همینطور مخارج پباده سازی را برایتان شرح می‌دهد.

چرا یک سایت به تنهایی نیاز های یک کسب و فعالیت را آماده نمی نماید؟

داشتن یک وبسایت عالی منجر می گردد دسترسی به سرویس ها و محصول ها یک کسب و فعالیت قابلیت و امکان پذیر باشد. البته انگیزه کسب فعالیت ها از ورود به فضای مجازی صرفا در دسترس بودن وجود ندارد. پباده سازی اپ گوشی رویه های رابطه با مشتری را ارتقا می‌دهد و تجهیزات بسیار گسترده تری را نسبت به وبسایت در دست مشتری می‌گذارد. تجربه ی مشتری در به کار گیری از سرویس ها شما در نرم افزار ،متعدد خیس از سایت میباشد. یوزرها تلفن همراه انتظاراتی از شما دارا‌هستند که شما می‌توانید با دقت به استعمال های پیاپی آن‌ها در قبل از سایر نرم افزار ها و عادت به فضای نرم افزار این انتظار ها را با پباده سازی اپ گوشی برآورده فرمایید.

در صورتی پژوهش ها اخیر را مطالعه کرده باشید، متوجه میشوید که تعداد یوزرها تلفن هوشمند که خریدشان را از روش نرم افزار به تثبیت میرسانند نسبت به تعداد کاربرانی که‌این فعالیت را از روش تارنما انجام میدهند بسیار بیش تر میباشد. همینطور طبق پژوهش ها دیگری که در سالیان اخیر انجام یافته میباشد بیشترین تعامل یوزرها تلفن هوشمند از روش فعالیت با نرم افزار ها و عمل در شبکه‌های‌اجتماعی چهره می‌گیرد. یعنی نسبتاً 80 درصد از تعامل یوزرها با گوشی ها در بستر نرم افزار انجام می‌گردد.

گونه های پباده سازی اپ تلفن همراه با هدف ها متفاوت

از راهکار های تبلیغات برای کسب و فعالیت ها می شود به پباده سازی اپ گوشی اشاره نمود. اپلیکیشنی که با انگیزه جذب و بعد از آن دارای مسئولیت سازی مشتری پباده سازی شود بسیار کاربردی میباشد. شما می‌توانید از نرم افزار تحت عنوان یک طرز عالی برای جذب مشتری از راه و روش سرگرمی با انگیزه بازاریابی به کارگیری نمایید. نوعی از کمپین ها که به مراد معرفی تولیدات و سرویس ها به مشتری ایجاده گردیده اند،اخیرا شاهد ارتقا مخاطبان و بسط مشارکتشان در‌این مدل از نرم افزار ها هستیم. ادله آن فضای معمولی و بدور از پیچیدگی نرم افزار میباشد. پس به خاطر داشته باشید که‌این گزینه برای کمپین بازاریابی آنلاین بسیار مطلوب میباشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۱:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تلفن های هوشمند راه و روش کسب در آمد

 تلفن های هوشمند روش کسب در آمد و ارتباط با مشتریان و یوزرها را مجموعاَ تغییر داده اند . امروزه در شرکتهای گسترش نرم افزار گوشی، تعداد متعددی نرم افزار تلفن همراه با هدف امنیت داده ها گوشی ها ، طراحی نرم افزار درخواست تاکسی ، نرم افزار فروشگاه اینترنتی و بخش اعظمی مورد ها دیگر طراحی میگردد که تلفن های هوشمند را به یک دستیار همه کاره تبدیل کرده می باشد . مشتریان معمولا در خواست دارا هستند تا بتوانند خدمات نو و نوینی را از نرم افزار های تلفن همراه اخذ نمایند . همین امر منجر شده تا گسترش نرم افزار موبایل با بحران جدیدی رو به رو شود .

کسب و فعالیت ها برای بقا در صنعت و  طراحی اپلیکیشن در مشهد  حوزه فعالیت خود، بایستی به طور منظم نیاز های مشتریان را شناسایی کنند و نحوه ارائه خدمات خود را آپ تو دیت نمایند . امروزه توسه نرم افزار موبایل اختصاصی به یک زمینه داغ در کسب و امور تبدیل شده می باشد . با دقت بر تنوع کسب و امور توسعه و گسترش نرم افزار تلفن همراه منحصر به فرد به طور کامل بستگی به حوزه عمل و گونه خدمات و محصولی که یک کسب و کار به مشتری ارائه میدهد داراست .در حین مسیر گسترش نرم افزار تلفن همراه مخصوص برای این که کاربران بتوانند به خوبی با آن ها ارتباط برقرار نمایند، نیاز می باشد که نیاز های یوزرها به صدق تحلیل شود . در‌حالتی که که کسب و کار شما یک کسب و فعالیت سنتی هست و برای هوشمند سازی آن ایده ای دارید، نوشته‌ی علمی فرایند تبدیل ایده به اپ تلفن همراه می‌تواند در‌این مسیر، راهنمای نخستین شما باشد .
مزایای توسعه و گسترش نرم افزار گوشی منحصر به فرد افزایش نرم افزار های موبایل در هر حوزه ای سبب ساز شده هست تا کاربران با تکنولوژی که هر روز در درحال حاضر ترقی است رابطه نزدیک تری پیدا کنند و چکیده از معاش روزمره آنان شود . از آن جایی که نرم افزار های گوشی در حوزه های متعدد و با اهداف مختلفی مانند : نرم افزار های حوزه سرگرمی ، پیام های شخصی و شبکه های اجتماعی ، بازاریابی ، ارسال پیام متنی و چت های گروهی ، نرم افزار های فروشگاهی ، ثبت در خواست ، رای گیری و غیره منجر شده کاربران موبایل تلفن های هوشمند فعلا دیگر نسبتاً در هر دوره و هر مکانی بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خودشان دسترسی داشته باشند .
بهبود کارآیی کسب و عمل هوشمند سازی کسب و عمل های مزایای بسیاری دارا‌هستند که او‌لین و نسبتاً کلیدی ترین آن ها بهبود و افزایش سود وری یک کسب و عمل می‌باشد . نرم افزار های صنعتی در اطراف های صنعتی به امداد صاحبان کسب و امور می‌آیند تا بتوانند رئیس روند های کاری را در دست بگیرند . همینطور یکی مواردی که بسیار برای مدیران کسب و فعالیت ها میتواند موءثر باشد ارائه گزارشات می‌باشد .
تهیه و تنظیم گزارش به طور سنتی و دستی به روزگار متعددی احتیاج داراست و به جهت خطاهای انسانی که در زمان جمع آوری گزارش ممکن میباشد رخ دهد، درصد صدق گزارش را کاهش می‌دهد . البته اخذ گزارشات از نحوه نرم افزار ها تنها با زدن یک‌سری دکمه ممکن می‌باشد و با حذف خطای انسانی ، گزارش دریافتی به طور بی نقص درست می‌باشد .
رابطه با مشتری را بهبود می‌بخشد رئیس رابطه با مشتری یکی از مباحث داغ در حوزه تجارت میباشد . با بسط نرم افزار تلفن همراه ، جذب مشتریان برای خدمت و کالا شما معمولی می گردد . طراحی نرم افزار های اختصاصی به شما اجازه میدهد به روز رسانی های اصلاح شده مربوط به مشتری های مو جود خود را در زمان حقیقی و واقعی ارسال فرمایید . علاوه بر این، شما می‌توانید گزینش فرمائید که به چه اطلاعاتی از مشتری خود احتیاج دارید، دسترسی به جزئیات و اخلاق و رفتار و خلق و خوی مشتری و واکنش آن به روی داد های در جریان کسب و کار شما ، امداد می نماید تا روابط بلند دوره را با مشتریان بهتر کنید . برای مثال در‌حالتی که که شما کالا خاصی را به فروش میگذارید که قبلا در زمان های متفاوتی به وسیله مشتری خریداری شده می باشد ، با ارسال نوتیفیکیشن می‌توانید او را از فروش جنس باخبر سازید و بدین ترتیب مشتری مجدد نزد شما باز میگردد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۴:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

اینفلوئنسرهای اینستاگرام چه کسانی هستند؟

 اجازه دهید اولیه توضیح و تعریف و تمجید صحت از اینفلوئنسر را ارائه دهیم . اینفلوئنسر به مفهوم شخصی با فالوور مضاعف وجود ندارد! اینفلوئنسر شخصی شناخته شده و تاثیر گذار روی قشر خاصی از اشخاص بوده و توان ارتباط مفید با افراد را دارااست . در واقع داشتن فالوور فقط کناره ای از الزامات یک اینفلوئنسر اینستاگرام است . مارکت پیما با تحقیقی جامع درین حوزه، اطلاعات کاملی را گرد آوری نموده که در‌این نوشته‌ی علمی به باز بینی بخشی از آن می‌پردازیم .

 طراحی اپلیکیشن در مشهد برای این که بتوانید در اینستاگرام از نقش اینفلوئنسرهای برای بازاریابی استعمال فرمائید، می بایست تشخیص دهید که اینفلوئنسرهای اینستاگرام در چه نوع‌ای جای می گیرند .
در یک جور بندی کلی اینفلوئنسرهای از نظر محتوای پردازشی به گونه بندی زیر تقسیم بندی می شوند:
اینفلوئنسرهای
اینستاگرام
اینفلوئنسرهای
های سبک زندگی ( Life Style )

این گونه از اینفلوئنسرها با تکثیر محتوایی از سبک زندگی خود به ابلاغ روزمرگی ها از روش نوشته و تصویر می‌پردازد . سر پیروزی این سیرتکامل از اینفلوئنسرهای اینستاگرام توان پردازش معاش خویش بوده و محتوایی فیس‌ای کیفیت بالا از منزل، پوشش، سبک زندگی خود ارائه میدهند . خانم‌های برنا، نو عروس‌ها، خانم های مصمم برای رژیم لاغری و برنا‌های متمول! اکثر این جور بندی را تشکیل می دهند .

 


ویژگی ها کلی این دسته از اینفلوئنسرهای اینستاگرام: جنسیت:
اکثرا خانم
قشر:
اکثرا تراز معدل به بالا از دید مالی
قشر
مخاطب: جوان ها
تاثیر
گذاری: بیشتریت تاثیرگذاری بر روی پوشش و سبک معاش

 

اینفلوئنسرهای ورزشی

این گونه از اینفلوئنسرها معمولا با انتشار تصاویر ورزشی خویش، مخاطبانی با خط فکری مشترک را جذب می کنند . این روز ها عشق و علاقه دوچندان دختر و پسرهای جوان به ورزش و باشگاه‌های ورزشی غیرقابل انکار بوده و این سیرتکامل از اینفلوئنسرها مشوقی جذاب برای این قشر محسوب می گردند . این سیرتکامل از اینفلوئنسرهای اینستاگرام را معمولا افراد جوان و با استایل ورزشی جذاب تشکیل میدهند .

 

خصوصیات
کلی این مدل از اینفلوئنسرهای اینستاگرام:

جنسیت:
خانم و آقا
قشر:
ورزشی
قشر
مخاطب: دختر و پسرهای برنا و نوجوان
تاثیر گذاری: بیشتریت تاثیرگذاری بر روی سبک معاش، اسنایل ورزشی .

 

اینفلوئنسرهای
کمدین

این جور از اینفلوئنسرها با نشر محتوایی جوک و معمولا در قالب کلیپ، به جذب همگانی مخاطبان میپردازند . این دست از اینفلوئنسرها معمولا اقتدار متعددی برای تاثیرگذاری ندارند ولی به واسطه فالوورهای زیاد، می‌توانند پیامی خاص را به اشخاص زیادی انتقال دهند .

 

خصوصیات
کلی این گونه از اینفلوئنسرهای اینستاگرام:

جنسیت:
خانم و (اضافه) آقا
قشر:
عمومی و متفاوت
قشر
مخاطب: نوجوان ها
تاثیر گذاری: تاثیرگذاری در توان آگهی .

اینفلوئنسرهای
اینستاگرام اینفلوئنسرهای
رسانه‌ای

این نوع از اینفلوئنسرها معمولا در حوزه نشر خبر ها و اتفاق ها جامعه فعال هستند و می‌قدرت اشخاص پر اسم و رسم که در رسانه نیز حضور دارا هستند را درین مدل بندی جای اعطا کرد . به صورت کلی این مدل از اینفلوئنسرها به مسائل اجتماعی و اقتصادی می‌پردازند . برندهای شخصی و افراد فعال در کسب و فعالیت، بیشترین درصد را در‌این نوع بندی تشکیل می‌دهند .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۲:۲۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

دستگاه های هوشمند نظیر تلفن همراه

طراحی اپلیکیشن در مشهد همزمان با توسعه و گسترش دستگاه های هوشمند نظیر تلفن همراه و تبلت و طراحی نرم افزار تلفن همراه در همگی ی زمینه ها، تعداد یوزرها موبایلی روز به روز عمده می‌گردد . اندازه به کار گیری از کامپیوتر های فردی نسبت به تلفن همراه های هوشمند اندک تر شده است . در واقع امروزه بیشترین آمار دسترسی به اینترنت از آن تلفن همراه و تبلت می باشد و این آمار روز آپ تو دیت در فعلا ارتقاء میباشد . پباده سازی نرم افزار در مشهد

همگام بودن با تکنولوژی با طراحی اپلیکیشن امروزه همگام بودن با تکنولوژی یکی ضرورت های موفقیت در هر کسب و فعالیت میباشد . پباده سازی اپ گوشی متناسب با کسب و کارتان در ایجاد برندینگ و پیشی گرفتن از رقبای تجاری تان بسیار اهمیت دارد . از طریق آن میتوانید تعامل بهتری با مشتریان خود داشته باشید . پیرو در زمینه‌ی تولید اپ و مزایای آن عمده کلام خوا‌هیم کرد . شرکت سه سوت وب کارشناس در مورد طراحی و ایجاد App اندروید و ios میباشد که پروژه های خویش را به صورت فن ای و با قیمت مطلوب انجام می دهد .

پباده سازی نرم افزار موبایل نرم افزار چیست؟ به اپلیکیشن هایی که برای گوشی های هوشمند، تبلت ها، دستیار های فردی دیجیتال و غیره ساخته میشوند، اپلیکیشن کاربردی گفته می شود که به اختصار به آنها App یا این که اپلیکیشن میگویند . کاربر بوسیله این اپلیکیشن ها، به طراحی اپلیکیشن در مشهد رخ بدون واسطه فرمانی را در تلفن همراه هوشمند خویش اجرا می نماید . بخش اعظمی از مدیران فعالیت های حرفه ای و بیزینس خود را جهت ارائه خوبتر سرویس ها و تولیدها خود ، به نرم افزار گوشی نیازمندند .

اپلیکیشن ها گونه های مختلفی دارا هستند مثل : اپلیکیشن های HTML5 : براساس تکنولوژی های شناخته گردیده وب ، نظیر HTML5، جاوا اسکریپت و CSS بوده و برای تولید تغییرات کوچک، قابل تبدیل به پلت فرم های دیگر است . نرم افزار های محلی : پباده سازی اپلیکیشن اندروید و ios براساس یک پلت فرم یگانه طراحی میشوند مثلا جاوا و Eclipse مختص اندروید و Xcode و Objective-C یگانه ios است . نرم افزار های ترکیبی : ترکیبی از دو سیرتکامل فوق است . فرآیند پباده سازی اپ پیشگفتار می بایست انگیزه خود را برای این‌که متوجه شویم چه اپلیکیشنی برای پباده سازی نیاز داریم مشخص کنیم آیا هدف ما یک بازی میباشد یا برنامه آموزشی یا این که یک ابزار؟ بعداز اینکه هدف مشخص شد می‌توانیم بنا به نیاز از آنها استفاده کنیم .چه مراحلی بایستی در پیاده سازی اپلیکیشن دنبال شود : انتخاب کردن پیروزی: مراد از موفقیت چه است؟ تعداد مشخص و معلوم دانلود، تعداد کاربران فعال یا یا مقدار پول پرداختی انتخاب اندازه میزان دارایی: دارایی با دقت به انگیزه مورد نظر می بایست به دقت مشخص و معلوم شود . پلتفرم برنامه:بازبینی نمایید کدام پلت فرم حالت بهتری را برای شما تولید می‌نماید . خصوصیت های اپلیکیشن: می بایست حرفه ای باشد تا کاربران تشویق به استعمال از آن شوند همینطور کیفیت واسط کاربری آن اصلی می باشد . انگیزه نرم افزار آن‌گاه از تکثیر :متاع بایستی بازاریابی و تبلیغ برای معرفی داشته باشد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۷:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

اپلیکشن های حرفه ای

طراحی اپلیکیشن در مشهد گاهی وقت ها شم روتین زندگی از درون تخریب تان مینماید . انجام دادن شغل های بی به کار گیری بایستی متوقف شوند و جای خویش را به عادات جدیدتر بدهند .آنچه شما نیاز دارید، یک راهنمای مجازی است . یک مشاور و یاور که در عین تذکر درست و خطا معاش به شما، نمی توانید او را به دور بزنید . اصولا فریب یک برنامه که روح انسانی شما باطن آن دمیده شده، فریب خودتان میباشد .

این 3 اپلیکیشن که در ادامه نوشته ی علمی معرفی گردیده اند، زندگی را برای شما سهل وآسان خیس و دلچسب تر خواهند کرد .

Way
of Life Screen Shot 2014-07-07 at 8 .42 .03
PM-w600
این اپلیکیشن داده محور به گونه ای پباده سازی شده که دنبال کردن را عادی و پرسرعت انجام دهید . خیلی عادی، رفتارهایی که دوست دارید پی بگیرید و یا بالعکس، شکاف کنید را به اپلیکیشن بدهید و بر اساس دستورالعمل، گزینه "بله" یا "خیر" را به رخ روزانه تیک بزنید . در حالتی که این عمل را نکنید خود برنامه مرتبا به شما یادآور مینماید .

پس از این که به فیس روزانه این فعالیت را انجام دادید، Way of Life پس از مدتی یک نمودار یا درصد نشان می‌دهد و چه بسا می‌توانید برای ارزیابی آماری اضافه، توقعات بیشتری از برنامه داشته باشید . عادات زمان بر می‌باشند پس این برنامه به شما این اجازه را می‌دهد که 6 هفته یا 6 ماه پیشین و چه بسا 2 سال اخیر را محاسبه فرمایید .

نسخه
رایگانی که برای سیستم استدلال iOS منتشر شده، تنها به شما اذن می دهد که 3 عادت را پیگیری فرمایید، پس جهت دریافت نمودارهای دقیق خیس در مسئله رفتارهای تان اضطراری می باشد 5 دلار بپردازید تا نسخه ویژه Way of Life را دریاف


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۹:۵۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

رپررتاژ PBN شیک رنک

در دنیای وب شناخته شده ترین بخش، بخش تبلیغات میباشد و همگان با آن سروکار داشته یا لااقل با این تبلیغات مواجه شده اند. اما این تبلیغات دیگر مثل قبل بر روی کاربران تاثیرگذار نیست و همین مسئله سبب شده است که روش های جدید تبلیغاتی در صفحات وب به کار رود. رپورتاژ آگهی پی بی ان یکی از این روش ها میباشد. رپورتاژ آگهی در سئو و افزایش رتبه سایت بیشتر کارایی دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چیست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network میباشد، این عبارت به معنی شبکه ای از سایت های معتبر است. افرادی که با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه های مختلفی برای بالا رفتن سایت در گوگل استفاده می نمایند که گرفتن بک لینک PBN یکی از این راه ها میباشد.

 

 

در صورت استفاده کردن از روش های این چنینی، گوگل با استفاده از الگوریتم هایی که استفاده میکند شناسایی خواهد کرد که شما از چه ترفندهایی استفاده کرده اید و در این صورت سایت شما جریمه خواهد شد و به اصطلاح از لیست نتایج گوگل پنالتی میشود. چون گوگل در شناسایی تبلیغات متنی بسیار هوشمندانه عمل میکند اما در خرید رپورتاژ PBN دیگر گوگل به سیستم لینک سازی شما شک نخواهد کرد و به آسانی رتبه سایت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش کار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم فنی و سئوکار خود بهترین روش های لینک سازی شبکه ای را از طریق رپورتاژ ارائه می نماید. در پکیج های خرید رپورتاژ PBN به هیچ عنوان مشکلی در سئوی سایت شما اتفاق نخواهد افتاد.

روش کار این گونه میباشد که سئوکاران بین سایت هایی که از نظر اتوریتی دامنه با ارزش هستند لینک سازی را به صورت شبکه ای ایجاد میکنند. در واقع طوری تنظیم می نمایند که چند سایت به یکدیگر پیوند یا لینک میشوند. این روش لینک دهی شبکه ای نام دارد. در روش لینک دهی شبکه ای در همه صفحات وب سایت، کلمات کلیدی لینک داده میشد. به همین دلیل، برای گوگل به راحتی قابل شناسایی بود. در روش رپورتاژ ادز کلمات کلیدی در همه صفحات پیوند داده نمیشوند بلکه در یک متن طولانی به عنوان رپورتاژ آگهی نوشته میشود و این روش هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

 

لزوم خرید رپورتاژ PBN و مزایای آن

  • رپورتاژ، یک مقاله کامل و جامع برای معرفی شماست نه صرفا یک بنر تبلیغاتی
  • نسبت به سایر روش های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی بیشتر توجه کاربران را جلب خواهد کرد.
  • رپورتاژ، باعث کسب رتبه بهتر برای وب سایت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهی شما هم یک نوع بازاریابی برای سایت شما خواهد شد و هم رتبه سایت بالا میرود.
  • رپورتاژ آگهی شما هیچوقت حذف نخواهد شد. یعنی رپورتاژ آگهی شما دائمی خواهد بود. این دائمی بودن سبب میشود که در مدت زمان طولانی رتبه سایت شما بالا برود.
  • برای رپورتاژ PBN نسبت به بقیه روش ها هزینه کمتری صرف خواهد شد. یعنی با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را از آن سایت خود خواهید کرد.

​و در آخر 2 لینک برای خرید رپورتاژ پی بی ان مجموعه معتبر و با سابقه شیک رنک معرفی می گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage.php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.php

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۲:۱۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

پیج بیزنس اینستاگرام گواه آن میباشد

طراحی اپلیکیشن در مشهد جلوه های بصری موادسازنده اصلی یک کمپین قوی در شبکه های اجتماعی میباشند و پیج بیزنس اینستاگرام گواه آن هست. از سپتامبر سال ۲۰۱۷، ۸۰۰ میلیون بازدید کننده ماهانه برای دیدن و اشتراک گذاری عکس ها از اینستاگرام استفاده مینمایند، این آمار دو برابر میزانی که در سال ۲۰۱۵ به کار گیری می کردند.

مخاطبان آنلاین از هر جهت با متن ها و تبلیغات عکس العمل مینمایند. یک رسانه اجتماعی نا مرتب مثل داستان‌های تکه تکه گردیده بی پایان کار خویش را مقدمه میکند. خوشبختانه، شما می توانید این بخش غیر قابل فهم از محتوا را با تصاویری که یک داستان را برای لحظه‌ای ماجرا می‌نماید، کاهش دهید.

مشتریان قبلی از بازبینی بیشتر باید ارزش فعالیت شما را ببینند. خبر خوب این میباشد که اشخاصی که مطالب شمارا دنبال می نمایند، طولانی تر پذیرای فراخوانی برای مبادرت می‌باشند. در واقعیت، ۷۵ درصد از یوزرها بعداز دوست داشتن پستی در اینستاگرام، مبادرت به بازدید از یک وبسایت، خرید یا این که جستجوی آنلاین می‌کنند.

یادگیری شیوه فعال‌ساز‌ی پیج بیزنس اینستاگرام برای تجارت آسان هست، به خصوص در‌حالتی که تا قبل از اینً از صورت بوک به کارگیری کرده باشید. از بینش تجاری، اینستاگرام معمولی‌خیس است و مستلزم صرف دوره کمتری نسبت به بقیه تارنما هاست.

شما می‌توانید از مطالب کوچک بصری به کارگیری کنید تا دریابید که مخاطب شمارا چه موضوعی بیش تر سرگرم مینماید و در منفعت دنبال کنندگان تخت‌گاز رویش میکنند. برای ساخت پروفایل و پیشگفتار به تبلیغ کسب و فعالیت خویش در اینستاگرام، این مراحل را انجام دهید.

۱. نرم افزار را دانلود فرمایید
در حالتی که هیچوقت از اینستاگرام استفاده نکرده اید، با دانلود برنامه ابتدا نمایید. اینستاگرام از روش دکان های نرم افزار iOS، Google Play و Windows برای تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها در دسترس است.

این برنامه برای دستگاه‌های گوشی مجهز شده‌است، و شما نیز احتمالاً برای بیش تر عمل های خویش از تلفن هوشمند یا این که تبلت استعمال خواهید کرد.

در صورتیکه این گزینه‌ها برای شما مطلوب‌خیس باشد می‌توانید به وبسایت اینستاگرام مراجعه کرده یا این که از برنامه اینستاگرام روی دسکتاپ کامپیوتر خویش استفاده نمایید. با این درحال حاضر تنی چند از خصوصیت های گوشی در دسترس نمی باشند یا این که برای فعالیت در دسک تاپ و مرورگرهای اینترنت، به پلاگین های خاص نیاز دارا‌هستند.

به این ترتیب، برای هدف ها این راهنما، بیایید روی استفاده از این برنامه تلفن همراه تمرکز کنیم.

۲. یک اکانت برای پیج بیزنس اینستاگرام خویش بسازید
برنامه را فعال‌ساز‌ی فرمائید و از یکی دو طرز یک اکانت کاربری ایجاد نمایید:

مورد ۱: با نشانی نشانی اینترنتی یا این که شماره تلفن خویش وارد سیستم گردید و آن‌گاه یک اسم کاربری وارد فرمایید.
گزینه ۲: چنانچه اکانت رخ بوک دارید، می‌توانید با به عبارتی داده ها وارد گردید و اکانت ها را پیوند دهید.
آیا از قبلی اکانت دارید؟ صرفا وارد سیستم گردید و مستقیماً به برگه پروفایل خویش بروید.

۳. به صورت بوک متصل گردید
به صورت پیش فرض، شما با یک پروفایل فردی نخست می‌کنید. برای استعمال از اینستاگرام برای تجارت، می بایست اکانت خویش را به کاغذ کسب و عمل چهره بوک متصل کنید. روی آیکون پروفایل در جهت راست تحت کاغذ کلیک فرمایید.

در کناره بالا سمت راست کاغذ، منوی پیکربندی را گشوده کنید. این منو به صورت یک بیضی عمودی در اندروید یا این که یک چرخ دنده در iOS ظواهر می‌شود.

در صفحه بعد، به سمت پایین بروید تا این تیتر را ملاحظه کنید “تغییر تحول به پروفایل کسب و فعالیت”. تاهنگامیکه پیامی برای اتصال به رخ بوک اخذ نمائید، می‌توانید روی پرده تبلیغی کلیک کنید. “گزینش یک برگه” را انتخاب نمایید و صفحه را روی “همگانی” تهیه و تنظیم و”OK” را کلیک فرمایید.

در مرحله آن‌گاه، اینستاگرام از شما اذن می گیرد تا کاغذ صورت بوکتان را مدیر نماید، به لیست صفحه های کسب و فعالیت فیس بوک که پیش از اینً تولید کرده‌اید، نگاه کنید. برگه سمت راست را تعیین کرده و روی “بعدی” کلیک فرمائید. فقط یک رئیس در اکانت کاربری قادر است این مرحله را انجام دهد. در صورتیکه تنها استفاده کننده مجاز می باشید این صفحه را مشاهده نخواهید کرد.

۴. پیکربندی پروفایل را بدون نقص کنید
برای به انتها رساندن پروفایل خویش، یک پست الکرونیکی، شماره تلفن و نشانی کسب و فعالیت وارد فرمائید. برای ادامه باید دست کم یکی از این نصیب‌های تماس را مالامال کنید. در صورتیکه این داده ها در ورقه چهره بوک شما ظواهر شود، برخی از داده ها به طور خود کار پر میگردند.

روی “انجام شد” کلیک کرده و به پروفایل خویش بروید. یک نماد گرافیکی نو بایستی در بالای برنامه اینستاگرام ظواهر شود. این ورقه اطلاعاتی شما میباشد، جایی که می‌توانید تبلیغات و آمار اشتغال را پیگیری کنید. در هر عصر، میتوانید به صفحه پروفایل برگردید و اکانت پیج بیزنس اینستاگرام خویش را به اکانت فردی بازگردانید.

۵. یک اکانت کسب و کار نو بسازید
در شرایطی‌که قبلاً صفحه کسب و فعالیت فیس بوک خویش را ساخت نکرده اید، می‌توانید به طور همزمان این فعالیت را انجام دهید. زمانی که گزینه انتخاب ورقه را پیدا کردید، “ایجاد ” را در تحت کاغذ انتخاب فرمائید. عنوانی را برای ورقه خویش انتخاب نمایید، و سیرتکامل ای را انتخاب نمایید که به شایسته ترین وجه شغل شمارا تعریف و تمجید نماید. بعضا گزینه‌ها عبارتند از:

کتاب‌ها و مجلات
برندها و تولید ها
موسیقی
ورزش
منابع اتفاق افتاد
کسب و شغل های محلی
سایت‌ها و وب لاگ‌ها
برای یاری به اشخاص در یافتن صفحه شما در جستجوها، تحت تیم ای را گزینش فرمایید. به عنوان مثال، در صورتیکه از “شغل ها محلی” تحت عنوان زیر شاخه به کار گیری میکنید، با گزینه هایی مانند بهسازی خانه یا این که هنرها و سرگرمی ها مواجه می‌شوید. روی “بعدی” کلیک نمائید.

۶. پروفایل خویش را دستکاری نمایید
به برگه پروفایل خویش برگردید و روی “بازنویسی پروفایل خویش” کلیک کنید. در اینجا، می‌توانید لینک و پیوند عکس، بیوگرافی و وبسایت خویش اضافه کنید. در‌صورتی‌که از یک اکانت فردی سوییچ زده‌اید، برای نشان دادن شغل ها خویش، تغییر‌و تحول عکس، اسم و اسم کاربری خویش را در لحاظ بگیرید. به کارگیری از آرم و اسم تجاری مارک شما، جستن شما در اینستاگرام را برای مشتریان آسانتر می‌کند. در صورتی هنوز برنامه ای ندارید میتوانید در پهنا چندین دقیقه نماد صحیح فرمائید.

بیوگرافی فرصتی برای قرار دادن گویش، لینک‌ها یا این که هشتگ‌های مارک در پروفایل شما هست.

در خصوص کارهایی که کسب و عمل شما انجام میدهد یا این که اینکه به مشتریان امداد میکنید، یک پاراگراف کوتاه مطرح نمائید. به خیال داشته باشید، حتی در شرایطی‌که فن شما محافظه کارانه و سنتی باشد، گشوده هم می توانید از لحن محاوره ای در پیج بیزنس اینستاگرام استفاده نمائید.

هر از گهگاه، اکثری از برندها برای اکران اطلاعیه‌های مشغول کننده در صفحه اصلی، بیوگرافی خویش را تغییر و تحول میدهند.

۷. از مخاطبین دعوت فرمائید تا شمارا دنبال نمایند
از هر کاری که انجام داده‌اید برای آنلاین نگهداشتن مخاطبین بهره ببرید. در فهرست پیکربندی، از مورد “دعوت از دوستان خوب رخ بوک” استعمال نمایید تا یک اعلان برای کل کانال رخ بوک خویش ارسال نمایید.

میتوانید از گزینه “دعوت از دوستان خوب” برای دسترسی به مخاطبین کانال های دیگر، مانند Gmail، LinkedIn، Twitter یا این که Yahoo به کار گیری فرمائید. هر چه دنبال کننده بیشتری داشته باشید، اعتبار رسانه های اجتماعی تجاری خویش را بیشتر کرده‌اید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۳:۵۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

رابط کاربری مناسب

طراحی اپلیکیشن در مشهد  رابط کاربری مناسب رابط کاربری یا این که UI سیستمی میباشد که کاربر از طریق آن با اپلیکیشن تعامل و رابطه برقرار می‌نماید . هرچه رابط کاربری یک اپلیکیشن مطلوب خیس باشد، به کارگیری کننده می‌تواند رابطه بهتری با اپلیکیشن برقرار کند . آن چیزی که برای کاربر در هنگام به کارگیری از اپلیکیشن حساس میباشد، دسترسی آسانتر و بهتر با بخش‌های پراستفاده، سرعت کارکرد و عملکرد بالا و وجود نداشتن بخشید و فریاد قابلیت‌ها و تجهیزات گوناگون اپلیکیشن می‌باشد که همگی‌ی این موردها با پباده سازی و به کار گیری از یک رابط کاربری مطلوب در اپلیکیشن‌ها امکان پذیر میباشد .
طراحی اپلیکیشن در مشهدطراحی اپلیکیشن با مصرف باتری کم مصرف باتری در اپلیکیشن ها 4-اپلیکیشن خوب باتری کمتری مصرف میکند . یک عدد دیگر از مشخصه‌های یک اپلیکیشن عالی و مطلوب مصرف بهینه باتری گوشی هوشمند مخاطب و به کارگیری کننده میباشد . هر چه اپلیکیشن بهتر، کاربردی خیس و با رابط کاربری مطلوب تری پباده سازی شود، باتری کمتری از موبایل هوشمند مخاطب در هنگام به کار گیری مصرف میگردد . این یک نکته دوچندان اساسی در طراحی یک اپلیکیشن میباشد که می تواند باعث به حذف آن بوسیله کاربر از موبایل هوشمند شود . اجرای اپلیکیشن در تمامی گوشی های هوشمند اجرای اپلیکیشن 5-اپلیکیشن خوب در تمامی گوشی‌های هوشمند اجرا می گردد . این مورد عمده برای گوشی‌های هوشمند با سیستم دلیل اندروید موجود هست چرا که در سیستم دلیل ios تنها یک سیرتکامل گوشی وجود دارااست . در هنگام پباده سازی اپلیکیشن اندروید باید به این قضیه اعتنا نمایید که با اعتنا به گستردگی حضور گوشی‌های هوشمند در این بازار می بایست اپلیکیشنی پباده سازی فرمایید که در تمامی آنها امکان اجرا و به کار گیری داشته باشد . همینطور این اپلیکیشن بتواند در هنگام زنگ تناول کردن گوشی و یا مواقع دیگر با سایر برنامه‌ها ارتباط قابل قبولی برقرار نماید و به کار خویش بعداز ایجاد وقفه ادامه دهد .


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۱۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

اولین نرم افزار حسابداری در ایران

طراحی اپلیکیشن در مشهد به طور دقیق نمی قدرت اظهار‌کرد که واقعا اولین برنامه حسابداری و مالی را چه کسی نوشته و نام آن چه بوده است. اما به جرئت می توان اظهار کرد او‌لین نرم افزار حسابداری نوشته شده در کشور ایران، در سال 1368 نوشته شده است که فقط ثبت مدرک حسابداری و دفتر کار روزنامه و محل کار کل و دفتر تفضیلی و یک تراز آزمایشی 4 ستونی داشت. حجم این نرم افزار حدودا ۰۹ / ۱ مگابایت بود و فقط روی یک دیسکت فلاپی جای می‌گرفت و به صورت بدون‌پول در مشت همگان قرار داشت. این نرم افزار در حدود ۴ سال بسیار دارای اسم و رسم بود و مورد استعمال کمپانی‌ها، افراد و سازمان‌های مختلفی قرار گرفت بود.
بعد ها افراد حقیقی و حقوقی دیگری هم وارد عرصه ایجاد نرم افزار حسابداری شده و نرم افزارهای حسابداری جدیدی را زیر سیستم ادله DOS و ویندوز به بازار ارائه کردند. از آن سالیان تا به امروز نرم افزارهای حسابداری بسیاری وارد بازار شده اند که هر کدام به نوبه خود، مزایا و نواقصی داشته و مشتریان خاص خود را در بازار فعالیت کسب کرده‌اند. در میان تمامی این نرم افزار های حسابداری، نرم افزار حسابداری و مالی یکپارچه پارمیس برای اولین بار در سال 1380 وارد بازار شد و از همان سال های ابتدا توانست مقام خیر دربازار نرم افزار حسابداری فی مابین رقبای خود کسب کند و به نه پاسخگوی نیاز کاربرانش، از هر صنفی باشد.


• انواع نرم افزار حسابداری

هرمورد از نرم افزار هایی که وارد بازر شدند دارای کارائی و مزایا و معایب مختلفی بودند. پدید آورندگان نرم افزار های حسابداری این نرم افزارها را به یک سری جور تخصصی تقسیم می‌کنند:
1. نرم افزار حسابداری مالی
2. نرم افزار حسابداری انبار یا انبارداری
3. نرم افزار معامله و صدور فاکتور
4. نرم افزار بانک و صندوق و عملیات به حساب آوردن
5. نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد
6. نرم افزار حسابداری فروشگاهی

و...وقتی همگی این سیستم ها در یک پکیج جمع می گردند و با هم ارتباط دارند به ان سیستم حسابداری یکدست می گویند. در ضمن شرکتهای و افراد میتوانند هر مورد از سیستم ها را هم به صورت مستقل تنظیم کنند.


در مشاجره تلاش این برنامه های حسابداری نکته بسیار مهم و قابل توجهی موجود است و آن این است که متاسفانه در طراحی و برنامه نویسی اکثر این برنامه‌ها، استانداردهای حسابداری دوبل یا دو طرفه رعایت نشده می باشد. برای همین نمیتوان آن را برای شرکت‌هایی که می‌خواهند در انتهای کار سال مالی دفاتر قانونی خود را بر نرم افزار حسابداری ثبت و برای رسیدگی به اداره دارایی و تشخیص مالیات ارائه دهند، آیتم استفاده قرار اعطا کرد. به‌این برنامه ها حسابداری فروشگاهی یا بازاری میگویند و صرفا با نگرش صدور فاکتور برای مشتریان ،کنترل باقی‌مانده حساب مشتریان ، تحلیل های صادر شده و کنترل موجودی صندوق و کالای انبار درج گردیده اند و ولی برخی از این نرم افزارهای حسابداری همه این استاندارد های حسابداری را رعایت نموده اند و هم دارای دفترها قانونی و دوبل بوده وهم با دیدگاه فروشگاهی و بازاری درج شده اند.


• چرا باید از نرم افزار حسابداری به کارگیری کنیم؟

به طور طبیعی، وقتی که یک کسب و کار به وسیله بیش از یک نفر اداره می‌شود و تعداد فعالیت‌ها و عملیات حسابداری شرکتی زیاد می‌شود، یک سیستم مستند سازی معاملات مورد نیاز می باشد تا اطمینان حاصل شود که تمام عامل ها هزینه و درآمد به نه مورد بررسی قرار میگیرد.
و همچنین با توجه به توسعه تکنولوژی و لزوم به کار گیری بهینه از تمامی امکانات و عصر موجود برای داشتن یک رقابت کامل در بازار کار، می‌توان به کارایی‌های اثرگذار و مفید از قبیل سرعت و دقت نرم افزارهای حسابداری مالی تکیه کرد.


مزایای به کارگیری از نرم افزار های حسابداری

1. سرعت العمل هنگام ورود داده ها و اطلاعات نخستین حسابداری و همچنین تنظیم گزارشات مالی و طبقه حسابها دریک نرم افزار حسابداری بسیار بالاتر از انجام این عملیات به صورت دستی میباشد.
2. نرم افزار های حسابداری بر پایه ی استاندارد ها و راه های حسابداری برنامه نویسی شده اند براین اساس هنگام تهیه گزارشات مالی و تلخیص داده تنها طبق این استانداردها عملیات انجام میگیرد و عملیات مذبور از درستی و دقت بالایی برخوردار می باشند.
3. نرم افزار ها به دلیل طراحی و برنامه نویسی که دارا‌هستند به محض ورود اطلاعات می توانند گزارش های مالی را در مشت مدیر قرار دهندتا در اتخاذ تصمیمات آتی مدیریتی مورد استفاده قرار گیرند.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس پیش کسوت ای در حدود 20 سال در حوزه طراحی و تولید اشکال نرم افزارهای حسابداری و مالی و نرم افزارهای یکپارچه سازمانی فعالیت داشته که در این مقطع کوتاه، رشد قابل توجه و پرشتابی را در کارنامه خود به ثبت رسانده و توانسته روز به روز به تعداد اعضای خانواده وسیع پارمیس بیافزاید و رضایتمندی درصد کثیری از کاربران خود را با ارائه خدمات شایسته جلب نماید.

دموی آنلاین پارمیس و باز‌بینی بدون‌پول نرم افزار حسابداری پارمیس ضمن برآورده کردن نیازهای اولیه مدیریت امور و حسابداری یک کسب و فعالیت، زمینه ساز یک تجارت پهناور و پرورش و شکوفایی کسب و کارهاست.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۶:۴۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

افراد پشت کسب و کار خودتان را به مشتری بشناسانید

طراحی اپلیکیشن در مشهد  تصور کنید که برای اولی بار از یک فروشگاه اینترنتی بازدید می‌کنید. از کجا به آن مغازه اینترنتی اعتماد می‌کنید، اکثر مردم به سراغ نظرها مشتریان قبل می روند، آیا کسی تحت کالاها نظر گذاشته یا آیا با جستجو در اینترنت تجربه ی خوب یا بدی پیدا می نمایند؟

اما هنگامی فروشگاه اینترنتی شما تماماً تازه می باشد و هنوز هیچ فروشی ندارد و به این ترتیب هیچ بازنگری و نظری از مردم در مورد محصول شما وجود ندارد، چه گونه میتوانید اعتماد مشتریان بالقوه را برای خرید از تارنما خود جلب فرمایید؟ این معضلی می باشد که نسبتاًً هر صاحب فروشگاه اینترنتی تازه باید با آن روبرو شود.

بدست آوردن اعتماد مشتری هنگامی که مشتری ندارید خیلی سخت است

باید پیشین از اینکه مشتری تصمیم به خرید از شما بگیرد اعتماد آن ها را جلب فرمائید. خوشبختانه، شیوه های مختلفی برای اینکار موجود است، در این نوشته‌علمی 8 نحوه برای جلب اعتماد مشتری و رشد کسب و کار از صفر را آموزش می‌دهیم.

1. افراد پشت کسب و کار خودتان را به مشتری بشناسانید.

به عنوان یک خریدار، در نگاه نخستین معمولا اعتقادی به شعارها و تبلیغات و زرق و برق وبسایت نداریم. اما به انسان های حقیقی و واقعی می‌گردد اعتماد کرد.

یکی‌از راه و روش های غلبه بر شک و تردید مصرف کننده نشان دادن آدم های حقیقی و واقعی است. سعی فرمائید خودتان و تیمی که با شما ملازمت مینمایند را به مخاطب معرفی فرمائید، در صورتی‌که عمل شما داستانی داراست که سبب شده این محصولات تولید شود و در حالتی که نحوه هایی قبلا طی کرده اید تا به اینجا رسیده اید تمامی می تواند برای مشتری شما جالب و اعتماد برانگیز باشد.

مکان عالی برای انجام این کار در صفحه در زمینه ی ما(About Us) در سایت شماست. با تمرکز روی اشخاص به عنوان مالک کسب و عمل به جای فقط محصولاتتان، میتوانید همزمان قصه برند خود را بگویید. این به مشتریان کمک مینماید تا شمارا بیش تر بشناسند، و اعتماد به تجارت شما نیز افزایش یابد. این تجربه ای می باشد که صاحبان موفق فروشگاه های اینترنتی با ما میان نهاده اند.

این کارچنان ارتباطی عاطفی با مشتری ساخت می کند که صرفا یک تجارت کوچک قادر است از آن برخوردار باشد. درک کردن اینکه آن ها افراد حقیقی می باشند به ما کمک میکند تا نسبت به خرید از فروشگاه آن‌ها احساس بهتری داشته باشیم.

در صورتی‌که در سپهر دکان خود را ایجاد کرده اید به پنل مدیریت رفته در بخش محتوا به قسمت صفحات مراجعه‌نمایید و برگه ی پرسش های راجع به ما را بسازید در غیر اینصورت "مغازه خود را ایجاد نمایید"

2. تولید ارتباط از طریق ساخت محتوا

محتوا ابزاری قدرتمند برای ارتباط با کاربران تازه است که هیچ تصوری از شما ندارند، به شما این امکان را می دهد که خود را آهسته آهسته به آنان معرفی کنید.

تولید محتوای منظم نشان می دهد شما کسب و کار خود، مشتریان خود و مشکلات آن‌ها‌را می شناسید و به آنان بها می دهید، این قضیه همیشه نشانه ی خوبی برای مشتری شماست.

محتوا همچنین می تواند به مصرف کنندگان کمک کند تا با برند شما اضافه آشنا شوند، به خصوص در‌حالتی که وقایع کسب و عمل خودتان را به اشتراک می‌گذارید و برند خاصی را توسعه و گسترش می دهید. هر دوی این موارد شخصیت پشت برند شما‌را نشان میدهد و به افراد امداد میکند حس کنند واقعاً شما را میشناسند و می‌توانند به شما اعتماد کنند.

محتوای شبکه‌های‌اجتماعی مخصوصا چنانچه مشاجره برانگیر هم باشند به شما این قابلیت را میدهد تا با کاربرانتان مستقیما ارتباط برقرار فرمائید. حتی در شرایطی‌که یک کامنت کوچک بگذارند این دوره گران بها برای شما مهیا میگردد که تک به تک با آنها حرف فرمائید، حس کنند که در پشت کاغذ ی اجتماعی شما انسان حقیقی و واقعی است و کامنت آنها خوانده می‌شود.

بازاریابی محتوا روشی استثنایی برای نشان دادن تخصص شماست. در صورتی‌که مصرف کنندگان ببینند که شما، به عنوان صاحب مغازه، کالاهای خود را واقعاً می شناسید، آنان به کیفیت تولید ها یا خدماتی که ارائه می دهید اعتماد می‌کنند.

برای اینکه بازاریابی محتوا موءثر باشد، شما باید به طور تروتمیز محتوای باکیفیت ارائه دهید.

ما در سپهر با قابلیت و امکان بخش مقاله‌ها و بلاگ این امکان را ساخت کرده ایم که بتوانید محتوای خود را منتشر نمایید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۱:۰۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)